Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00580212/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Działanie edukacyjne i szkoleniowe w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żyrardów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Limanowskiego 44
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 46 880 05 50, 46 880 05 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zyrardow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Działanie edukacyjne i szkoleniowe w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52cc048f-20af-4e83-b983-dc09bc689d8a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023954/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Działania edukacyjne i szkoleniowe w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12307003.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Urzędu Miasta Żyrardowa (https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow - dalej jako platformazakupowa.pl ) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1230700.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, były przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Prezydent Miasta Żyrardowa,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: iod@zyrardow.pl,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) oznaczenie sprawy: ZP.271.2.41.2025.PS,
5) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
6) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
7) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).
3. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.
4. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.41.2025.PS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są działania edukacyjne i szkoleniowe w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
Część 1: Usługa szkoleniowa z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla pracowników Urzędu Miasta Żyrardowa oraz jednostek podległych i pomiotów ochrony ludności.
Zadanie dofinansowane jest z Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia , stanowiący Załącznik nr 3A do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena - 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - 40%
Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach,
1% odpowiada 1 punktowi.
Liczba punktów za kryterium cena zostanie obliczona wg następujących zasad:
1) Kryterium „Ceny” w zł - C - 60%
liczona według wzoru: C=(Cn/Cb) x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto (max 60 pkt)
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty
2) Kryterium „Doświadczenie osób skierowanej do realizacji zamówienia” - D - 40%
Zamawiający przyzna punkty za wskazane w ofercie doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa w § 11 ust. 1 pkt. 3) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, przeprowadziła:
a) co najmniej 2 szkolenia w wymiarze co najmniej 5 godzin (każde szkolenie), z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – Wykonawca otrzyma 10 punktów za każdą osobę,
b) co najmniej 4 szkolenia w wymiarze co najmniej 5 godzin (każde szkolenie), z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – Wykonawca otrzyma 20 punktów za każdą osobę.
Przez 1 godzinę szkolenia należy rozumieć 1 godzinę dydaktyczną ( tj. 45 minut
prowadzenia szkolenia).
W celu uzyskania punktów w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest wypełnić tabelę „Doświadczenie osób skierowanej do realizacji zamówienia”, w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. W formularzu ofertowym należy wskazać w szczególności imię i nazwisko oraz doświadczenie (o którym mowa w lit. a lub b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Punkty zostaną przyznane za doświadczenie maksymalnie 2 osób skierowanych do realizacji zamówienia. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
Jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia skieruje więcej niż 2 osoby, które posiadają doświadczenie, zamawiający przyzna wykonawcy punkty za doświadczenie maksymalnie 2 najwyżej punktowanych osób.
Jeżeli Wykonawca uzyska punkty w kryterium: „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”, osoby wskazane przez Wykonawcę w oświadczeniu składanym w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem § 7 ust. 7 projektu umowy, zobowiązane są uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać za doświadczenie jednej osoby nie więcej niż 20 pkt, zaś w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
Łączna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowić będzie końcową ocenę
oferty, obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
P = C+D
gdzie:
P - całkowita liczba punktów uzyskana przez ofertę;
C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;
G - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia”.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów ze wszystkich kryteriów, maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są działania edukacyjne i szkoleniowe w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
Część 2: Działania edukacyjne w szkołach.
Zadanie dofinansowane jest z Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia , stanowiący Załącznik nr 3B do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4B do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie
następujących kryteriów:
1) Cena - 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - 40%
Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach,
1% odpowiada 1 punktowi.
Liczba punktów za kryterium cena zostanie obliczona wg następujących zasad:
2) Kryterium „Ceny” w zł - C - 60%
liczona według wzoru: C=(Cn/Cb) x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto (max 60 pkt)
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty
2) Kryterium „Doświadczenie osób skierowanej do realizacji zamówienia” - D - 40%
Zamawiający przyzna punkty za wskazane w ofercie doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa w § 11 ust. 1 pkt. 3) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, przeprowadziła:
a) co najmniej 2 szkolenia/działalności edukacyjne w wymiarze co najmniej 5 godzin (każde szkolenie), z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – Wykonawca otrzyma 10 punktów za każdą osobę,
b) co najmniej 4 szkolenia/działalności edukacyjne w wymiarze co najmniej 5 godzin (każde szkolenie) z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – Wykonawca otrzyma 20 punktów za każdą osobę.
Przez 1 godzinę szkolenia należy rozumieć 1 godzinę dydaktyczną ( tj. 45 minut
prowadzenia szkolenia).
W celu uzyskania punktów w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest wypełnić tabelę „Doświadczenie osób skierowanej do realizacji zamówienia”, w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. W formularzu ofertowym należy wskazać w szczególności imię i nazwisko oraz doświadczenie (o którym mowa w lit. a lub b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Punkty zostaną przyznane za doświadczenie maksymalnie 2 osób skierowanych do realizacji zamówienia. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
Jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia skieruje więcej niż 2 osoby, które posiadają doświadczenie, zamawiający przyzna wykonawcy punkty za doświadczenie maksymalnie 2 najwyżej punktowanych osób.
