Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00446273/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
- 2025/BZP 00468732/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-10
- 2025/BZP 00474828/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa zadaszenia pneumatycznego nad boiskiem ze sztuczną nawierzchnią na obiekcie KRESY w Chorzowie przy ul. Wolności 139”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271568673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego, 113
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@moris.chorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://moris-chorzow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rekreacja i sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa zadaszenia pneumatycznego nad boiskiem ze sztuczną nawierzchnią na obiekcie KRESY w Chorzowie przy ul. Wolności 139”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a349e8c-cfad-4224-b731-f9c00672b201
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00582814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032328/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa zadaszenia pneumatycznego nad boiskiem piłkarskim przy ul. Wolności 139 w Chorzowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.11.2025.TN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Budowa zadaszenia pneumatycznego nad boiskiem ze sztuczną nawierzchnią na obiekcie KRESY w Chorzowie przy ul. Wolności 139”.
W ramach inwestycji planuje się:
a) Budowę pneumatycznego zadaszenia na boiskiem piłkarskim ze sztuczną nawierzchnią
b) Dostawę i montaż drzwi wejściowych obrotowych.
c) Dostawę i montaż drzwi ewakuacyjnych.
d) Dostawę i montaż śluzy transportowej.
e) Dostawę i montaż systemu pieców grzewczych wraz z systemem awaryjnym hali pneumatycznej.
f) Budowę instalacji elektrycznych w hali pneumatycznej. Oświetlenie sportowe, ewakuacyjne.
g) Wyłączniki przeciwpożarowe prądu.
h) Budowę instalacji odgromowych, budowie rozdzielnic elektrycznych.
i) Budowę budynku magazynu w instalacje wewnętrzne.
j) Budowę nawierzchni z kostki betonowej.
k) Budowę terenów zielonych.
l) Budowę wyposażenia sportowego.
m) Budowę ścian oddzielenia przeciwpożarowego.
n) Wykonanie wszystkich wymaganych projektem zamiennym: budów, instalacji i montaży urządzeń.
o) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
p) Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenia do nadzoru budowlanego zakończenia robót.
Podstawowe charakterystyczne parametry obiektu:
- powierzchnia całkowita powłoki hali – 7.632,50 m2
- powierzchnia zabudowy budynku magazynowego – 98,44 m2
- powierzchnia użytkowa budynku magazynowego – 95,31 m2
- kubatura budynku magazynowego – 271,18 m2
- wymiary zadaszenia w obrysie osi kotew fundamentowych: 107,50 x 71,0 m
Uwaga:
System nadmuchowo-grzewczy - przy dostawie systemu należy uwzględnić na wyposażeniu nagrzewnic dwa palniki: na olej opałowy oraz na paliwo gazowe.
W ofercie należy uwzględnić również, jako kalkulację własną:
a) demontaż hali po odbiorze końcowym i/lub po zakończeniu okresu zimowego (w tą ilość nie wlicza się rozłożenia hali, związanego z procesem odbiorowym inwestycji);
b) dwukrotne, tj. przez dwa sezony, wykonanie montażu przed wyznaczonym sezonem zimowym
i demontaży po sezonie zimowym hali pneumatycznej, w okresie obowiązywania gwarancji, na pisemne wezwanie i w terminie określonym przez Zamawiającego;
c) coroczne wykonanie przeglądów serwisowych całości przedmiotu zamówienia, każdorazowo po montażu hali pneumatycznej, w okresie obowiązywania gwarancji, na pisemne wezwanie
i w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca winien sporządzić i przekazać Zamawiającemu protokoły z badania sprawności instalacji elektrycznej, grzewczej, automatyki, sterowania sygnalizacji, przeprowadzone przez osoby posiadające stosowne uprawnienia do wykonania tego typu czynności wraz z informacją, że instalacje te są sprawne i nadają się do użytku;
d) wykonanie obioru po okresie rękojmi i gwarancji, w tym ocena stanu wykonania robót będących przedmiotem zamówienia po użytkowaniu w tym okresie oraz ocena wykonanych w tym okresie ewentualnych robót poprawkowych, związanych z usuwaniem zgłoszonych wad zgodnie
z zapisami dokumentacji projektowej;
e) jednorazowe szkolenie personelu Zamawiającego z montażu i demontażu hali pneumatycznej oraz obsługi hali pneumatycznej, w tym systemu wentylacyjno-grzewczego;
f) sporządzenia instrukcji użytkowania i obsługi urządzeń;
g) sporządzenia instrukcji bezpieczeństwa pożarowego;
h) przed przystąpieniem do prac związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca ma obowiązek sporządzić Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie z zapisami dokumentacji technicznej hali pneumatycznej – Tom III „Opinie, uzgodnienia i inne dokumenty”;
i) montaż Systemu zdalnego zarządzania pracą technologii hali pneumatycznej, tj.:
Układ technologiczny hali pneumatycznej należy dostosować do możliwości zdalnego podglądu parametrów technicznych i zarządzania nimi na urządzeniach przenośnych i komputerze.
Wizualny podgląd na komputerze lub w aplikacji na urządzenia przenośne odzwierciedlać będzie pracę urządzeń technologicznych, parametry techniczne układu, poziom paliwa w zbiorniku, zasilanie elektryczne, warunki pogodowe. Na podstawie zebranych danych, system powinien sam identyfikować potencjalne ryzyko wystąpienia zagrożenia i automatyczne powiadamianie o jego wystąpieniu.
