eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzciankaPrzewóz dzieci i uczniów w tym niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Trzcianka do przedszkoli i szkół w 2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci i uczniów w tym niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Trzcianka do przedszkoli i szkół w 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 673527311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzcianka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci i uczniów w tym niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Trzcianka do przedszkoli i szkół w 2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdde6dac-1452-4bd6-bf11-8c537b6f7f3f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042821/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Dowozy uczniów do szkół i przedszkoli, w tym uczniów niepełnosprawnych w 2026 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”,
b) zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,
c) w celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego
z formatów: .zip lub .7Z,
d) wśród formatów powszechnych, a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie,
e) zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, która wynosi maksymalnie 5MB,
f) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę
na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES,
g) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym,
h) zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików,
i) zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, a nie za pośrednictwem adresu e-mail,
j) osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji,
k) ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugeruje się złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków,
l) podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1,
m) jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego
ze skompresowanych plików,
n) zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu,
o) zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu
ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików,
co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu
Szczegóły rozdział VII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacje dotyczące administratora danych:
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie: Gmina Trzcianka.
2. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
1) listownie na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. gen. Władysława Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka
2) poprzez e-mail: ratusz@trzcianka.pl
3) telefonicznie: 67 3527371
3. Inspektor ochrony danych:
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:
1) listownie na adres administratora (Wskazany powyżej)
2) poprzez e-mail: iod@drmendyk.pl
3) telefonicznie: 507-054-139
4. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne:
Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa jest art. 6 ust 1 lit c) RODO (obowiązek prawny) oraz następujące przepisy prawa:
1) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. 2021 poz. 1129 ze zm.)
2) Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. - o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 164 ze zm.)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły rozdz. VXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych na terenie gminy Trzcianka od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r., w dni nauki szkolnej.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Przewóz dzieci i młodzieży do przedszkoli i szkół podstawowych
na terenie gminy Trzcianka od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r., na podstawie imiennych biletów miesięcznych. Z przewozów korzystać będą uczniowie posiadający bilety oraz opiekunowie (gmina nie ponosi kosztu przejazdu opiekunów).
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz i odwóz przewidywanej liczby dzieci do:

Szkoły Podstawowej im. ppor. A. Sofki w Białej, ul. Radolińska 9

 Radolin – 12 uczniów
 Teresin – 1 uczeń

Szkoły Podstawowej w Przyłękach

 Biernatowo wieś – 16 uczniów
 Przyłęki Wybudowanie – 10 uczniów

Szkoły Podstawowej im. Miłośników Przyrody w Siedlisku, Siedlisko 160

 Nowa Wieś – 14 uczniów
 Rudka – 1 uczeń
 Runowo – 27 uczniów
 Siedlisko PGR – 9 uczniów
 Siedlisko (Wybudowanie) – 1 uczeń

Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Łomnicy, Łomnica 7

 Pokrzywno-Kępa – 18 uczniów
 Łomnica Folwark – 3 uczniów
 Stobno stacja PKP – 4 uczniów
 Stobno – stacja paliw – 2 uczniów
 Stobno – wieś – 18 uczniów
 Wrząca – 10 uczniów
 Trzcianka – 1 uczeń

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Trzciance,
ul. Staszica 6

 Sarcz (od strony Łomnicy) – 4 uczniów
 Wapniarnia I – 1 uczeń


Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Trzciance,
ul. Chopina 36

 Niekursko – 20 uczniów
 Sarcz – 2 uczniów
 Smolarnia – 2 uczniów
 Straduń – 7 uczniów
 Teresin – 1 uczeń
 Kadłubek – 3 uczniów
 Wapniarnia Pierwsza i Trzecia – 1 uczeń


