Og³oszenie z dnia 2025-12-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Przedszkola Samorz±dowego w msc. £êg Przedmiejski w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA W £ÊGU PRZEDMIEJSKIM
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA W £ÊGU PRZEDMIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001105706
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 80
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êg Przedmiejski
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-29) 760 22 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spprzedmiescie.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spprzedmiescie.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Przedszkola Samorz±dowego w msc. £êg Przedmiejski w 2026 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1c4eb06e-d41b-4f9c-8235-df8e8e5e2df8
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00581039
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12318503.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1231850
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej, która dostêpna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1231850. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musz± zapisaæ siê do grup wykonawców na platformie zakupowej. W tym celu nale¿y odwiedziæ zak³adkê "Zostañ wykonawc±", zaznaczyæ kategoriê oraz zostawiæ adres e-mail. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ na platformie zakupowej, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Zostañ wykonawc±” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformy zakupowej. Za po¶rednictwem platformy zakupowej odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego tupu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê ID postêpowania. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie zakupowej. Wykonawca sk³ada ofertê po po¶rednictwem platformy zakupowej. Wiêcej informacji w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej w £êgu Przedmiejskim, £êg Przedmiejski 80, 07-402 Lelis, sekretariat@spprzedmiescie.edu.pl 2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem: sekretariat@spprzedmiescie.edu.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia). b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników). c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepis RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wzniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP£P.26/03/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie sukcesywnych us³ug cateringowych dla dzieci w wieku 3 - 5 lat oraz uczniów w wieku 6-14 lat, uczêszczaj±cych do Przedszkola Samorz±dowego oraz Szko³y Podstawowej w £êgu Przedmiejskim. 2.Miejsce dostawy posi³ków: Szko³a Podstawowa w £êgu Przedmiejskim, ul. £êg Przedmiejski 80, 07-402 Lelis. 3.Wykonawca jest zobowi±zany dostarczaæ posi³ki w nastêpuj±cych terminach, godzinach i zakresach:
3.1. Dla dzieci uczêszczaj±cych do Przedszkola Samorz±dowego: od dnia 02.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r., dwa razy dziennie w godzinach:
3.1.1. 8:15 – 8:30 ¶niadanie, II ¶niadanie,
3.1.2. 11:15- 11.40 obiad i podwieczorek,
we wszystkie dni robocze tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajêæ w przedszkolu, o których Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie minimum 7 dni z wyj±tkiem sytuacji wyj±tkowych – udokumentowanych przez Zamawiaj±cego, czy spowodowanego sytuacjami niezale¿nymi od Zamawiaj±cego. Wykonawca nie ¶wiadczy us³ugi w miesi±cu sierpniu, podczas którego trwa przerwa wakacyjna.
3.2. Dla uczniów uczêszczaj±cych do szko³y podstawowej: od dnia 07.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. jeden raz dziennie w godzinach 9:30 - 10:00.
we wszystkie dni robocze tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajêæ w szkole, o których Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie minimum 7 dni z wyj±tkiem sytuacji wyj±tkowych – udokumentowanych przez Zamawiaj±cego czy spowodowanych sytuacjami niezale¿nymi od Zamawiaj±cego. Wykonawca nie ¶wiadczy us³ugi w okresie przerwy wakacyjnej.
4. Szacowana ilo¶æ odbiorców:
4.1. Dla dzieci uczêszczaj±cych do Przedszkola Samorz±dowego: cztery posi³ki dziennie tj. ¶niadanie, II ¶niadanie, obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie) i podwieczorek dla grupy maksymalnie 90 dzieci w wieku 3, 4 i 5 lat.
4.2. Dla dzieci uczêszczaj±cych do szko³y podstawowej: jeden posi³ek dziennie tj. zupa i/lub drugie danie dla grupy maksymalnie 80 uczniów w wieku 6-14 lat.
Podana ilo¶æ dzieci( odbiorców) ma charakter szacunkowy, zale¿y od frekwencji dzieci/uczniów lub zmiany deklaracji rodziców zg³aszaj±cych chêæ ¿ywienia dzieci/uczniów i mo¿e ulec zmniejszeniu b±d¼ zwiêkszeniu, co nie bêdzie stanowi³o podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ.
5. Szacowana ilo¶æ posi³ków:
5.1. Dla dzieci uczêszczaj±cych do Przedszkola Samorz±dowego wyniesie maksymalnie 77 080 sztuk.
Szacowan± liczbê posi³ków wyliczono nastêpuj±co:
- 148 dni (od. 02.01.2026 r. do 31.07.2026r.) funkcjonowania przedszkola x 4 komponenty ¿ywieniowe dziennie (I ¶niadanie, II ¶niadanie, obiad (ZUPA I DRUGIE DANIE), podwieczorek) x 90 dzieci = 53 280 sztuk;
- 85 dni (od 01.09.2026r. do 31.12.2026r.) funkcjonowania przedszkola x 4 komponenty ¿ywieniowe dziennie (I ¶niadanie, II ¶niadanie, obiad (ZUPA I DRUGIE DANIE) , podwieczorek) x 70 dzieci = 23 800 sztuk.
