Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00478900/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II w Trzciance
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 673528100
1.5.8.) Numer faksu: kancelaria@szpital-trzcianka.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpital-trzcianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzcianka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-199821e1-bddf-4290-909b-d17f09f683f41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-199821e1-bddf-4290-909b-d17f09f683f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/ZP/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup toru laparoskopowego z zaawansowanym systemem obrazowania, który spełnia poniższe kryteria:
1. Okres gwarancji 24 miesiące;
2. bezpłatny przegląd techniczny w okresie gwarancji;
3. Wszystkie instrukcje obsługi oraz instrukcje serwisowe w języku polskim lub tłumaczone na język polski w wersji papierowej i elektronicznej;
4. Maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszenie - 24 godziny;
5. Czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia w okresie gwarancji - nie dłużej niż 3 dni robocze;
6. Graniczny czas naprawy po przekroczeniu którego okres gwarancji przedłuża się o czas przerwy w eksploatacji - maksymalnie 5 dni roboczych;
7. Liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany na nowy element – minimum 3;
8.Instalacja oferowanego sprzętu i przeprowadzenie szkolenie w zakresie obsługi dla personelu, w terminie 2 dni roboczych, licząc od dania dostawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 761428,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 761428,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 761428,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARL STORZ Polska sp. z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312655205
7.3.3) Ulica: Hołubcowa 123
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-854
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 761428,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby zabezpieczenia świadczeń chirurgicznych w sytuacjach kryzysowych i potencjalnych działań zbrojnych
- DOSTAWA GASTROSKOPU ORAZ ZESTAWU ROZWIERACZY BRZUSZNYCH
- Zakup kluczowego sprzętu medycznego i kompletów łóżek szpitalnych dla SP ZZOZ w Kozienicach, celem zapewnienia ciągłości świadczeń w sytuacjach kryzysowych (III)
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowych do zabiegów artroskopowych
- Zakup wraz z dostawą oraz montażem sprzętu medycznego - kolumny chirurgicznej wraz z narzędziami laparoskopowymi
- Przebudowa i remont pomieszczeń wraz z dostawą kolumny i lampy anestezjologicznej na potrzeby Oddziału Ginekologicznego SP ZOZ w Łapach
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





