Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00433433/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/4620-458/2025: Docieplenie stropu bud. koszar. nr 1 i 2 na terenie JW w Siedlcach przy ul. Składowej 39 oraz docieplenie stropu bud. kasyna nr 7 na terenie JW w Przasnyszu przy ul. Makowskiej 69
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/4620-458/2025: Docieplenie stropu bud. koszar. nr 1 i 2 na terenie JW w Siedlcach przy ul. Składowej 39 oraz docieplenie stropu bud. kasyna nr 7 na terenie JW w Przasnyszu przy ul. Makowskiej 692.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4fbcdf9-3c54-45fe-9dd2-e88d45a0f10b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433433
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/4620-458/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 374481,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Docieplenie stropu budynku koszarowego nr 1 i 2 na terenie kompleksu wojskowego w m. Siedlce przy ul. Składowej 39, w następującym zakresie:1. Docieplenie stropu
- ułożenie foli paroizolacyjnej
- docieplenie stropu granulatem celulozowym o grubości 24cm metodą wdmuchiwania
- wykonanie pomostu komunikacyjnego z płyty OSB
- zagospodarowanie odpadów budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 209566,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Docieplenie stropu budynku kasyna nr 7 na terenie kompleksu wojskowego w m. Przasnysz przyul. Makowskiej 69, w następującym zakresie:
1. Docieplenie stropu
- ułożenie foli paroizolacyjnej
- docieplenie stropu granulatem celulozowym o grubości 18cm metodą wdmuchiwania
- wykonanie pomostu komunikacyjnego z płyty OSB
- zabezpieczenie schodów oraz nieczynnej instalacji wentylacyjnej płytą OSB przed przesypywaniem granulatu
- zagospodarowanie odpadów budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 164915,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228198,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248631,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228198,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOROWIEC MICHAŁ "MIDOBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590410599
7.3.3) Ulica: Osiedle Generała Pułaskiego 18 lok. 49
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie izolacji z granulatu; J. ZIELIŃSKA S. ZIELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228198,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178905,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209746,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178905,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOROWIEC MICHAŁ "MIDOBUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590410599
7.3.3) Ulica: Osiedle Generała Pułaskiego 18 lok. 49
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie izolacji z granulatu; J. ZIELIŃSKA S. ZIELIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178905,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cześć I:
a) do 50 dni od daty zawarcia umowy, na realizację całości robót budowlanych – odbiór techniczny;
b) do 60 dni od daty zawarcia umowy, na wykonanie przedmiotu umowy – odbiór końcowy;
Cześć II:
a) do 50 dni od daty zawarcia umowy, na realizację całości robót budowlanych - odbiór techniczny;
b) do 60 dni od daty zawarcia umowy, na wykonanie przedmiotu umowy – odbiór końcowy.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-564/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji systemu ciepłowniczego zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Osowiec
- SVA/4620-606/2025: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego według formularza cenowego i załączników w miejscowości Jarosław.
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2026 roku
- Dostawy mięsa i wędlin dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Sukcesywne dostawy pelletu spełniającego parametry certyfikatu DIN plus/En Plus A1 do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2026 roku
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Bohaterów Modlina 79
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Remont i przebudowa nawierzchni chodników Placu Rynkowego we Wrocławiu wraz z nasadzeniami drzew i zieleni ozdobnej", zadanie realizowane w ramach Programu Zielona Rewolucja.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





