eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług pocztowych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu oraz jego delegatur: Kalisz, Konin, Leszno, Piła w 2026 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-12-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu oraz jego delegatur: Kalisz, Konin, Leszno, Piła w 2026 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu

1.3.) Oddział zamawiającego: WUOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004847816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gołębia

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-834

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618528003 wew. 117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wuoz@poznan.wuoz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wuoz.poznan.wuoz.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ochrona zabytków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu oraz jego delegatur: Kalisz, Konin, Leszno, Piła w 2026 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffaaf6a7-0c69-45f1-bd97-646607a76c58

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffaaf6a7-0c69-45f1-bd97-646607a76c58

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffaaf6a7-0c69-45f1-bd97-646607a76c58

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia. Wszystkie dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków Jacek Maleszka z siedzibą w Poznaniu ul. Gołębia 2;
b) Wszelkich dodatkowych informacji możecie Pastwo zasięgnąć u Inspektora Ochrony
Danych Osobowych pod adresem iod@poznan.wuoz.gov.pl, poprzez elektroniczną
skrzynkę podawczą (ePUAP) lub listownie na podany wyżej adres siedziby.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn „Świadczenie usług pocztowych
dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu oraz jego delegatur: Kalisz,
Konin, Leszno, Piła w 2025 roku.”
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art.
74 ust. 1 ustawy.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe w rozumieniu art. 3 pkt 30 Prawa Pocztowego polegające na „świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez Operatora Pocztowego na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu oraz jego delegatur: Kalisz, Konin, Leszno, Piła w 2026 roku., w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ewentualnych ich zwrotów oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek z siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu i jego delegatur :Kalisz, Konin, Leszno, Piła . 2. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy, pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy (PPU)

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia na podst. art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gosp. lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do świadczenia usług pocztowych na całym obszarze Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą Prawo Pocztowe - oświaczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartej w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy w przypadku gdy zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie) ulegnie urzędowa stawka podatku VAT, zmiana cen jednostkowych nie wymaga aneksu do umowy, jako zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli stron - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego o wartość dokonanej zmiany;
2) zmiana treści umowy dot. Cennika Usług Powszechnych w trybie określonym w Ustawie Prawo Pocztowe i zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
3) zmiana terminu wykonania zamówienia w sytuacjach wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji umowy;
4) zmiana Wykonawcy lub Podwykonawcy może nastąpić w wyniku zmiany Wykonawcy, Podwykonawcy lub rezygnacji z udziału Podwykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na warunkach określnych przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż wskazanym przez Zamawiającego na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego Wykonawcę.
5) zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b) modyfikowały równowagi ekonomicznej Umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia;
c) istotne w rozumieniu w art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) wystąpienia zmian lub okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a których wprowadzenie jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami Prawa lub wydanymi na tej podstawie przepisami wykonawczymi;
7) terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia;
8) w innych sytuacjach gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania);
9) w sytuacji zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanych bądź wprowadzonych w trakcie wykonywania zamówienia, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.