Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Asysta techniczna i konserwacja dla posiadanej przez
zamawiającego infrastruktury sieciowej WAN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pfron.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Asysta techniczna i konserwacja dla posiadanej przez
zamawiającego infrastruktury sieciowej WAN
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2efbd5d-46d3-4059-acae-766d00b6b1bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107075/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Asysta techniczna i konserwacja dla posiadanej przez zamawiającego infrastruktury sieciowej WAN
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12031543.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1203154
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl znajduje się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2. Zalecenia Zamawiającego dotyczące podpisów:
a) Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),
- dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature).
b) Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego :
- w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii
NFC wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB,
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
c) Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego :
- wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
d) W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary
plików, tj. pliku podpisywanego (źródłowego) oraz pliku zawierającego podpis.
e) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
f) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
3. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniej-szej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Win-dows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w for-macie .pdf;
- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, odt, .jpg (.jpeg), przy czym Zamawiający zaleca
wczytywanie na Platformę plików w formacie .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie
jednego z formatów: .zip, .7Z.
6. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniej-szej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Win-dows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w for-macie .pdf;
- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Pozostałe szczegóły dotyczące komunikacji zawiera Rozdział 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając na podstawie art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik
Urzędowy Unii Europejskiej L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, w związku z prowadzonym postępowaniem (dalej:
Postępowanie”), Zamawiający przekazuje informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Rozdział 27 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/32/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług:
Asysty technicznej i konserwacji Urządzeń oraz oprogramowania posiadanych przez
Zamawiającego, których wykaz stanowi Załączniku nr 1 do OPZ (dalej: ATiK).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji zawarty jest w
Załączniku nr 1 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz w Załączniku nr 2 do SWZ (Projektowane
postanowienia Umowy, które zostaną wprowadzone do treści Umowy w sprawie
zamówienia publicznego dalej jako „PPU”).
4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wykonawca w ramach Opcji świadczyć będzie na rzecz Zamawiającego prace zlecone.Szczegół dotyczące Opcji zostały określne poniżej:
1.1 Opcja będzie świadczona w ramach maksymalnego limitu wynoszącego 300
Roboczogodzin;
1.2 Zamawiający jest uprawniony, lecz nie zobowiązany do skorzystania w trakcie
realizacji Umowy z Opcji wielokrotnie, aż do wyczerpania limitu Roboczogodzin lub
wynagrodzenia na Opcję przewidzianego w Paragrafie 1 ust. 1 pkt 1.2. Umowy.
Zamawiający według własnego wyboru może skorzystać z Opcji, zarówno w pełnym,
jak i w częściowym zakresie (tj. co do określonej liczby Roboczogodzin prac
zlecanych);
1.3 Decyzja Zamawiającego o uruchomieniu Opcji będzie uzależniona w szczególności
od faktycznych potrzeb Zamawiającego, poziomu świadczenia zamówienia
gwarantowanego przez Wykonawcę, a także posiadanych przez Zamawiających
środków pozwalających sfinansowanie Opcji;
1.4 Warunkiem skorzystania z Opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia
w przedmiocie skorzystania z Opcji w określonym przez niego zakresie.
Oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim będą zlecenia przekazywane
za pośrednictwem elektronicznego systemu zgłoszeniowego, poczty elektronicznej
lub telefonicznie, tak jak to ma miejsce w przypadku ATiK;
1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z Opcji przez cały okres
obowiązywania Umowy;
1.6 Nieskorzystanie lub częściowe skorzystanie przez Zamawiającego z Opcji nie może
stanowić podstawy do zmiany stawki za Roboczogodzinę, z zastrzeżeniem sytuacji
opisanych w Umowie;
1.7 W przypadku nieskorzystania lub częściowego skorzystanie przez Zamawiającego z
Opcji, maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy określone w Paragrafie 4 w ust. 1
pkt 1.2 zostanie odpowiednio pomniejszone.
1.8 Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia, w
szczególności roszczenia odszkodowawcze, z tytułu skorzystania lub nieskorzystania
z Opcji przez Zamawiającego.
1.9 Zlecenia w zakresie prac zlecanych będą zgłaszane Wykonawcy w miarę faktycznych
potrzeb Zamawiającego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas naprawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna
warunek za spełniony, jeżeli:
7.1.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie -
należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi asysty technicznej i
konserwacji/usługi wsparcia/usługi utrzymania urządzeń UTM (Unified Threat
Management), przy czym:
a) każda z usług świadczona była nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy;
6
b) wartość każdej z usług wyniosła (wynosi1) co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Uwaga:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości kilku umów w celu
wykazywania konkretnej usługi określonej wyżej.
