eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaŚwiadczenie kompleksowych usług w zakresie BHP i ochrony ppoż. dla Jednostek Gminy Stalowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług w zakresie BHP i ochrony ppoż. dla Jednostek Gminy Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług w zakresie BHP i ochrony ppoż. dla Jednostek Gminy Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d34cb357-2445-4b1f-b6dd-b65385e00488

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049027/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Usługa inspektora BHP (usługi w zakresie inspekcji i szkoleń)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d34cb357-2445-4b1f-b6dd-b65385e00488

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem:
https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-3.2_20211016.pdf
14. Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2_20211016.pdf
15. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: abuczek@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl
16. Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się
z Wykonawcami są: Anna Buczek – Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A; tel. (15) 819 47 46, adres email: abuczek@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych;
17. Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim Wykonawcom poprzez zamieszczenie stosownych odpowiedzi na platformie e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl, niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.
inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e-mail: iod.scuw@stalowawola.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie BHP i ochrony ppoż. dla Jednostek Gminy Stalowa Wola” prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 2 ustawy Pzp.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP–III.271.222.2025.AB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie BHP i ochrony ppoż. dla Jednostek Gminy Stalowa Wola” na rzecz:
Część I – obsługa jednostek:
1) Przedszkole nr 1
ul. Niezłomnych 2A, 37-450 Stalowa Wola,
tel. 15 842 57 96, przedszkole1@stalowawola.pl
NIP 865 15 20 325, REGON 830220609

2) Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy w Stalowej Woli
ul. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola,
tel. 15 842 55 92, przedszkole2@stalowawola.pl
NIP 865 23 98 725, REGON 830220615

3) Przedszkole nr 3
ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 842 33 56, przedszkole3@stalowawola.pl
NIP 865 14 94 378, REGON 830220696

4) Przedszkole nr 4
ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 842 58 03, przedszkole4@stalowawola.pl
NIP 865 17 33 311, REGON 830220704

5) Przedszkole nr 5 im. Juliana Tuwima w Stalowej Woli
ul. Mieszka I-go 5, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 844 03 25, przedszkole5@stalowawola.pl
NIP 865 177 65 79, REGON 830220710

6) Przedszkole nr 10 im. Marii Kownackiej w Stalowej Woli
Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 842 35 74, przedszkole10@stalowawola.pl
NIP 865 152 03 77, REGON 830220756

7) Przedszkole Integracyjne nr 12 im. J. Ch. Andersena w Stalowej Woli
ul. KEN 1, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 842 32 05, pi12@stalowawola.pl
NIP 865 150 03 11, REGON 830220779

4.2.6.) Główny kod CPV: 71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-01 do 2028-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O = Kc (max. 60 pkt.) + Kd (max 40 pkt)

2. Kryterium Kd Ocena ofert w zakresie kryterium doświadczenie specjalisty bhp i ppoż. dotyczy posiadanego przez specjalistę okresu doświadczenia (liczonego od dnia uzyskania uprawnień - maksymalnie 5 lat) świadczenia usług bhp i ppoż. Lata doświadczenia będą zaliczane jako pełne po udokumentowaniu pełnych przepracowanych 24 miesięcy. Minimalny okres doświadczenia wynosi 2 lata (24 miesiące), maksymalny wynosi 5 lat (60 miesięcy). W przypadku podania w formularzu ofertowym doświadczenia krótszego niż 2 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. Podanie w formularzu ofertowym doświadczenia dłuższego niż 5 lat zostanie potraktowane jako zaoferowanie doświadczenia najkorzystniejszego, tj. 5 lat. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium doświadczenia specjalisty otrzyma maksymalna liczbę punktów tj. 40 pkt.
3. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
4. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium), zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie BHP i ochrony ppoż. dla Jednostek Gminy Stalowa Wola” na rzecz:
Część II – obsługa jednostek:
1) Przedszkole nr 18 im. Marii Montessori w Stalowej Woli
ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 842 11 11, przedszkole18@stalowawola.pl
NIP 865 142 72 64, REGON 830220816

2) Żłobek Miejski w Stalowej Woli
Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 842 57 09, zlobekmiejski@stalowawola.pl
NIP 865 150 98 32, REGON 830009100

3) Żłobek Miejski nr 3
ul. KEN 1, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 819 42 05, zm3@stalowawola.pl
NIP 865 258 33 22, REGON 524975351

4) Miejski Żłobek Integracyjny
ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 819 40 55, intendent.mzi@stalowawola.pl
NIP 865 256 53 24, REGON 365876488

5) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego
im. Jana Pawła II w Stalowej Woli
ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 842 63 83, psp2@stalowawola.pl
NIP 865 226 45 68, REGON 368003453

6) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte
ul. Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 842 11 86, psp3@stalowawola.pl
NIP 865 14 26 997, REGON 000837420

7) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków w Stalowej Woli
ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 810 94 94, psp5@stalowawola.pl
NIP 865 23 51 528, REGON 000837442