5.2. Dla uczniów uczêszczaj±cych do szko³y podstawowej wyniesie maksymalnie 18 100 sztuk.
Szacowan± liczbê posi³ków wyliczono nastêpuj±co:
- 181 dni funkcjonowania szko³y podstawowej x 1 komponent ¿ywieniowy dziennie (zupa) x 20 uczniów = 3 620 sztuk;
- 181 dni funkcjonowania szko³y podstawowej x 1 komponent ¿ywieniowy dziennie (II danie) x 80 uczniów = 14 480 sztuk.
5.3. Rozliczenie nastêpowaæ bêdzie za faktycznie dostarczone posi³ki wed³ug ceny jednostkowej za jeden posi³ek, podanej w Formularzu oferty. Podana ilo¶æ posi³ków ma charakter szacunkowy, zale¿y od frekwencji dzieci/uczniów lub zmiany deklaracji rodziców zg³aszaj±cych chêæ ¿ywienia dzieci/uczniów i mo¿e ulec zmniejszeniu b±d¼ zwiêkszeniu, co nie bêdzie stanowi³o podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ.
5.4. O liczbie posi³ków do wydania w danym dniu Wykonawca bêdzie informowany w poprzedzaj±cy dzieñ do godziny 15:00. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczaæ bêdzie wskazan± liczbê posi³ków.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp t.j. zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug do wysoko¶ci nie wiêkszej ni¿ 20% warto¶ci zamówienia podstawowego - zwiêkszenie zakresu ilo¶ciowego us³ug.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - waga kryterium 60%
Warunki p³atno¶ci - waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 150.000,00 z³ (s³ownie: sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
2.4.1. w zakresie zdolno¶ci technicznej:
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿e wykonanie co najmniej 2 us³ug polegaj±cych na przygotowaniu posi³ków dla szkó³ i/lub przedszkoli o warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100), wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czyæ dowody, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane. Dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy,
2.4.2. w zakresie zdolno¶ci zawodowej:
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:
1) dietetykiem/technologiem ¿ywienia posiadaj±cym co najmniej z tytu³ zawodowy licencjata lub magistra dietetyki lub tytu³ zawodowy in¿yniera lub magistra in¿yniera technologii ¿ywno¶ci i ¿ywienia, o specjalno¶æ ¿ywienie cz³owieka uzyskiwanym w wyniku ukoñczenia studiów wy¿szych z co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem zawodowym w przygotowywaniu jad³ospisów dla dzieci uczêszczaj±cych do przedszkoli lub szkó³- co najmniej jedna osoba;
2) szefem kuchni posiadaj±cym co najmniej wykszta³cenie w zawodzie kucharz lub pokrewne gastronomiczne (nie myliæ z pomoc± kuchenn±) i co najmniej 2 -letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie ¿ywienia zbiorowego dzieci lub m³odzie¿y- co najmniej jedna osoba;
3) personelem pomocniczym- co najmniej 2 osoby.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Ocena spe³niania warunków zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia/ nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniach i dokumentach z³o¿onych przez Wykonawcê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2, za³±cznikiem nr 3 i za³±cznikiem nr 8 do SWZ. 2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
2.1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê/ sum± gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 150.000,00 z³;
2.4. Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje, b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich trzech miesiêcy – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2.5. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci: szef kuchni, dietetyk/ technolog ¿ywienia, personel pomocniczy wraz z informacjami ma temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 6 do SWZ;
2.6. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w rozdziale IX ust. 1 SWZ – za³±cznik nr 9 do SWZ.
3. Wykonawca przedstawia równie¿ podmiotowe ¶rodki dowodowe, okre¶lone w Rozdziale X SWZ ust. 4 pkt 4.2. i 4.6. dotycz±ce podmiotów trzecich, na potwierdzenie, ¿e nie zachodz± wobec nich podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ – zgodnie z za³±cznikami nr 2, 3 i 8 do SWZ,
2) zobowi±zanie innego podmiotu wraz z o¶wiadczeniem tego podmiotu, o którym mowa w rozdziale XI ust. 2 i ust. 6 SWZ – zgodnie z za³±cznikami nr 7 i 7a do SWZ (je¿eli dotyczy),
3) o¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale XII ust. 3 – zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ (je¿eli dotyczy), o którym mowa w rozdziale XII ust. 3 (je¿eli dotyczy),
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, stosowne pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik nr 10 do SWZ. 4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, zobowi±zani s± dostarczyæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± ich wspó³pracê.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 11 do SWZ. 2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 438 oraz art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 11 do SWZ. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1231850
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
I. Podstawy wykluczenia z postêpowaniaZ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 514) wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
II. ¦rodki Ochrony Prawnej opisane s± w Rozdziale XXII. SWZ - Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych Wykonawcy.
III. Termin zwi±zania ofert± - do dnia 13 stycznia 2026 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ¿ywienia dzieci w placówkach o¶wiatowych oraz w ¯³obkach na terenie Gminy Dêbica
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSI£KÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posi³ków dla dzieci z Przedszkola z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 86 mieszcz±cego siê przy ul. Krupniczej 3 w Warszawie na okres od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSI£KÓW DO PRZEDSZKOLA NR 14 "BIA£Y ¯AGIEL" W GDAÑSKU W 2026 ROKU
- ¦WIADCZENIE US£UG CATERINGOWYCH DLA SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 84 IM. JANA BRZECHWY W GDAÑSKU
- "Us³ugi cateringowe dla dzieci w oddzia³ach przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyñskiego w Gorzkowie w 2026 roku. "
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





