eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSukcesywny zakup paliw p³ynnych na potrzeby PCI Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2025-12-05

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup paliw p³ynnych na potrzeby PCI Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 798144097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.baracz@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pcinn.org/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

£±czenie Przedsiêbiorczo¶ci z Nauk±

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup paliw p³ynnych na potrzeby PCI Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c6f3d41d-401a-481d-9e63-17af9cbf611b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00579406

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia (EFRR) 2021 – 2027. Priorytet FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, Dzia³anie FEPK.01.01 Badania i rozwój, Typ projektu: Budowa potencja³u o¶rodków innowacji Podkarpackie Centrum Innowacji.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6f3d41d-401a-481d-9e63-17af9cbf611b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c6f3d41d-401a-481d-9e63-17af9cbf611b

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawc±/Wykonawczyni±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz wszystkie inne dokumenty wymagane wraz z ofert± sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip,
.jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz innych formatach dokumentów z wyj±tkiem plików wykonywalnych.
3. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 IDW, jak równie¿ pe³nomocnictwa, podmiotowe ¶rodki
dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, jak równie¿ wszystkie inne dokumenty wymagane wraz z ofert± (w
tym przedmiotowe ¶rodki dowodowe) sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej e-zamówienia, która dostêpna
jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej j.baracz@pcinn.org. Platforma posiada formularze do
komunikacji pomiêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc±, których funkcjonalno¶æ i zasady korzystania zosta³y opisane w Instrukcji
u¿ytkownika dostêpnej na w/w Platformie, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla
wykonawcy/.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu powinien posiadaæ konto na Platformie, o której mowa w pkt. 4 powy¿ej.
Instrukcja u¿ytkownika zawiera wytyczne dotycz±ce utworzenia konta Wykonawcy na Platformie.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika, które s± dostêpne pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem wskazanej Platformy Zamówieñ Publicznych nie mo¿e przekraczaæ
150 MB.
8. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na wskazan± Platformê Zakupow±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Projekt „Podkarpackie Centrum Innowacji 2029” jest wspó³finansowany ze ¶rodków
regionalnego Funduszu Europejskiego dla Podkarpacia (EFRR) 2021 – 2027. Priorytet FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa
Gospodarka, Dzia³anie FEPK.01.01 Badania i rozwój, Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. (PCI) pe³ni w nim funkcjê brokera
innowacji, prowadz±cego transfer wyników prac B+R z jednostek naukowych do przedsiêbiorstw, oraz inicjuj±cego wspó³pracê
pomiêdzy przedsiêbiorstwami a jednostkami naukowymi.
1. Administratorem danych osobowych, na etapie prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, to jest od momentu
og³oszenia do momentu podpisania umowy, jest Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. z siedzib± w Rzeszowie, ul. Teofila
Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiêbiorców prowadzonego przez S±d Rejonowy w Rzeszowie, XII
Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego Nr KRS: 0000710883, NIP: 8133765154, REGON: 368953574.
2. PCI wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym Pani/Pan mo¿e siê skontaktowaæ w sprawie przetwarzania swoich
danych osobowych. Kontakt z IOD poprzez mail: iod@pcinn.org.
Pod wy¿ej wskazanymi danymi mo¿na siê kontaktowaæ w ka¿dej sprawie zwi±zanej z przetwarzaniem danych osobowych przez
PCI, czy to jako Administrator danych czy Podmiot Przetwarzaj±cy.
Dane osobowe w postaci:
1) Nazwa/Imiê i Nazwisko,
2) REGON,
3) Data i Miejsce urodzenia,
4) PESEL,
5) Seria i numer dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzaj±cego to¿samo¶æ,
6) Adres sta³ego zameldowania: Ulica, Nr budynku, Nr lokalu, Kod pocztowy, Poczta, Miejscowo¶æ, Gmina, Powiat, Województwo,
7) Adres do korespondencji: Ulica, Nr budynku, Nr lokalu, Kod pocztowy, Poczta, Miejscowo¶æ, Gmina, Powiat, Województwo,
8) Numer telefonu,
9) Adres e-mail,
10) Imiê Ojca,
11) Imiê Matki,
12) Numer uprawnieñ zawodowych,
13) Informacje o odbiorcach dostaw, us³ug, robót budowlanych: Imiê, Nazwisko, Adres: Ulica, Nr budynku, Nr lokalu, Kod pocztowy,
Poczta, Miejscowo¶æ, Gmina, Powiat, Województwo, Nr telefonu, Nr faksu,
14) Nr rachunku bankowego,
15) Dane osób upowa¿nionych do kontaktów w toku postêpowania: Imiê, Nazwisko, Miejsce zatrudnienia, Stanowisko, Nr telefonu,
Nr faksu, Adres e-mail,
16) Zakres ubezpieczenia i wysoko¶æ polisy ubezpieczeniowej,
17) Informacje z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej o wysoko¶ci posiadanych ¶rodków finansowej lub
zdolno¶ci kredytowej,
18) Informacje o niezaleganiu z op³acaniem podatków i sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
19) Informacje o karalno¶ci,