Dodatkowo w przypadku wystąpienia awarii układu technologicznego lub innych zagrożeń zewnętrznych np. brak zasilania elektryczne, niski poziom paliwa w zbiorniku itp., system zdalnego zarządzania automatyczne po wykryciu zagrożenia zdalne prześle informację o jego wystąpieniu;
j) wykonanie loga Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu (MORiS) na zewnętrznej widocznej powłoce hali od strony ul. Dąbrowskiego o wymiarach 12 x 12 m;
k) po wykonanych montażach i demontażach hali, związanych z budową i oddaniem inwestycji do użytku, uzupełnienie w paliwo zbiornika na olej opałowy o pojemności 3 000 l,
l) po zakończeniu budowy obiektu i przed zgłoszeniem zamiaru użytkowania do PSP i PINB, wykonanie przez niezależną (od wykonawcy oraz producenta/dostawcy hal) firmę lub instytut badawczy albo uczelnię techniczną, praktycznych prób awaryjnego opadania powłoki hali, na podstawie których zostaną sprawdzone warunki bezpieczeństwa, poprzez zrealizowanie co najmniej 4 scenariuszy awaryjnego opadania hali. Wytyczne do prób awaryjnego opadania powłoki hali zawarte są w części opisowej Ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca przeprowadzi próby na własny koszt i własnym staraniem;
m) po zamontowaniu opraw oświetleniowych w zadaszeniu hali pneumatycznej oraz w pozostałych pomieszczeniach należy wykonać pomiary natężenia oświetlenia, a wyniki przedstawić w protokole pomiarów oświetlenia podstawowego i awaryjnego. Dodatkowo po zakończeniu prac należy wykonać pomiary instalacji elektrycznych i uziemiającej, a wyniki przedstawić w protokole pomiarów elektrycznych. Pomiary muszą zostać wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie do zadania uprawnienia elektryczne E1;
n) przed przystąpieniem do prac związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca ma obowiązek geodezyjnego wyznaczenia obiektu budowlanego w terenie, a po wybudowaniu – geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, obejmującej położenie obiektu budowlanego na gruncie wraz ze zgłoszeniem do Wydziału Geodezji w Urzędzie Miasta Chorzów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj. Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi:
1) 00_STRONA_TYT_PZD_CHORZÓW_02.08.2025 (projekt zamienny),
2) 01_OPIS_TECHNICZNY_PZD_CHORZÓW_02.08.2025 (projekt zamienny),
3) 00_STRONA_TYT_BIOZ_CHORZÓW_ 02.08.2025 (projekt zamienny),
4) 01_OPIS_TECHNICZNY_PZD_CHORZÓW_02.08.2025 (projekt zamienny),
5) Aktualne warunki przyłacza_gaz,
6) Aktualne warunki przyłącza_TAURON,
7) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 158/2022 z dn. 25.10.2022 r. (pierwotna),
8) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 15/2025 z dn. 04.09.2025 r. (zamienna),
9) EKSPERTYZA TECHNICZNA,
10) Informacja o warunkach geologiczno-górniczych,
11) Postanowienie – Odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych z dn.17.07.2025 r.,
12) Przedmiar (poglądowy),
13) Projekt techniczny branża elektryczna,
14) Projekt techniczny branża konstrukcyjno-budowlana,
15) A. Specyfikacje techniczna – roboty zewnętrzne,
16) B. Specyfikacje techniczna – obiekty kubaturowe,
17) TOM I – projekt zagospodarowania terenu,
18) TOM II – projekt architektoniczno-budowlany zm.,
19) TOM III – opinie, uzgodnienia i inne dokumenty.
Wszystkie wymagania określone w dokumentacji projektowej, projekcie zamiennym oraz w odstępstwie od przepisów techniczno-budowlanych stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
UWAGA:
Przy kalkulacji cenowej Wykonawca musi wziąć pod uwagę system finansowania ww. zadania. Kwota na wykonanie przedmiotu zamówienia została wpisana w plan wieloletni Zamawiającego i przypada na lata 2025 i 2026. W związku z powyższym Wykonawca starający się o udzielenia zamówienia wyraża zgodę na wypłatę faktur częściowych w roku 2025 i w roku 2026, przy czym faktury zostaną wystawione po dokonaniu odbiorów częściowych/końcowych zatwierdzonych przez inspektora nadzoru. Zamawiający informuje, iż w roku 2025 kwota wydatków musi wynieść nie mniej niż 3.000.000,00 zł, na co Wykonawca wyraża zgodę.
3. Zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 poz. 89 poz. 2351 z pózn.zm.), inwestycja będąca przedmiotem zamówienia wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę. Decyzja nr 158/2022 została wydana dnia 25.10.2022 r., jednak w związku z koniecznością uzyskania Odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych, w przypadku zamiaru budowy hali pneumatycznej, został wykonany projekt zamienny do istniejącego już projektu. Mając na uwadze powyższe w dniu 04.09.2025 r. zostało wydane zamienne pozwolenie na budowę Decyzją nr 15/2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45217000-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów nadmuchiwanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6262126,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6262126,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6035655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHALL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542517721
7.3.3) Ulica: Milowicka 1F
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-312
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6035655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawa bonów towarowych na artykuły spożywcze na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy produktów ogólnospożywczych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - III/2025
- Wymiana stolarki
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miasta Chorzów oraz członków ich gospodarstw domowych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Śląskiego Ogrodu Zoologicznego
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty c.o., gaz - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- ,,Poprawa infrastruktury punktów przedszkolnych w Gminie Wola Mysłowska":
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu"
- Remont dodatkowego budynku Centrum Kultury i Turystyki wraz z zagospodarowaniem terenu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





