eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-352c600a-9bfe-4ed0-af56-7d031ba2bb43

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-352c600a-9bfe-4ed0-af56-7d031ba2bb43

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122365/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515179

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.62.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 778389,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy wykaz przewidywanych badań w zakresie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych zawiera załącznik nr 2/I i 2/II do SWZ dla poszczególnych części zamówienia.
3. Część I obejmuje rejony: Brzozów, Jarosław, Jasło, Krosno, Lesko, Lubaczów, Przemyśl, Przeworsk, Sanok, Strzyżów, Ustrzyki Dolne, w których realizowane będą usługi medyczne dla pracowników i funkcjonariuszy z jednostek Zamawiającego wymienionych w zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 363377,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy wykaz przewidywanych badań w zakresie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych zawiera załącznik nr 2/I i 2/II do SWZ dla poszczególnych części zamówienia.
3. Część II obejmuje rejony: Dębica, Kolbuszowa, Leżajsk, Łańcut, Mielec, Nisko, Ropczyce, Rzeszów, Stalowa Wola, Tarnobrzeg , w których realizowane będą usługi medyczne dla pracowników i funkcjonariuszy z jednostek wymienionych w zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 415012,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie.

W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, w której formularz oferty nie został podpisany przez Wykonawcę. Zgodnie z pkt 14.17.1 SWZ
Zamawiający wymagał złożenia Formularza oferty przygotowanego zgodnie z rozdziałem 14 SWZ. Formularz ten zawierał m.in. oświadczenia na temat związania ofertą przez okres wskazany w SWZ oraz, że Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik do SWZ. Oświadczenia o tej treści nie było w innych dokumentach. Zgodnie
z pkt 14.8 SWZ Formularz ofertowy (PDF) powinien zostać opatrzony przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Dokonanie czynności bez zachowania wymogu formy zastrzeżonej przez ustawę pod rygorem nieważności stanowi wadę nieusuwalną. Oferta niepodpisana w wymaganej formie lub podpis złożony nieprawidłowo pod ofertą skutkuje odrzuceniem oferty, z uwagi na niezgodność z przepisami ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, Zamawiający unieważnił postępowanie.

W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, w której formularz oferty nie został podpisany przez Wykonawcę. Zgodnie z pkt 14.17.1 SWZ
Zamawiający wymagał złożenia Formularza oferty przygotowanego zgodnie z rozdziałem 14 SWZ. Formularz ten zawierał m.in. oświadczenia na temat związania ofertą przez okres wskazany w SWZ oraz, że Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik do SWZ. Oświadczenia o tej treści nie było w innych dokumentach. Zgodnie
z pkt 14.8 SWZ Formularz ofertowy (PDF) powinien zostać opatrzony przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Dokonanie czynności bez zachowania wymogu formy zastrzeżonej przez ustawę pod rygorem nieważności stanowi wadę nieusuwalną. Oferta niepodpisana w wymaganej formie lub podpis złożony nieprawidłowo pod ofertą skutkuje odrzuceniem oferty, z uwagi na niezgodność z przepisami ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.