Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej
w Białymstoku przy ul. Świerkowej 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świerkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka samorządowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej
w Białymstoku przy ul. Świerkowej 9
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b8613c4-65c2-47da-908c-36cf68665c61
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047763/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b8613c4-65c2-47da-908c-36cf68665c613.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl , sekretariat@dps.bialystok.pl, https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1b8613c4-65c2-47da-908c-36cf68665c61 , https://dpsbip.um.bialystok.pl/zamowienia_publiczne/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl , sekretariat@dps.bialystok.pl, https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1b8613c4-65c2-47da-908c-36cf68665c61 , https://dpsbip.um.bialystok.pl/zamowienia_publiczne/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DGO/341p-7/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Baleron wp. wędzony, gotowany 200 kg
2. Baleron z indyka 80 kg
3. Boczek wp. wędzony, parzony b/k 100 kg
4. Boczek z polędwicą rolowany 130 kg
5. Ćwiartka z kurczaka 200 kg
6. Filet świeży z indyka 200 kg
7. Filet świeży z kurczaka 1100 kg
8. Filet wędzony z indyka 180 kg
9. Flaki wołowe krojone mrożone 200 kg
10. Gęsina 6 kg
11. Golonka konserwowa 130 kg
12. Indyk lux w galarecie 100 kg
13. Kabanosy klasyczne drobiowo- wieprzowe 3 kg
14. Karkówka wieprzowa surowa b/k 500 kg
15. Kaszanka pieczona 90 kg
16. Kiełbasa biała, parzona 320 kg
17. Kiełbasa krakowska parzona 150 kg
18. Kiełbasa krakowska sucha 30 kg
19. Kiełbasa krakowska z indyka 20 kg
20. Kiełbasa krucha 130 kg
21. Kiełbasa na „święconkę” 40 kg
22. Kiełbasa pieczona podsuszana 70 kg
23. Kiełbasa podwawelska 220 kg
24. Kiełbasa spod strzechy 130 kg
25. Kiełbasa szynkowa wieprzowa 350 kg
26. Kiełbasa toruńska 120 kg
27. Kiełbasa wieprzowa bez glutenowa 1 kg
28. Kiełbasa żywiecka wieprzowa 100 kg
29. Kindziuk 2 kg
30. Konserwa wojskowa 50 kg
31. Krupnioki 90 kg
32. Kurczak w galarecie z warzywami 150 kg
33. Kurczak z żurawiną 100 kg
34. Kurczaki świeże 160 kg
35. Łopatka prasowana 100 kg
36. Łopatka wieprzowa surowa b/k 1750 kg
37. Mielonka tyrolska 120 kg
38. Mortadela wieprzowa 140 kg
39. Noga z kaczki świeża 10 kg
40. Nogi wieprzowe 140 kg
41. Ogonówka wp wędzona, parzona 350 kg
42. Ozorki w galarecie 50 kg
43. Parówki cienkie min 85 % mięsa 390 kg
44. Parówkowa min 85 % mięsa 330 kg
45. Pasztet jarski 10 kg
46. Pasztet wieprzowy 100 kg
47. Pasztet z całego kurczaka 150 kg
48. Pasztetowa drobiowa 180 kg
49. Pasztetowa wieprzowa 50 kg
50. Pieczeń rzymska 80 kg
51. Pieczeń schabowa 170 kg
52. Pierś z indyka z suszonymi pomidorami 30 kg
53. Pierś z kaczki świeża 5 kg
54. Podudzia z kurczaka 100 kg
55. Poledwica łososiowa 2 kg
56. Poledwiczki wieprzowe świeże 10 kg
57. Polędwica wieprzowa sopocka 280 kg
58. Polędwica wiśniowa 185 kg
59. Polędwica wołowa 5 kg
60. Polędwica wp.wędzona,parzona zawartość mięsa 75% 235 kg
61. Rolada drob. ze szpinakiem/ suszonymi pomidor/ mięsem miel 200 kg
62. Rolada zawijana z całego kurczaka 180 kg
63. Salami bumerang 100 kg
64. Salceson czosnkowy 140 kg
65. Salceson wieprzowy 140 kg
66. Salceson wieprzowy czarny 40 kg
67. Schab biały 210 kg
68. Schab wieprzowy surowy b/k 1100 kg
69. Serca wieprzowe 120 kg
70. Szynka biała formowana 71% mięsa 210 kg
71. Szynka drobiowa bez glutenowa 1 kg
72. Szynka gotowana 120 kg
73. Szynka konserwowa 60 kg
74. Szynka pieczona 120 kg
75. Szynka wieprzowa bez glutenowa 1 kg
76. Szynka wieprzowa świeża 10 kg
77. Szynka wp.wędzona,parzona zawarość mięsa minimum 81% 80 kg
78. Szynka z piersi indyka 190 kg
79. Tostowa drobiowa 80 kg
80. Udziec z kurczaka 1200 kg
81. Wątróbka drobiowa z indyka 130 kg
82. Wątróbka drobiowa z kurczaka 100 kg
83. Żeberka wieprzowe paski 600 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Dom Pomocy Społecznej, ul. Świerkowa 9
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ZK-DZP.262.114.2025 - Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Świerkowej 9
- EOP.332.39.25 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Cedrowej na odcinku od ul. Jaworowej do ul. Dębowej z urządzeniami retencjonującymi wody opadowe
- Dostawa produktów spożywczych (4 pakiety) do Domu Pomocy Społecznej w Białymstoku przy ul. Świerkowej 9
- Odbiór odpadów stałych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wędlin, mięsa i mięsa drobiowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Moszczenicy"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jana Demarczyka w Piekarach Śląskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





