Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00218636/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00227238/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00231398/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wielofunkcyjnego aparatu USG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WIELISZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016123724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@przychodniawieliszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodniawieliszew.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de5f85a5-4a12-4a7d-994d-e7607ed15c6c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wielofunkcyjnego aparatu USG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de5f85a5-4a12-4a7d-994d-e7607ed15c6c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00584165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00214502/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa wielofunkcyjnego aparatu USG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
3) Zamówienie realizowane na podstawie umowy o powierzenie grantu w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106481,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa wielofunkcyjnego aparatu USG na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wieliszew w celu świadczenia Podstawowej Opieki Zdrowotnej przez Zamawiającego.
2) Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy (tj. nieużywany, nieregenerowany, nie powystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.), dobrej jakości, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Winien posiadać deklarację zgodności CE/certyfikat CE, wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terenie RP, gwarantujący bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego.
3) Zamówienie realizowane na podstawie umowy o powierzenie grantu w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
5) Wszystkie wymagania określone w SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971934576
7.3.3) Ulica: ul. Mińska 25B lok. U1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI WIELISZEW
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego
- Zapewnienie opieki weterynaryjnej nad bezdomnymi, wolno żyjącymi i rannymi zwierzętami z terenu Gminy Wieliszew w I półroczu 2026 r.
- Remont ul. Leśnej w Michalowie-Reginowie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie budowy ścieżki dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 632 od km 47+800 do km 51+800
- Zakup i dostawa sprzętu do realizacji zadań ochrony ludności cywilnej na potrzeby Gminy Wieliszew w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025 -2026 w podziale na 15 części
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Wieliszew do szkół w 2026 roku
więcej: przetargi WIELISZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i wyposażenia dla potrzeb POZ - 132/TP/2025
- Zakup w systemie ratalnym aparatu Angio OCT dla Oddziału Okulistyki
- Zakup i dostawa aparatów do terapii nerkozastępczej w ramach projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności do diagnostyki i leczenia schorzeń nowotworowych w szpitalu w Suwałkach" z KPO
- "Dostawa narzędzi wielorazowego i jednorazowego użytku oraz produktów do endoskopii"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





