eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Mys³owska,,Poprawa infrastruktury punktów przedszkolnych w Gminie Wola Mys³owska":



Og³oszenie z dnia 2025-12-10

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Poprawa infrastruktury punktów przedszkolnych w Gminie Wola Mys³owska”:

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WOLA MYS£OWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582546

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 57

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wola Mys³owska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-426

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.mika@wolamyslowska.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wolamylowska.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Poprawa infrastruktury punktów przedszkolnych w Gminie Wola Mys³owska”:

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0ed0f5bf-af02-4756-9c8b-0e2db2120a3e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00590792

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045593/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 ,,Poprawa infrastruktury punktów przedszkolnych w Gminie Wola Mys³owska”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Nr: FELU.07.01-I¯.00-0016/23 pn.: ,,Poprawa infrastruktury punktów przedszkolnych w Gminie Wola Mys³owska” w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ed0f5bf-af02-4756-9c8b-0e2db2120a3e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3. Wykaz poszczególnych informacji, dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i
przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, z
wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj
za³±cznik”).
2. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia.
4. Wykaz poszczególnych informacji, dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i
przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ.
5. Opatrzenie podpisem zaufanym dopuszczalne jest w postêpowaniach o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi
unijne.
6.Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia
wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. Zamawiaj±cy nie dopuszcza komunikacji za pomoc± poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Wola Mys³owska
reprezentowany przez Wójta, 21-426, ul. Wola Mys³owska 57
2. Nadzór nad prawid³owym przetwarzaniem danych osobowych w Urzêdzie Gminy Wola Mys³owska sprawuje Inspektor Ochrony
Danych: email: iodo@wolamyslowska.com.pl lub korespondencyjnie na adres Administratora Danych Osobowych
3. Pañstwa dane osobowe zosta³y pozyskane w zwi±zku z zawarciem lub zamiarem zawarcia umowy z Administratorem Danych i
zosta³y pozyskane bezpo¶rednio od Pañstwa albo zosta³y podane przez Pañstwa pracodawcê/zleceniodawcê w zwi±zku z
wykonywanymi obowi±zkami wynikaj±cymi ze stosunku pracy/umowy cywilnoprawnej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GO¦.217.2.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Poprawa infrastruktury miejsc edukacyjnych i podniesienie jako¶ci opieki przedszkolnej na terenie Gminy Wola Mys³owska poprzez zakup wyposa¿enia.
2) W jego ramach w czterech miejscowo¶ciach przy punktach przedszkolnych przy Szko³ach Podstawowych:
• w Jarczewie (nr. dz 126 obrêb Jarczew),
• w Mys³owie (dz. Nr 349 obrêb Mys³ów),
• w Lisikierzu (dz. Nr 265 obrêb Lisikierz),
• w Wandowie (dz. Nr 280 obrêb Osiny).
zrealizowane zostan± nastêpuj±ce zadania:
 Monta¿ nowych urz±dzeñ zabawowych (zje¿d¿alnie, hu¶tawki, zabawki przestrzenne itp.).
➢ Czê¶æ placu bêdzie dostosowana do potrzeb osób niepe³nosprawnych – zainstalowane zostan± tam zabawki sensoryczne, które wykorzystywane bêd± do edukacji osób niepe³nosprawnych.
➢ Dodatkowo na placach zabaw w Lisikierzu i Wandowie zamontowane zostan± lampy solarne (2 szt.- po jednej dla ka¿dej szko³y), które umo¿liwi± realizacjê zajêæ na ¶wie¿ym powietrzu w wyd³u¿onym czasie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

31527210-1 - Latarnie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê wyliczona bêdzie wg wzoru: O = C +G (max 100 pkt.)
O– liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w dwóch kryteriach
C– liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „Cena”
G – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „Gwarancja”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: postêpowaniu
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
3) uprawnieñ sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej warunek zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 dostawy wraz z monta¿em, które: mia³y warto¶æ minimum 200 000,00 z³ brutto ka¿da, polega³y na dostawie i monta¿u elementów ma³ej architektury takich jak urz±dzeñ placów zabaw i/lub si³owni zewnêtrznych. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania aktualnego na dzieñ z³o¿enia:
a) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego -za³±cznik nr. 5 do swz.
b) O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej -za³±cznik nr. 6 do swz.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty monta¿owe lub dostawy zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te prace zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty- za³±cznik nr. 4 do swz.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy wymaga w niniejszym postêpowaniu z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych wraz z ofert±:
• Kart katalogowych oferowanych urz±dzeñ i elementów ma³ej architektury (w tym min. kosz na ¶mieci i stojak na rowery), lub inne dokumenty obrazuj±ce oferowany produkt i jego parametry.
• Certyfikatów potwierdzaj±cych zgodno¶æ urz±dzeñ zabawowych norm± PN-EN 1176, lub normami równowa¿nymi, wystawionych przez jednostkê oceniaj±c±.
• Karta katalogowa oprawy zawieraj±ca co najmniej: klasê szczelno¶ci IP zgodnie z EN 60529,

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

• Karty katalogowe oferowanych urz±dzeñ i elementów ma³ej architektury (w tym min. kosz na ¶mieci i stojak na rowery), lub inne dokumenty obrazuj±ce oferowany produkt i jego parametry.
• Certyfikaty potwierdzaj±ce zgodno¶æ urz±dzeñ zabawowych norm± PN-EN 1176, lub normami równowa¿nymi, wystawionych przez jednostkê oceniaj±c±.
• Karta katalogowa oprawy zawieraj±ca co najmniej: klasê szczelno¶ci IP zgodnie z EN 60529,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia wstêpne sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w Specyfikacja Warunków Zamówienia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika 3 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdziale X SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
• w pkt. 3 rozdzia³u X- SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
• w pkt. 4 rozdzia³u X- SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt Umowy stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy.
Zmiana umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy a w szczególno¶ci:
1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e ulec przesuniêciu w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z:
a) dzia³ania si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót tj. klêski ¿ywio³owe (powodzie, huragany, d³ugotrwa³e intensywne opady deszczu itp.), epidemie.
b) wykopalisk archeologicznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót;
c) wyst±pienia innych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy takich jak: wypadki losowe, choroby, epidemie, strajki generalne, wojna i ich nastêpstwa w postaci braku dostêpno¶ci materia³ów i innych komponentów niezbêdnych do wykonania zadania w terminie.
d) w razie wyst±pienia robót dodatkowych wynik³ych w trakcie realizacji zamówienia powoduj±cych przesuniêcie w czasie robót podstawowych;
2) gdy zmianie uleg³y przepisy prawne istotne dla realizacji umowy;
3) w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT;
4) z uwagi na niezale¿ne od stron okoliczno¶ci (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby) dotycz±ce osób kluczowych dla realizacji umowy. Zamawiaj±cy zaakceptuje zmianê tak± wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie proponowanych osób bêd± nie gorsze ni¿ wymagane postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia;
5) w razie wyst±pienia konieczno¶ci zmiany podwykonawcy dla czê¶ci zamówienia, któr± Wykonawca wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców okre¶lonych w umowie;
6) w szczególnie uzasadnionym przypadku wyst±pienia konieczno¶ci realizacji przez podwykonawcê czê¶ci zamówienia, której Wykonawca nie wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem wymogów dotycz±cych podwykonawców okre¶lonych w umowie.
7) w sytuacji, gdy Wykonawca opiera³ siê na zasobach podmiotów trzecich wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, dopuszcza siê zmianê tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
8) zmian teleadresowych Stron umowy okre¶lonych w umowie;
9) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zmiany te mog± nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.