eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Sukcesywne dostawy materiałów szewnych do Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr J. Titz-Kosko w Sopocie sp. z o.o. - w podziale na 6 pakietów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych do Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr J. Titz-Kosko w Sopocie sp. z o.o. – w podziale na 6 pakietów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192587795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-759

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcrsopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcrsopot.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy materiałów szewnych do Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr J. Titz-Kosko w Sopocie sp. z o.o. – w podziale na 6 pakietów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c48e9fb7-7d49-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14-TP-23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 48000,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici chirurgiczne wchłanialne syntetyczne, sterylne, powlekane mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu bądź glikolidu oraz
stearoilomleczanu wapnia, wykonane z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego, plecione, ulegające hydrolizie w 56-70
dni, podtrzymanie tkankowe min. 21 dni, wytrzymałość w węźle min. 80% po 14 dniach i min. 30% po 21 dniach,
opakowanie zbiorcze i jednostkowe szwu musi zawierać rzeczywisty kształt i kontur igły w skali 1:1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne

4.5.5.) Wartość części: 23773,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici jednowłóknowe (monofilamentowe) syntetyczne, sterylne, wchłanialne, wykonane z syntetycznego poliestru,
składającego się z kaprolaktonu, węglanu trimetylenu oraz laktydu, czas wchłaniania do 56 dni, podtrzymanie węzła min 50-
60% po min 5 dniach , 20-30% w 10 dni po implantacji, opakowanie zbiorcze i jednostkowe szwu musi zawierać rzeczywisty
kształt i kontur igły w skali 1:1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne

4.5.5.) Wartość części: 1108,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici chirurgiczne niewchłanialne, syntetyczne, sterylne, polibutester, opakowanie zbiorcze i jednostkowe
szwu musi zawierać rzeczywisty kształt i kontur igły w skali 1:1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 5836,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici chirurgiczne, poliestrowe, sterylne, niewchłanialne, wykonane z politereftalanu etylenu, plecione, powlekane silikonem,
opakowanie zbiorcze i jednostkowe szwu musi zawierać rzeczywisty kształt i kontur igły w skali 1:1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 1089 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici chirurgiczne syntetyczne, polipropylenowe, sterylne, niewchłanialne, monofilamentowe, niepowlekana, wykonane z
izotaktycznego krystalicznego stereoizomeru polipropylenu, opakowanie zbiorcze i jednostkowe szwu musi zawierać
rzeczywisty kształt i kontur igły w skali 1:1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2892,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne materiały szewne i taśmy, jednorazowe, sterylne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 13300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25538,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25538,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25538,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25538,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakietach nr 2, 3 i 4, gdyż w niniejszych Pakietach wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Na Pakiet nr 2 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

2. Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakietach nr 2, 3 i 4, gdyż w niniejszych Pakietach wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Na Pakiet nr 3 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakietach nr 2, 3 i 4, gdyż w niniejszych Pakietach wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Na Pakiet nr 4 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakietach nr 5 i 6, gdyż w niniejszych Pakietach nie złożo-no żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W Pakietach nr 5 i 6 nie została złożona żadna oferta.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowa-niu albo żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakietach nr 5 i 6, gdyż w niniejszych Pakietach nie złożo-no żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W Pakietach nr 5 i 6 nie została złożona żadna oferta.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowa-niu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.