Ogłoszenie z dnia 2025-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00381197/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
- 2025/BZP 00392275/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż mebli w ramach projektów: „Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie” oraz „Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Og...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĄBRZESKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 44
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566882450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@wabrzezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wabrzezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11615961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż mebli w ramach projektów: „Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie” oraz „Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Og...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8134290d-4126-4103-bcfc-28d8f6f9ac4b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070111/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup mebli w ramach projektów „Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie”, „Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Ogól [...]
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza Priorytet: 8 Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działanie: FEKP.8.28 Kształcenie zawodowe OPPT oraz Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, Priorytet 8 Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEKP.08.27 Kształcenie ogólne OPPT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.272.62.2025.CO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach postępowania powinny zostać dostarczone i zamontowane nowe meble typu biurko, szafa, fotel, kanapa, krzesłoczy stół.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 12856,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach postępowania powinny zostać dostarczone i zamontowane nowe meble typu stolik, krzesło, biurko, ławka, szafa, stół czy organizer.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 110502,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87797,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181716,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91192,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CESAR GROUP SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732950985
7.3.3) Ulica: UL. GEN.J.H. DABROWSKIEGO 55/3
7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91192,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie.
- Dostawa różnego sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Olsztynie w ramach projektu "Aktywna dziewiętnastka"
- Przebudowa pomieszczeń Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w związku z realizacją ustawy o Krajowej Sieci Kardiologicznej w ramach naboru KPOD.07.02-IP.10-002/25
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- "Zakup wyposażenia sal lekcyjnych w SP im. Alojzego Stenzla w Strzelnie w podziale na II części"
- Dostawa mebli biurowych II
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