20) Informacje ze sprawozdania finansowego lub innego dokumentu okre¶laj±cego aktywa, zobowi±zania, obroty.
bêd± przetwarzane przez PCI w celu:
a) przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w tym udzielenia zamówienia publicznego oraz
b) dokonania czynno¶ci wyboru wykonawcy i udzielenia zamówienia we wszystkich trybach postepowañ, o których mowa w ustawie
z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych – dalej zwana ustaw± Pzp (art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO).
3. Dane osobowe mog± byæ przekazywane:
1) podmiotom wspó³pracuj±cym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, w tym podwykonawcom ¶wiadczonych
us³ug, dostawcom us³ug teleinformatycznych i sprzêtu technicznego,
2) osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,
3) podmiotom nadzoruj±cym dzia³ania PCI.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd±:
1) w przypadkach zwi±zanych z prowadzeniem postêpowania zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku
Prawo zamówieñ publicznych – dalej zwana ustaw± Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Pañstwa dane osobowe mog± byæ jednak przechowywane d³u¿ej ze wzglêdu na obowi±zuj±c± u Administratora Instrukcjê
Kancelaryjn±,
2) w przypadku prowadzenia postêpowañ na roboty budowlane lub us³ugi, okres przechowywania dokumentacji postêpowania
wynosi 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania koncesji przekracza 5
lat – przez okres jego trwania. Pañstwa dane osobowe mog± byæ jednak przechowywane d³u¿ej ze wzglêdu na obowi±zuj±c± u
Administratora Instrukcjê Kancelaryjn±,
3) w przypadku ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeñ – do momentu ich przedawnienia.
5. Przys³uguje Pañstwu prawo do:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do Pañstwa danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pañstwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
6. Administrator informuje, ¿e w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu nie przys³uguj± Pañstwu uprawnienia do:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych.
9. Administratorem danych osobowych, od momentu podpisania umowy, w ramach zbioru regionalnego Funduszu Europejskiego dla
Podkarpacia (EFRR) 2021 – 2027, Priorytet FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka”, jest Podkarpackie Centrum Innowacji
Sp. z o.o. i tym samym pe³ni rolê Podmiotu Przetwarzaj±cego. Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê zgodnie z zapisami
podpisanej pomiêdzy Województwem Podkarpackim a Podkarpackim Centrum Innowacji Sp. z o.o. umowy o dofinansowanie
Projektu. Jej zapisy stanowi±, ¿e Osob± wyznaczon± do kontaktu w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych w ramach zbioru
danych osobowych jest:
Inspektor Ochrony Danych. Punkt kontaktowy: ul. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów, e-mail: iod@pcinn.org. Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. w zwi±zku z realizacj± projektu, jest zarówno administratorem Pañstwa danych, jak i
podmiotem przetwarzaj±cym, w/w dane na podstawie ww. Umowy
Pozosta³e informacje zawiera Rozdzia³ II Rozdzia³u I SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCI-DFA.2621.28.2025.JBA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Sukcesywny zakup paliw p³ynnych na potrzeby PCI Sp. z o.o.”.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywny zakup paliw p³ynnych na stacjach benzynowych dla Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o.o. w Rzeszowie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2027 r. lub do 31 marca 2028 roku w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u III oraz za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
4. Zamawiaj±cy przewiduje w niniejszym postêpowaniu mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, które zosta³o opisane w za³±czniku nr 1 do Rozdzia³u III SWZ. Zamówienie w ramach prawa opcji zostanie uruchomione dopiero po wykorzystaniu zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy mo¿e uruchomiæ prawo opcji w odniesieniu do poszczególnego rodzaju paliwa, niekoniecznie do ka¿dego z zapotrzebowanych. Opcja zostanie uruchomiona zgodnie z zapisami wzoru umowy (za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ), nie wcze¶niej ni¿ po z³o¿eniu o¶wiadczenia przez Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie, o korzystaniu z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy poprzez ¶rodki komunikacji elektronicznej nie pó¼niej ni¿ do 30 listopada 2027roku. Ceny jednostkowe w zakresie zamówienia opcjonalnego musza byæ takie same jak ceny jednostkowe w zakresie zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy informuje, i¿ prawo opcji jest mo¿liwo¶ci± Zamawiaj±cego, a nie zamówieniem obligatoryjnym. Co wiêcej ilo¶ci podane w ospie przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji s± ilo¶ciami maksymalnymi, dlatego te¿ Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do zamówienia w ramach prawa opcji ilo¶ci mniejszych, ale nie wiêkszych ni¿ wskazane w tabeli, o której mowa powy¿ej. Wszystkie opisy oraz warunki zarówno w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, jak i Wykonawcy odnosz± siê w takim samym zakresie zarówno do zamówienia podstawowego, jak i opcjonalnego. Zamawiaj±cy jest uprawniony do korzystania z prawa opcji nie pó¼niej ni¿ do dnia 31 marca 2028 roku.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug/dostaw, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zapotrzebowanie maksymalne na prawo opcji
PB(E95) - 1926,62
ON - 403,98


