Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00549076/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12192891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-363bd5fd-5b95-4951-9e3c-b66bfc46e0de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045221/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 484000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 agregatów prądotwórczych w ramach zadania „Zakup oraz doposażenie ochrony specjalnej oraz baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych, wielkoobszarowych, gwałtownych zjawisk atmosferycznych, zagrożeń CBRN oraz w czasie wojny, zapewnienie ciągłości dostaw wody pitnej, energii oraz paliwa w celu wzmocnienia systemu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Wieliczka”. Zadanie jest dofinansowane z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026, w ramach obszaru 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 agregatów prądotwórczych (2 agregaty typu A o mocy 100kV, oraz 3 agregaty typu B o mocy 65 kV) których szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Zaoferowane produkty zamówienia muszą odpowiadać wszystkim cechom określonym w SWZ, być fabrycznie nowe, dostarczone z zestawem płynów eksploatacyjnych oraz zestawem akcesoriów niezbędnych do uruchomienia oraz pracy do pierwszego serwisu producenta bez żadnych dodatkowych zakupów. Ponadto wszystkie oferowane agregaty muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
4. Wymagania uzupełniające – ogólne:
4.1) Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.2) Obsługa serwisowa sprzętu przez Wykonawcę w okresie gwarancyjnym.
4.3) Zamawiający wymaga aby wszystkie oferowane produkty pochodziły od jednego producenta.
4.4) Kompletny przedmiot zamówienia należy dostarczyć z wszystkimi wymaganymi dokumentami we wskazane miejsce: Biuro Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, 32-020 Wieliczka.
4.5) Cena przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę zamówienia.
4.6) W cenę powinny być wliczone wszelkie koszty związane z dostawą.
4.7) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy.
4.8) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
4.9) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia, ul. Jedynaka 30 (PSZOK), 32-020 Wieliczka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 uPzp, gdyż do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z wyżej przywołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 6 w Wieliczce w 2026 roku
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Dostawa przyczepy gastronomicznej oraz przyczepy socjalnej w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i ochrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy min. 50 KW
- Doposażenie magazynu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- "Wyposażenie służb komunalnych w sprzęt w ramach POLiOC - Agregat prądotwórczy do zasilania awaryjnego Zakładu Pielęgnacyjno Opiekuńczego "
- "Wyposażenie służb komunalnych w sprzęt w ramach POLiOC - Agregat prądotwórczy do zasilania awaryjnego Oczyszczalni Ścieków"
- Wyposażenie służb komunalnych w sprzęt w ramach POLiOC - Agregat prądotwórczy do zasilania awaryjnego Stacji Uzdatniania Wody"
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





