Og³oszenie z dnia 2025-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiad obia us³ugi caterin dla Pub Szk Pod im. ¦w. Kingi w Borku oraz Publ Przed w Borku w okresie 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY PUBLICZNA SZKO£A PODSTAWOWA IM. ¦W. KINGI W BORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001189130
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Borek 148
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Borek
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 14 6129816
1.5.8.) Numer faksu: + 48 14 6129816
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspborek.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zspborek.szkolnastrona.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiad obia us³ugi caterin dla Pub Szk Pod im. ¦w. Kingi w Borku oraz Publ Przed w Borku w okresie 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cecbfe59-be16-4f2e-9085-3dedc8692322
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00579555
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00578561/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 „¦wiad obia us³ugi caterin dla Pub Szk Pod im. ¦w. Kingi w Borku oraz Publ Przed w Borku w okresie 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cecbfe59-be16-4f2e-9085-3dedc86923223.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:
a) platformy do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
b) poczty elektronicznej: z.michalowski@rzezawa.pl
Uwaga !: ofertê w postêpowaniu mo¿na z³o¿yæ tylko za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ dostêpnej na stronie
internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z platformy e-zamówienia jest bezp³atne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postepowaniu z
wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” ( „Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielenie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci ( przycisk „dodaj
za³±cznik”).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ‘Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
12.14. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB ( wielko¶æ ta
dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
12.15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12.16. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https:// ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
Dodatkowo informujemy, ¿e zgodnie z zapisami SWZ postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim. W
zwi±zku z powy¿szym wszelkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Wiêcej
informacji dot. kwestii komunikacji w postêpowaniu przedstawia SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „Rozporz±dzeniem” lub „RODO” informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych Zespó³ Szkolno – Przedszkolny Publiczna Szko³a Podstawowa im. ¦w. Kingi w Borku w Borku przy ulicy Borek 148, 32-765 Rzezawa, telefon kontaktowy: 14 61 298 16, adres email: sekretariat@zspborek.szkolnastrona.pl
2. Administrator danych informuje, i¿ zosta³ powo³any Inspektor ochrony danych, którego funkcjê pe³ni Pani Agnieszka Kwa¶nik. Kontakt z Inspektorem jest mo¿liwy za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@valven.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych, wskazany powy¿ej.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „¦wiadczenie obiadowej us³ugi cateringowej dla Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦w. Kingi w Borku oraz Publicznego Przedszkola w Borku w okresie 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.”
4. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego
na administratorze) oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO (w przypadku danych szczególnych kategorii okre¶lonych w art. 9 ust. 1 RODO) w zakresie realizowania zadañ dydaktycznych, wychowawczych, opiekuñczych, innych zadañ statutowych oraz zadañ organizacyjnych szko³y, udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej, prowadzenia dokumentacji kszta³cenia i wychowania w tym prowadzenia ksi±g uczniów/ wychowanków, arkuszy ocen, dzienników lekcyjnych oraz innej dokumentacji szkolnej wymaganej przepisami prawa, przekazania istotnych informacji o stanie zdrowia, stosowanej diecie i rozwoju psychofizycznym ucznia w zwi±zku z przepisami takimi jak:
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo o¶wiatowe,
- ustawa z dnia 7 wrze¶nia 1991 r. o systemie o¶wiaty,
- ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji o¶wiatowej,
- ustawa z dnia 27 pa¼dziernika 2017 r. o finansowaniu zadañ o¶wiatowych,
- rozporz±dzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 roku w sprawie sposobu
prowadzenia przez publiczne przedszkola, szko³y i placówki dokumentacji przebiegu nauczania,
dzia³alno¶ci wychowawczej i opiekuñczej oraz rodzajów tej dokumentacji,
- rozporz±dzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 7 czerwca 2023 r. w sprawie ¶wiadectw, dyplomów pañstwowych i innych druków,