Jeżeli Wykonawca uzyska punkty w kryterium: „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”, osoby wskazane przez Wykonawcę w oświadczeniu składanym w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem § 7 ust. 7 projektu umowy, zobowiązane są uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać za doświadczenie jednej osoby nie więcej niż 20 pkt, zaś w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
Łączna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowić będzie końcową ocenę
oferty, obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
P = C+D
gdzie:
P - całkowita liczba punktów uzyskana przez ofertę;
C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;
G - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia”.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
7. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów ze wszystkich kryteriów, maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są działania edukacyjne i szkoleniowe w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
Część 3: Działania edukacyjne dla mieszkańców.
Zadanie dofinansowane jest z Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
Szczegółowy zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia , stanowiący Załącznik nr 3C do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4C do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie
następujących kryteriów:
1) Cena - 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - 40%
Wynikiem dla każdej z ofert będzie suma punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach,
1% odpowiada 1 punktowi.
Liczba punktów za kryterium cena zostanie obliczona wg następujących zasad:
2) Kryterium „Ceny” w zł - C - 60%
liczona według wzoru: C=(Cn/Cb) x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto (max 60 pkt)
Cn – cena brutto najniższa wśród ofert
Cb – cena brutto badanej oferty
2) Kryterium „Doświadczenie osób skierowanej do realizacji zamówienia” - D - 40%
Zamawiający przyzna punkty za wskazane w ofercie doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa w § 11 ust. 1 pkt. 3) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, przeprowadziła:
a) co najmniej 2 szkolenia/działalności edukacyjne w wymiarze co najmniej 5 godzin (każde szkolenie), z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – Wykonawca otrzyma 10 punktów za każdą osobę,
b) co najmniej 4 szkolenia/działalności edukacyjne w wymiarze co najmniej 5 godzin (każde szkolenie) z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej – Wykonawca otrzyma 20 punktów za każdą osobę.
Przez 1 godzinę szkolenia należy rozumieć 1 godzinę dydaktyczną ( tj. 45 minut
prowadzenia szkolenia).
W celu uzyskania punktów w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest wypełnić tabelę „Doświadczenie osób skierowanej do realizacji zamówienia”, w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. W formularzu ofertowym należy wskazać w szczególności imię i nazwisko oraz doświadczenie (o którym mowa w lit. a lub b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.
Punkty zostaną przyznane za doświadczenie maksymalnie 2 osób skierowanych do realizacji zamówienia. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
Jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia skieruje więcej niż 2 osoby, które posiadają doświadczenie, zamawiający przyzna wykonawcy punkty za doświadczenie maksymalnie 2 najwyżej punktowanych osób.
Jeżeli Wykonawca uzyska punkty w kryterium: „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”, osoby wskazane przez Wykonawcę w oświadczeniu składanym w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem § 7 ust. 7 projektu umowy, zobowiązane są uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Wykonawca może uzyskać za doświadczenie jednej osoby nie więcej niż 20 pkt, zaś w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.
Łączna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowić będzie końcową ocenę
oferty, obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
P = C+D
gdzie:
P - całkowita liczba punktów uzyskana przez ofertę;
C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;
G - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia”.
6. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
7. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów ze wszystkich kryteriów, maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanej do realizacji zamówienia.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie weryfikacji niepodlegania wykluczeniu z postępowania. Zamawiający
dokona oceny braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 2A/2B/2C do SWZ, dla danej Części;
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia;
4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo;
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zostały określone we wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 4A/4B/4C do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1230700
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.2. Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane z Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej, usługę należy wykonać w terminie jak wyżej, aby możliwe było rozlicznie dotacji w terminie wymaganym, przez instytucję dofinansującą.
W przypadku gdy instytucja dofinansująca przedłuży termin rozliczenia dotacji w ramach Programu, to Zamawiający przedłuży Wykonawcy odpowiednio termin realizacji przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dostawa stołów operacyjnych, lamp operacyjnych oraz łóżek do wybudzeń
- Dostawa aparatów do znieczuleń i kardiomonitorów
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp. z o.o.
- "Zakup sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i zapewnienia ciągłości dostaw" określonych w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025
- Działanie edukacyjne i szkoleniowe w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie superwizji dla kadry zatrudnionej w podmiotach działających na rzecz włączenia społecznego w Małopolsce
- Organizacja szkoleń, warsztatów wyjazdowych dla II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach w ramach projektu pn. "Śniadek 4 ever"
- Świadczenie usługi szkoleń wysokospecjalistycznych dla Pracowników Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. - Pomorskiego Centrum Medycyny Cyfrowej.
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawa jazdy kat. B"
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- Aktywizacja edukacyjna, wsparcie dzieci w nauce języka angielskiego i matematyki.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





