Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00523546/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Węgrowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatwegrowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3238f7e1-b503-49a3-854c-40bc2d4686d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00678616/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.19.2025.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 262560,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. „Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski”.W ramach zamówienia dostarczyć należy:
NAS - 3 szt.
NAS2 - 1 szt.
UPS1 - 4 szt.
UPS2 - 2 szt.
UPS3 - 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady jego realizacji zawierają następujące dokumenty:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ dla części I i V,
2) projekt umowy – załącznik nr 6 do SWZ dla części I .
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 59300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:1. dostarczenie licencji na oprogramowanie na sprzęt:
1) komputery osobiste szt.: 120
2) serwery fizyczne szt.: 4
3) serwery wirtualne szt.: 3
4) drukarki sieciowe szt.: 10
5) UTM szt.: 2
6) NAS szt.: 1
2. instalacja maszyny wirtualnej LOGI;
3. instalacja i konfiguracja oprogramowania w zakresie określonym w pkt. 1;
4. należy skonfigurować monitorowanie urządzeń z wykorzystaniem protokołu SMNP. Należy skonfigurować serwer SYSLOG;
5. udzielenie gwarancji na dostarczone oprogramowanie oraz zapewnienie serwisu pogwarancyjnego;
6. przeszkolenie dwóch wskazanych osób ze strony Zamawiającego w wymiarze 16 godzin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady jego realizacji zawierają następujące dokumenty:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ dla części II,
2) projekt umowy – załącznik nr 6 do SWZ dla części II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
72212780-0 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
4.5.5.) Wartość części: 21260,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:1. dostarczenie licencji na oprogramowanie na sprzęt:
1) komputery osobiste szt.: 120
2) serwery fizyczne szt.: 5
3) serwery wirtualne szt.: 3
2. instalacja maszyny dla oprogramowania;
3. instalacja silnika bazy danych dla oprogramowania;
4. instalacja i konfiguracja oprogramowania w zakresie określonym w pkt. 1;
5. należy skonfigurować agentów na stacjach roboczych;
6. udzielenie gwarancji na dostarczone oprogramowanie oraz zapewnienie serwisu pogwarancyjnego;
7. przeszkolenie dwóch wskazanych osób ze strony Zamawiającego w wymiarze 16 godzin;
8. wymagane jest dostarczenie produktu z licencją obowiązującą do 30.06.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady jego realizacji zawierają następujące dokumenty:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ dla części III,
2) projekt umowy – załącznik nr 6 do SWZ dla części III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
72212780-0 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:- dostawa agregatu trzyfazowego o mocy nie mniejszej niż 60 kVa na przyczepie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady jego realizacji zawierają następujące dokumenty:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ dla części IV,
2) projekt umowy – załącznik nr 6 do SWZ dla części IV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
31121200-2 - Zestawy prądnicowe z silnikiem spalinowym o zapłonie iskrowym
4.5.5.) Wartość części: 58000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:- dostawa serwerów wraz z wdrożeniem.
- dostawa UTM wraz z wdrożeniem z licencją obowiązującą do 30.06.2025 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady jego realizacji zawierają następujące dokumenty:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ dla części I i V,
2) projekt umowy – załącznik nr 6 do SWZ dla części V.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 96000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na wykonanie zadania pn. Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. „Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski” ogłoszonego w BZP pod numerem 2025/BZP 00523546 z dnia 07.11.2025 r., do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.11.2025 r. do godz. 10:00 dla części I nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMITRONIC Amadeusz Kusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8771483213
7.3.4) Miejscowość: Gaj 32
7.3.5) Kod pocztowy: 13-334
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-26Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na wykonanie zadania pn. Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. „Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski” ogłoszonego w BZP pod numerem 2025/BZP 00523546 z dnia 07.11.2025 r., do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.11.2025 r. do godz. 10:00 dla części III nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na wykonanie zadania pn. Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. „Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski” ogłoszonego w BZP pod numerem 2025/BZP 00523546 z dnia 07.11.2025 r., do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.11.2025 r. do godz. 10:00 dla części IV nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na wykonanie zadania pn. Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. „Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski” ogłoszonego w BZP pod numerem 2025/BZP 00523546 z dnia 07.11.2025 r., do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.11.2025 r. do godz. 10:00 dla części V nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Przejęcie funkcji inspektorów nadzoru nad budową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie
- Zakup paliwa płynnego oraz gazu w butlach 11 kg dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie
- Zakup usług w ramach zadania "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" - II podejście.
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Drzewniaku"
- Szkolenia specjalistyczne i uświadamiające dla pracowników, studentów i doktorantów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w ramach realizacji projektu "UPL coraz bardziej dostępny".
- Dostawa agregatów prądotwórczych oraz zapasowego źródła wody - elementów infrastruktury rezerwowej w ramach programu "Program Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz zapasowego zbiornika wody pitnej dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Prowadzenie szkoleń dla nauczycieli oraz zajęć, półkolonii, wydarzeń dla uczniów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