W przypadku, kiedy wyżej opisane usługi stanowią część usług o szerszym zakresie,
Wykonawca winien w wykazie usług wyodrębnić usługi, których wykonanie jest
konieczne dla spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego wyżej;
W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania odnośnie:
zakresu i wartości (co najmniej 12 miesięcy i 100 000,00 zł brutto) wykonywania
danej usługi, dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia
wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (zakres i
wartość) Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług;
w przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy/kontraktu) jest określona w innej
walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na
złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych
określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień
opublikowania Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Jeżeli w dniu publikacji Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych (BZP) nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP,
Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej Tabeli Kursów
NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
7.1.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji Przedmiotu
Zamówienia co najmniej dwiema osobami (dalej jako „Personel Kluczowy”), przy czym:
7.1.2.1. co najmniej jedna z nich posiada kwalifikacje potwierdzone aktualnym certyfikatem
Fortinet Certified Expert (FCX) lub równoważny;
7.1.2.2. co najmniej jedna z nich posiada kwalifikacje potwierdzone aktualnym certyfikatem
co najmniej Fortinet Certified Solution Specialist (FCSS) lub równoważnym.
Uwaga:
Przez certyfikaty równoważne (lub dokumenty równoważne dla certyfikatów), o których
mowa powyżej Zamawiający rozumie certyfikat, który:
1 W przypadku usług będących w trakcie wykonywania wymagania odnośnie zakresu i wartości
wymaganej usługi, dotyczą części umowy już zrealizowanej – patrz tiret 3.
7
a) potwierdza posiadanie co najmniej takiej samej wiedzy, kompetencji i
doświadczenia zawodowego co certyfikat wskazany przez Zamawiającego;
b) dotyczy tej samej dziedziny merytorycznej, co certyfikat wskazany przez
Zamawiającego;
c) jest potwierdzony egzaminem;
d) został wydany przez producenta Fortinet lub autoryzowanego partnera
szkoleniowego Fortinet lub inny podmiot profesjonalnie zajmujący się
certyfikowaniem w obszarze wiedzy, kompetencji i doświadczenia zawodowego
co certyfikat wskazany przez Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych w pkt 8.1. SWZ (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Wzór wykazu usług stanowi Załączniki
nr 5 do SWZ.
Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy wskazane w wykazie usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa
w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
10.3.2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 7.1.2. Rozdziału 7 SWZ, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnego do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr
9 do SWZ.
10.4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do
tych środków.
10.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki (np. poprzez podanie numeru
postępowania lub nazwy postępowania) oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
10.6. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on
zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub
dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich
informacji lub dokumentów.
10.7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać
Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków
dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
10.8. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe
środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać
Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych
środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje
również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów,
których oryginały sporządzono w formie pisemnej;
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie określonej w pkt 8.1 Rozdziału 8 SWZ, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w
pkt 7.1. Rozdziału 7 SWZ Wykonawcy spełniają łącznie.
3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia
stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.3 SWZ (pkt 3 powyżej), dotyczy również wykonawców
prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, którzy na gruncie ustawy Pzp są wykonawcami wspólnie ubiegającymi
się o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wraz z ofertą, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz).
Oświadczenia te mają potwierdzić brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
Każdy podmiot składa odrębne oświadczenie. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania Zamawiający opisał w Załączniku nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/1203154
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
7.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach orazw odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
7.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
7.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór zobowiązania zawiera Załącznik nr 7 do SWZ).
7.5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w punkcie 7.4 SWZ powyżej potwierdza, że
stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz
określa w szczególności:
7.5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
7.5.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te
zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
7.5.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunku
udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 7.1 powyżej, a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
7.7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego
sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
7.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie
potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten
podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu
określone w niniejszym postępowaniu.
7.9. Uwaga: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów
udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składnia ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
- Dostawa symulatora pracy maszyn wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Zrównoważony Kampus SGGW - kształcenie na rzecz branż kluczowych"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia i serwisu w zakresie infrastruktury teleinformatycznej, będącej własnością Zamawiającego lub przez niego wykorzystywaną od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Świadczenie usług serwisowych dla systemu wideokonferencyjnego Krajowej Administracji Skarbowej
- Asysta techniczna i konserwacja dla posiadanej przez zamawiającego infrastruktury sieciowej WAN
- Zakup usługi wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji systemu Asseco ERP Softlab ERP dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz dostawa licencji oprogramowania do zarządzania ruchem sieciowym wraz z usługą wsparcia w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





