Ogłoszenie z dnia 2025-12-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych z dzierżawą urządzeń drukujących dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga-Północ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapn.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych z dzierżawą urządzeń drukujących dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd4dc24-2087-40a6-adf8-82fe8a477835
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00678507/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych wraz z dzierżawą urządzeń drukujących dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/252940/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/252940/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo
aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Włączona obsługa JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 2 GB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację
czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz
szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania, i odbierania korespondencji
elektronicznej określa pkt 7 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH znajduje się na wstępie SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-VII-WZP.271.34.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych wraz z dzierżawą urządzeń drukujących.
Zakres prac obejmuje:
1) dostawę licencji niewyłącznej/udzielenie sublicencji na czas obowiązywania niniejszej Umowy, udzielonej przez producenta oprogramowania – systemu Wykonawcy, której warunki tenże producent dołączył do oprogramowania jednakże nie gorsze niż wynikające z Umowy, pozwalającej na korzystanie z systemu Wykonawcy zainstalowanego na urządzeniach podłączonych do sieci LAN, a wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia tj. załączniku nr 9 do SWZ stanowiącym załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy; w przypadku licencjonowania opartego na limitach ilości obsługiwanego sprzętu z uwagi na wycofywanie z użytkowania przestarzałych urządzeń lub zakup nowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu urządzeń podlegających usługom serwisowym w ramach niniejszej Umowy, z tym że maksymalna ilość urządzeń nie przekroczy 200 sztuk. Zmiana urządzeń, o których mowa w zdaniu poprzednim nie będzie stanowić zmiany Umowy;
2) wdrożenie systemu Wykonawcy do obsługi wydruku;
3) zapewnienie serwisu urządzeń drukujących na warunkach i zaleceniach ich producenta;
4) dostawę materiałów eksploatacyjnych objętych gwarancją producenta zgodnie ze specyfikacją urządzeń i zaleceniami ich producenta.
5) dzierżawę 64 szt. urządzeń, w tym: „urządzenia MFP A3” w ilości 15 sztuk oraz „drukarki A4” w ilości 49 sztuk (dzierżawa obejmuję dostarczenie i instalację przedmiotu zamówienia), fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2025 roku, wg Protokołu urządzeń dzierżawionych stanowiącym załącznik nr 5 do umowy które spełniają wymagania Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego w załączniku nr 9 do SWZ stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Urządzenia powinny być oznaczone naklejkami zawierającymi numer urządzenia oraz właściciela.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące sposobu jego realizacji określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ stanowiący załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy,
b) Projektowane postanowienia umowy z załącznikami – załącznik nr 8 do SWZ
c) Formularz cenowy – załącznik nr 4 do SWZ
d) Formularz asortymentowy – załącznik nr 5 do SWZ
e) Wykaz oferowanych urządzeń dzierżawionych wraz z ich specyfikacją techniczną– załącznik nr 6 do SWZ
UWAGA:
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Cena brutto (Pc) – 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej.Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali ¹ (zakończyli) lub wykonują² co najmniej:
WARIANT I
jedną usługę polegającą na kompleksowej obsłudze druku, która realizowana była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy dla jednego Zamawiającego oraz która obejmowała swym zakresem minimum:
a) obsługę co najmniej 100 urządzeń drukujących wraz z świadczeniem usług serwisowych i zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych dla tych urządzeń
oraz
b) dzierżawę co najmniej 50 fabrycznie nowych urządzeń drukujących
LUB WARIANT II
a) jedną usługę polegającą na kompleksowej obsłudze druku która realizowana była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy dla jednego Zamawiającego oraz która obejmowała swym zakresem minimum obsługę co najmniej 100 urządzeń drukujących wraz z świadczeniem usług serwisowych i zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych dla tych urządzeń
oraz
b) jedną usługę, która realizowana była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy dla jednego Zamawiającego, która obejmowała swym zakresem minimum dzierżawę co najmniej 50 fabrycznie nowych urządzeń drukujących
UWAGA 1!
¹ Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.
² W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert, okres nieprzerwanego świadczenia usługi dla jednego Zamawiającego, będzie nie krótszy niż okres 12 miesięcy, a dowody, o których mowa w pkt 15 SWZ potwierdzą, że usługa wykonywana jest należycie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
UWAGA2!
Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa powyżej należy mieć na uwadze regulacje z art. 117 ust.3 i art. 118 ust. 2 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług (zgodny z załącznikiem nr 7 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku usług wykonywanych zastrzega się, że referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Przedmiotowe środki dowodowe odnoszące się do materiałów eksploatacyjnych (tonerów)W przypadku gdy Wykonawca w formularzu asortymentowym (stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ) zaoferuje realizację zamówienia przy użyciu materiałów eksploatacyjnych (tonerów) równoważnych (zamiennych) Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą (zgodnie z pkt 14.4 SWZ) następujące przedmiotowe środki dowodowe:
• certyfikat partnera handlowego danej marki materiałów eksploatacyjnych albo oświadczenie Wykonawcy w którym potwierdzi że jest ich producentem.
• certyfikat wydany przez jednostki akredytowane, potwierdzający, że proces produkcji, projektowania oraz testowania oferowanych materiałów eksploatacyjnych realizowany jest pod nadzorem norm ISO 9001:2015 oraz ISO 14001:2015 lub równoważny.
• poświadczenie producenta lub dystrybutora materiałów eksploatacyjnych, stwierdzające, nienaruszanie praw patentowych podmiotów trzecich, wydanego w oparciu o opinię rzecznika patentowego, będącego członkiem samorządu zawodowego rzeczników patentowych (Polska Izba Rzeczników Patentowych lub analogicznego organu samorządu mającego swoją siedzibę na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
• Certyfikat wydany przez jednostki akredytowane potwierdzający, że wkłady barwiące są badane i testowane zgodnie z wydajnościowymi normami ISO 19752/19798/24711 lub równoważnych.
Tym samym, w przypadku zaoferowania realizacji zamówienia przy użyciu materiałów eksploatacyjnych (tonerów) równoważnych brak złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
2. Przedmiotowe środki dowodowe odnoszące się do wydzierżawianych urządzeń drukujących (drukarek A4 i urządzeń MFP A3)
Wykonawca wraz z ofertą ma obowiązek złożyć (zgodnie z pkt 14.5 SWZ) dokumentację techniczną (karta produktu) producenta sprzętu określającą cechy oferowanego produktu w postaci kopii dokumentacji lub wydruku ze strony internetowej producenta.
Z dokumentacji technicznej musi wynikać zgodność oferowanych urządzeń:
a) dla drukarek A4: z parametrami opisanymi w pozycji 3a pkt 1-19 (za wyjątkiem parametrów opisanych w pkt 1, 2, 5, 15) specyfikacji technicznej minimalnych wymagań w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ stanowiącym załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy)
b) dla urządzeń MFP A3: z parametrami opisanymi w pozycji 3b pkt 1-31 (za wyjątkiem parametrów opisanych w pkt 2 i 27) specyfikacji technicznej minimalnych wymagań w Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ stanowiącym załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy)
3. Przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dodatkowo:1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym każdy z członków spółek cywilnych). Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia
wykonawcy z postępowania.
2. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument
pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu
siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa wart. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514 ze zm).
..........................................................................
Termin wykonania zamówienia : 21 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.02.2026 r.
Szczegółowe informacje dot. terminu wykonania zamówienia zostały określone w § 2 projektowanych postanowień umowy wraz z załącznikami - załącznik nr 7 do SWZ.
..........................................................................
W przypadku gdy wykonawca polega na potencjale podmiotu trzeciego, do oferty należy załączyć dodatkowo:
- Zobowiązanie podmiotu trzeciego o treści zgodnej z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp (przykładowa treść zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z
podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 1 do SWZ,
składa podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
-Jeżeli w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, działa osoba, której
umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, rejestrowych, należy dołączyć pełnomocnictwo
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych z dzierżawą urządzeń drukujących dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
- Wdrożenie systemu backupu.
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Najem kserokopiarek na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 oraz al. Zjednoczenia 25 wraz z serwisem
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 roku
- Zakup wraz z dostawą drukarek 3D i urządzeń wielofunkcyjnych dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