- rozporz±dzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szko³ach i placówkach
- rozporz±dzenia do ww. ustaw,
- statut szko³y Publicznej Szko³y Podstawowej im ¶w. Kingi w Borku
b) art. 6 ust. 1 lit. e RODO – w zwi±zku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi m.in. w celu ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeñstwa na terenie monitorowanym, art. 108 a ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo o¶wiatowe w zwi±zku z art. 68 ust. 1 pkt 6 – doprecyzowanie zasad realizacji zadania dyrektora
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.226.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pierwsza czê¶æ przedmiotu zamówienia obejmuje - „¦wiadczenie obiadowej us³ugi cateringowej dla Publicznej Szko³y Podstawowej im. ¦w. Kingi w Borku” – cze¶æ 1
w zakresie dostarczania posi³ku (tzw. Drugie danie) dla dzieci w wieku 7-15 lat;
Planowana ilo¶æ posi³ków dziennie :
- dla Szko³y Podstawowej 50
Szacowana ilo¶æ dni, w których bêd± dostarczane posi³ki – dla szko³y 183 dni
Posi³ek sk³ada siê z :
- Szko³a Podstawowa:
II danie- miêsne, pó³miêsne, bezmiêsne, ryba plus dodatki.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych
55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegaj±ce na ¶wiadczeniu dostawy przez wykonawcê na takich samych warunkach okre¶lonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcê ilo¶ci asortymentu danej czê¶ci przedmiotu zamówienia.Przewiduje siê zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do 10 % zamówienia podstawowego (ilo¶ci okre¶lonych z za³±czniku nr 1 danej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
Zamawiaj±cy uzale¿nia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz mo¿liwo¶ci zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego okre¶lonego w za³±czniku nr 1 oraz zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty nie
podlegaj±ce odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjêtych w postêpowaniu kryteriów ceny: Cena - 60 %, do¶wiadczenie osób - 40
%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druga czê¶æ przedmiotu zamówienia obejmuje - „¦wiadczenie obiadowej us³ugi cateringowej dla Publicznego Przedszkola w Borku” – czê¶æ 2
w zakresie obiadu dwu daniowego dla uczniów w wieku 3-6 lat.
Planowana ilo¶æ posi³ków dziennie :
- dla Publicznego Przedszkola 50
Rzeczywista ilo¶æ mo¿e ulec zmianie i bêdzie podawana telefonicznie w ka¿dym dniu dostawy do godz. 9:00 danego dnia. Wykonawca nie bêdzie ro¶ci³ pretensji ani ¿±da³ jakiekolwiek rekompensaty, je¶li ilo¶æ ta bêdzie mniejsza ni¿ szacowana. Do rozliczeñ finansowych miedzy stronami przyjmowane bêdzie faktycznie wydana ilo¶æ posi³ków.
Szacowana ilo¶æ dni, w których bêd± dostarczane posi³ki – przedszkola 209 dni.
Miejsce dostawy: Publiczne Przedszkole w Borku 148, 32-765 Rzezawa.
Posi³ek dostarczany bêdzie do Zamawiaj±cego na godzinê: 11:30 w dni nauki szkolnej.
Posi³ek sk³ada siê z :
- Publiczne Przedszkole :
I danie- zupa
II danie- miêsne, pó³miêsne, bezmiêsne, ryba plus dodatki.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji o którym mowa w art.441 ust.1 ustawy PZP, polegaj±ce na ¶wiadczeniu dostawy przez wykonawcê na takich samych warunkach okre¶lonych w umowie, po wyczerpaniu przez wykonawcê ilo¶ci asortymentu danej czê¶ci przedmiotu zamówienia.Przewiduje siê zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do 10 % zamówienia podstawowego (ilo¶ci okre¶lonych z za³±czniku nr 1 danej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
Zamawiaj±cy uzale¿nia skorzystanie z prawa opcji z powodu wykorzystania produktów oraz mo¿liwo¶ci zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego przypadaj±cego na dany rok.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia.
Opcja zostanie „aktywowana” automatycznie w momencie wyczerpania zakresu zamówienia podstawowego okre¶lonego w za³±czniku nr 1 oraz zwiêkszenia dofinansowania Zamawiaj±cego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w SWZ. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty nie
podlegaj±ce odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjêtych w postêpowaniu kryteriów ceny: Cena - 60 %, do¶wiadczenie osób - 40
%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony formularz OFERTA, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 1 do SWZ,2) Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym
pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów do³±czonych do oferty;
3) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SWZ;
4) Zgodnie z art.125 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z w/w o¶wiadczeniami, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Stosowne o¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ na za³±cznikach w/w tj. za³ nr 2 ze zmianami dotycz±cymi podstawy tj. na podstawie art. 125 ust.5 ustawy Pzp i dopiskiem „o¶wiadczenia podmiotu udostepniaj±cego zasoby”.
5) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby w celu
potwierdzenia przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu;
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia -
o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni
Wykonawcy (je¿eli dotyczy) – zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia w takim przypadku:1.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu , albo do reprezentowania i zawarcia w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ
do³±czone do oferty,
2.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki
zakres us³ug wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane, us³ug, dostawy do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówieñ publicznych,Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym Wykonawc± w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy poprzez jego wyd³u¿enie wzglêdnie przesuniêcie w sytuacji gdy:
a) wyst±pi³y klêski ¿ywio³owe, inne stany nadzwyczajne, stany epidemii lub zagro¿enia epidemicznego stwierdzone w sposób prawnie okre¶lony zgodnie z obowi±zuj±cym porz±dkiem normatywnym,
b) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy, stanowi konsekwencjê dzia³ania si³ wy¿szych niezale¿nych od wykonawcy, niestanowi±cych jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ, poza zdarzeniami zwyk³ymi. Si³± wy¿sz±, o której mowa w zdaniu poprzedzaj±cym jest zdarzenie niezale¿ne od wykonawcy, niestanowi±ce jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec ani któremu nie mog³y przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwiaj± wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zania wynikaj±cego z niniejszej umowy,
c) wyst±pi³y okoliczno¶ci, o których strony umowy nie by³y wstanie przewidzieæ pomimo nale¿ytej staranno¶ci;
d) wstrzymano dostawy na ¿±danie Zamawiaj±cego, wynikaj±ce z organizacji pracy placówki;
e) dosz³o do zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 lub art. 455 ust. 1 pkt 3) i 4) ustawy Prawo zamówieñ publicznych w zakresie niezbêdnym do realizacji aneksu, zawartego na podstawie wskazanych przepisów.
Wyd³u¿enie lub te¿ przesuniêcie w czasie realizacji przedmiotu umowy nast±pi o czas równy przerwie w wykonywaniu przedmiotu umowy w zwi±zku ze zdarzeniami, o których mowa pod lit. a) – e);
2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, w tym zw³aszcza, i¿ je¶li dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 57 ustawy Prawo zamówieñ publicznych to Wykonawca winien wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia (ceny ofertowej):
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zwiêkszenia lub zmniejszenia), przyjêtej do okre¶lenia wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, która zacznie obowi±zywaæ po dniu zawarcia przedmiotowej umowy. W takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku VAT. Zmianie ulegnie jedynie wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowi±zywania zmienionej stawki podatku VAT, przy czym zmiana dotyczyæ bêdzie wy³±cznie tej czê¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna byæ zastosowana zmieniona stawka podatku;
2) w razie rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy (maksymalnie do 10% zamówienia). W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone (proporcjonalnie wedle procentowego zmniejszenia jego zakresu). Je¿eli Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianê w tym zakresie umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w tej czê¶ci zmniejszaj±c wynagrodzenie zgodnie z kryteriami opisanymi w zdaniu poprzedzaj±cym.
3) w sytuacji rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy w zwi±zku z sytuacj± nadzwyczajn± niemo¿liw± do przewidzenia w chwili zawarcia niniejszej umowy lub z zawieszeniem prowadzenia zajêæ w ZSP lub Przedszkolu w Borku w zwi±zku z sytuacj± epidemiologiczn± w kraju (nawet powy¿ej 60% zamówienia) na czas równy ilo¶ci dni, w których wstrzymana bêdzie praca kuchni szko³y w przeliczeniu na ilo¶æ zamawianych prod
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-zamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-13
INNE PRZETARGI BOREK
wiêcej: przetargi BOREK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga cateringowa polegaj±ca na przygotowaniu i dostarczaniu oraz wydaniu na naczyniach zmywalnych posi³ków dla dzieci w Szkole Podstawowej im. Boles³awa Krzywoustego w Kamieñcu Wroc³awskim
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Przedszkola Samorz±dowego w msc. £êg Przedmiejski w 2026 roku
- Przygotowanie i dostarczenie posi³ków dla mieszkañców Powiatowego Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Brwinowie (2)
- ¦wiadczenie us³ugi ¿ywienia dzieci w placówkach o¶wiatowych oraz w ¯³obkach na terenie Gminy Dêbica
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSI£KÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posi³ków dla dzieci z Przedszkola z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 86 mieszcz±cego siê przy ul. Krupniczej 3 w Warszawie na okres od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