Zamawiaj±cy przewiduje w niniejszym postêpowaniu mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, które zosta³o opisane w za³±czniku nr 1 do Rozdzia³u III SWZ. Zamówienie w ramach prawa opcji zostanie uruchomione dopiero po wykorzystaniu zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy mo¿e uruchomiæ prawo opcji w odniesieniu do poszczególnego rodzaju paliwa, niekoniecznie do ka¿dego z zapotrzebowanych. Opcja zostanie uruchomiona zgodnie z zapisami wzoru umowy (za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ), nie wcze¶niej ni¿ po z³o¿eniu o¶wiadczenia przez Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie, o korzystaniu z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy poprzez ¶rodki komunikacji elektronicznej nie pó¼niej ni¿ do 30 listopada 2027roku. Ceny jednostkowe w zakresie zamówienia opcjonalnego musza byæ takie same jak ceny jednostkowe w zakresie zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy informuje, i¿ prawo opcji jest mo¿liwo¶ci± Zamawiaj±cego, a nie zamówieniem obligatoryjnym. Co wiêcej ilo¶ci podane w ospie przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji s± ilo¶ciami maksymalnymi, dlatego te¿ Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do zamówienia w ramach prawa opcji ilo¶ci mniejszych, ale nie wiêkszych ni¿ wskazane w tabeli, o której mowa powy¿ej. Wszystkie opisy oraz warunki zarówno w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, jak i Wykonawcy odnosz± siê w takim samym zakresie zarówno do zamówienia podstawowego, jak i opcjonalnego. Zamawiaj±cy jest uprawniony do korzystania z prawa opcji nie pó¼niej ni¿ do dnia 31 marca 2028 roku.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosuj±c nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:

Lp. Kryterium Waga
1. Cena 100
RAZEM 100

2. Kryterium „Cena”
W powy¿szym kryterium Wykonawca bêdzie móg³ uzyskaæ maksymalnie 100 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.

Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:

C = [Cmin / Co] x 100 pkt

gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w podkryterium „Cena”;
Cmin – najni¿sza cena brutto w z³o¿onych ofertach (z³);
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (z³).