4.2.6.) Główny kod CPV: 71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-01 do 2028-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O = Kc (max. 60 pkt.) + Kd (max 40 pkt)

2. Kryterium Kd Ocena ofert w zakresie kryterium doświadczenie specjalisty bhp i ppoż. dotyczy posiadanego przez specjalistę okresu doświadczenia (liczonego od dnia uzyskania uprawnień - maksymalnie 5 lat) świadczenia usług bhp i ppoż. Lata doświadczenia będą zaliczane jako pełne po udokumentowaniu pełnych przepracowanych 24 miesięcy. Minimalny okres doświadczenia wynosi 2 lata (24 miesiące), maksymalny wynosi 5 lat (60 miesięcy). W przypadku podania w formularzu ofertowym doświadczenia krótszego niż 2 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. Podanie w formularzu ofertowym doświadczenia dłuższego niż 5 lat zostanie potraktowane jako zaoferowanie doświadczenia najkorzystniejszego, tj. 5 lat. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium doświadczenia specjalisty otrzyma maksymalna liczbę punktów tj. 40 pkt.
3. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
4. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium), zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie BHP i ochrony ppoż. dla Jednostek Gminy Stalowa Wola” na rzecz:
Część III – obsługa jednostek:
1) Publiczna Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi nr 7
im. Mikołaja Kopernika w Stalowej Woli
ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 842 04 88, psp7@stalowawola.pl
NIP 865 14 27 241, REGON 000837465

2) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kochanowskiego w Stalowej Woli
ul. Rozwadowska 10, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 810 94 94, psp5@stalowawola.pl
NIP 865 23 51 528, REGON 000837442

3) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im Szarych Szeregów
ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 842 49 22, psp11@stalowawola.pl
NIP 865 14 50 926, REGON 001321670

4) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące im. C. K. Norwida w Stalowej Woli
ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
tel. tel. 15 842 18 33, sekretariat.slosw@stalowawola.pl
NIP 865 21 29 273, REGON 830468249

5) Centrum Aktywności Seniora
Al. Jana Pawła II 10, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 856 47 07, cas@stalowawola.pl
NIP 865 25 76 865, REGON 389162563

6) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 1
ul. Popiełuszki 29, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 844 72 90, sds1@stalowawola.pl
NIP 865 25 57 193, REGON 180799029

7) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2 dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi
ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola
tel. 15 844 00 64, sds2@stalowawola.pl
NIP 865 25 57 201, REGON 180799012

4.2.6.) Główny kod CPV: 71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-02-01 do 2028-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O = Kc (max. 60 pkt.) + Kd (max 40 pkt)

2. Kryterium Kd Ocena ofert w zakresie kryterium doświadczenie specjalisty bhp i ppoż. dotyczy posiadanego przez specjalistę okresu doświadczenia (liczonego od dnia uzyskania uprawnień - maksymalnie 5 lat) świadczenia usług bhp i ppoż. Lata doświadczenia będą zaliczane jako pełne po udokumentowaniu pełnych przepracowanych 24 miesięcy. Minimalny okres doświadczenia wynosi 2 lata (24 miesiące), maksymalny wynosi 5 lat (60 miesięcy). W przypadku podania w formularzu ofertowym doświadczenia krótszego niż 2 lata oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. Podanie w formularzu ofertowym doświadczenia dłuższego niż 5 lat zostanie potraktowane jako zaoferowanie doświadczenia najkorzystniejszego, tj. 5 lat. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium doświadczenia specjalisty otrzyma maksymalna liczbę punktów tj. 40 pkt.
3. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
4. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium), zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków dotyczących:

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:

- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:

- Centralny Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. Świadczenie kompleksowych usług w zakresie BHP i ochrony ppoż. Na kwotę, co najmniej 10 000,00 zł. brutto. Warunek ten ma charakter wspólny dla wszystkich części zamówienia, co oznacza, że Wykonawca składając ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia wykazuje spełnienie warunku tylko raz, poprzez złożenie wykazu usług spełniającego powyższe wymagania.

b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.

- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

c) Wykonawca winien dysponować sprzętem:

- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 108 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada:

oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 9 ustawy.

tj. Oświadczenie o aktualności informacji – Załącznik Nr 8

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) wykaz usług lub dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 7;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki, które pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1) Formularz ofertowy – dokument wygenerowany i wypełniony na platformie e-zamówienia.
2) Formularz cenowy (pomocniczy) – Załącznik nr 2

2. Wraz z ofertą Wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
2) Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, składane odrębnie przez Wykonawcę lub każdego z Wykonawców konsorcjum – Załącznik nr 3 i 4.
3) Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby – Załącznik nr 3 i 4.
4) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie), podpisane wspólnie przez Wykonawców – Załącznik nr 5.
5) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania, do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby – Załącznik nr 6.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasadach określonych w art. 118-123 ustawy Pzp, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 6, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
9. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu a także bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
12. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
13. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawarte w postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.