eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwin"¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego dla Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w ¦widwinie"



Og³oszenie z dnia 2025-12-05

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
"¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego dla Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w ¦widwinie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦widwiñskie Centrum Us³ug Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387282820

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 733008447

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@swidwin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://cuw.swidwin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

finanse publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego dla Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w ¦widwinie"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-503b9242-2f58-403d-815f-44a0ba5d9663

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00579771

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00274604/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 „¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego dla Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w ¦widwinie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-503b9242-2f58-403d-815f-44a0ba5d9663

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami bêdzie odbywa³a siê poprzez platformê e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, ePUAP dostêpny pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzania oraz przekazywania dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest:
¦widwiñskie Centrum Us³ug Wspólnych z siedzib±: plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 ¦widwin. Z administratorem danych mo¿na siê skontaktowaæ telefonicznie pod numerem tel. 733 008 447 na adres e-mail: cuw@swidwin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczy³ Krzysztofa Rychel, jako Inspektora Ochrony Danych osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez email: iodo_swidwin@wp.pl telefonicznie pod nr tel. 601 080 704 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ, w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe s± przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego. Dane bêd± przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. lit. c) RODO w zwi±zku z art. 4 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami danych bêd± jednostki administracji publicznej sprawuj±ce nadzór i kontrolê nad dzia³alno¶ci± Administratora, podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê prawn± i informatyczn± Administratora oraz osoby i podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja z postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
Okres przechowywania danych.
Dane bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy ich nienaruszalno¶æ.
Sposób przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie zostan± poddane profilowaniu i nie bêd± przedmiotem przekazywania do pañstw trzecich.
Prawa osób, których dane dotycz±.
Zgodnie z RODO przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o wymogu podania danych.
Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.261.03.2025.ES

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego dla Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji (MOSiR) znajduj±cego siê ¦widwinie przy pl. Sybiraków 1, obejmuj±cych obs³ugê ratownicz±, w sk³ad której wchodz±:
1) basen sportowy o wymiarach 16,00 m x 25,02 m, o ca³kowitej powierzchni lustra wody 400 m2, o g³êboko¶ci do 2,00m, posiadaj±cy 6 torów p³ywackich,
2) basen rekreacyjny o g³êboko¶ci 1,45 m i 0,85 m oraz o powierzchni lustra wody 280 m2, wyposa¿ony w kana³ rw±cej rzeki o d³. 20 m (g³êboko¶æ 1,30m) i atrakcje wodne takie jak podwodne stacje masa¿u oraz wodospady masa¿u,
3) wanna jacuzzi o g³êboko¶ci 1,00 m i powierzchni 4m2,
4) zje¿d¿alnia zewnêtrzna — rura o d³ugo¶ci 105 m,
5) zje¿d¿alnia wewnêtrzna dla dzieci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± kryteria:
1) cena ofertowa (brutto) – 80 %
2) termin p³atno¶ci faktury – 20 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt IV SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) aktualn± zgodê Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych do wykonywania przez Wykonawcê ratownictwa wodnego,
b) wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art.17 ust. 1 ustawy 8 wrze¶nia 2006r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten, zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê (sumê gwarancyjn±) nie mniejsz± ni¿ 2 000 000,00 z³.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy — w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej 2
(dwie) us³ugi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia i udokumentuje nale¿yte ich wykonanie. Za us³ugê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna nastêpuj±c± us³ugê (jednorazow± lub sukcesywn±
— w ramach jednego kontraktu/umowy) — ¶wiadczenie us³ugi w zakresie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na terenie p³ywalni krytej posiadaj±cej co najmniej dwie niecki basenowe, trwaj±cej minimum 12 miesiêcy o
warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000 z³ brutto;
b) dysponuje minimum 10 osobami, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego na stanowisku ratownika wodnego, które spe³niaj± wymogi okre¶lone w art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych. Zamawiaj±cy wymaga, aby przynajmniej 5 ratowników wodnych posiada³o minimum 6 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku ratownika wodnego;
c) dysponuje minimum 3 osobami, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego na stanowisku kierownika zmiany ratowników wodnych, które spe³niaj± wymogi
okre¶lone w art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych oraz posiadaj± minimum 12 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku ratownika wodnego.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz us³ug porównywalnych z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, raz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz us³ug stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ,
3) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego. Najpó¼niej w terminie zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu op³acon± polisê ubezpieczeniow±,
4) Koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 5k rozporz±dzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - za³±cznik nr 3 do SWZ,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿enie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ,
3) O¶wiadczenie dotycz±ce wdro¿enia i przestrzegania przez Wykonawcê standardów ochrony ma³oletnich opracowanych na podstawie ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom przestêpczo¶ci± na tle
seksualnym i ochronie ma³oletnich. O¶wiadczenie stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ,
4) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej
z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da
z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci
nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
6) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±c pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt V.1,
sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowych postanowieniach umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej. Wzór umowy znajduje siê w Rozdziale III niniejszej SWZ. Dopuszczalne zmiany umowy znajduj± siê w Rozdziale III SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-15 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-13

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.