3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczon± na podstawie poni¿szego wzoru (w niniejszym przypadku wy³±cznie w kryterium „cena”):

P = C

gdzie:

P - ³±czna liczba punktów oferty ocenianej;
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”.

4. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienie Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy, o których mowa powy¿ej obejmuj±:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do IDW;

UWAGA: w przypadku gdy w niniejszym postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta, Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ z³o¿enia przez Wykonawcê powy¿szego o¶wiadczenia.

2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy, Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w przedmiotowym postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty potwierdzenia ceny na w/w stacji wg stanu na dzieñ 14 grudnia 2025 roku. w formie raportu, o¶wiadczenia, paragonu fiskalnego itp. – orygina³u lub skanu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobê/osoby uprawnion±/-ne do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy – je¿eli Wykonawca nie do³±czy do oferty w/w dokumentu bêdzie on podlega³ uzupe³nieniu na wezwanie Zamawiaj±cego, zgodnie z tre¶ci± 128 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 IDW, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u (o ile dotyczy) w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi
lub roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (o ile dotyczy).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi/roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o ile dotyczy).
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 7 wzoru umowy (za³±cznik nr 1 do Rozdzia³u II SWZ)
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian tre¶ci umowy:
1) zmiany nazwy lub siedziby Zamawiaj±cego / Wykonawcy;
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w trakcie realizacji umowy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) oraz podatku akcyzowego, przy czym ceny netto pozostaj± bez zmian, a stosownej zmianie ulegaj± ceny brutto,.
b) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207),
c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê.
d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
e) stosownie do postanowieñ art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z umowy na nastêpuj±cych zasadach:
 poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, o których mowa w art. 439 ust. 1 Pzp uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum 5 % wska¼nika zmian cen us³ug konsumpcyjnych w kwartale/kwarta³ach poprzedzaj±cym/ych w stosunku do wska¼nika zmian cen us³ug konsumpcyjnych w danym kwartale publikowanych w informacji sygnalnej GUS;
 pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada na dzieñ otwarcia ofert; - zmiana wynagrodzenia dokonana zostanie z u¿yciem odes³ania do wska¼nika, o którym mowa w lit. e tiret 1;
 wniosek o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ z³o¿ony wcze¶niej ni¿ po 90 dniach od dnia otwarcia ofert, a ka¿dy kolejny nie mo¿e byæ z³o¿ony wcze¶niej ni¿ po 90 dniach od daty ostatniej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia;
 maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 20%;
 zmiana umowy na podstawie lit. e wymaga z³o¿enia drugiej stronie pisemnego wniosku, o którym mowa powy¿ej,
 w przypadku dokonania zmiany umowy na podstawie lit e – zmiany wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia – Wykonawca jest zobowi±zany do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów i kosztów zobowi±zania podwykonawcy.
 zmiana wynagrodzenia mo¿e polegaæ zarówno na jego wzro¶cie jak i obni¿eniu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c6f3d41d-401a-481d-9e63-17af9cbf611b

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-13

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena - oferty z najni¿sz± cen±

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia wynosi 24 miesi±ce, z tym ¿e umowa bêdzie obowi±zywaæ nie d³u¿ej ni¿ do 31 grudnia 2027 roku w zakresie zamówienia podstawowego (gwarantowanego).
2. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji umowa obowi±zywaæ bêdzie nie pó¼niej ni¿ do dnia 31 marca 2028 roku.
3. Umowa obowi±zywaæ bêdzie nie wcze¶niej ni¿ od dnia 01 stycznia 2026 roku.
4. Zamawiaj±cy wskaza³ konkretn± ilo¶æ miesiêcy w zakresie terminu wykonania zamówienia wraz z zastrze¿eniem daty koñcowej, dlatego tez jest zobligowany do przedstawienia uzasadnienia w stosunku do przyjêcia daty jako terminu realizacji. Zamawiaj±cy jest zobligowany do powy¿szego ze wzglêdu na fakt, i¿ zadanie w ca³o¶ci finansowane jest ze ¶rodków Unii Europejskiej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.