Szkoły Podstawowej Nr 3 im Mikołaja Kopernika w Trzciance,
ul. Broniewskiego 2

 Biernatowo – 1 uczeń
 Stobno – 1 uczeń
 Niekursko – 1 uczeń
3. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2025 r., poz. 1490). Przewoźnik winien posiadać przynajmniej 6 autobusów. Wszystkie przewożone dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące.
4. Wymagana godzina przywozu uczniów do placówki oświatowej: Wszystkie placówki oświatowe: nie wcześniej niż 7:25 i nie później niż 7:55
z wyjątkiem Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Łomnicy, gdzie godzina przywozu winna być nie wcześniej niż 7:10 i nie później niż 7:40.
5. Wymagana godzina odwozu uczniów:
5.1. Uczniowie klas sportowych w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Trzciance i Szkole Podstawowej im. Miłośników Przyrody w Siedlisku: nie wcześniej niż 15:15.
5.2. Uczniowie Szkoły Podstawowej w Przyłękach: nie wcześniej niż 15:05.
5.3. Nie wcześniej, niż po zakończeniu zajęć dydaktycznych w szkołach, tj. godz. 14.30.
5.4. Uczniowie ze Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Łomnicy winni być odwożeni dwoma kursami, tj. pierwszy ok. godz. 13:30 i drugi ok. godz. 15:15.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu uczniów, szczególnie w dniu rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego. Ponadto, dodatkowe przewozy uczniów, nie powodujące zwiększenia liczby kursów, np. : przywóz dzieci do Trzcianki po zakończeniu dowozów do szkół i zabranie ich w drodze do szkoły na odwozy dzieci ze szkół.
7. Przedmiot zamówienia zawiera bezpłatny przewóz opiekunów, których zapewnia Zamawiający.
8. Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów.
W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
10. W przypadku awarii pojazdów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy na własny koszt. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie powinien być dłuższy jak 20 minut.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół ponadpodstawowych i Ośrodków Szkolno-Wychowawczych od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r., w dni nauki szkolnej na trasie:

Trzcianka – Biała – Stobno – Piła – Stara Łubianka (45 km wg www.targeo.pl),
i z powrotem

Trzcianka – Stara Łubianka – Piła – Stobno – Biała – Trzcianka (od poniedziałku do piątku, co do zasady, chyba że koniec i początek zajęć przypada w inny dzień tygodnia) – długość trasy dziennej wynosi – 180 km,

Łącznie trasa do pokonania w ciągu roku maksymalnie około 33 500 km
1/ trzech uczniów z Trzcianki do Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance i z powrotem, w dni nauki szkolnej;
2/ jeden uczeń ze Stobna do Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance i z powrotem, w dni nauki szkolnej;
3/ jeden uczeń z Białej do SOSW w Pile, ul. Śniadeckich 27A i z powrotem, w dni nauki szkolnej.
Dowóz uczniów do godz. 8:10 rano i odbiór po zajęciach szkolnych, zgodnie z planem nauczania. Opiekun podczas dowozów jest zatrudniany przez gminę Trzcianka i nie ponosi kosztów przejazdu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pile, ul. Śniadeckich 27 A, od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r., w dni nauki szkolnej na trasie:

Trzcianka, ul. Słowackiego 4/8, ul. Żeromskiego 32 i Kościuszki 7/10 – Piła, ul. Śniadeckich 27A – Trzcianka (w pierwszy dzień tygodnia nauki dowóz, w ostatni dzień tygodnia nauki odbiór) – długość trasy dziennej wynosi – ok. 56 km,

Łącznie trasa do pokonania w ciągu roku maksymalnie około 4 550 km
1/ pięciu uczniów z Trzcianki do SOSW w Pile, ul. Śniadeckich 27A
Dowóz uczniów do godz. 8:10 rano i odbiór po zajęciach szkolnych, zgodnie z planem nauczania. Opiekunem podczas dowozów jest jeden z rodziców i nie ponosi kosztów przejazdu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach, Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Pile wraz
z opiekunem od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r., na trasie:

Trzcianka – Gębice – Trzcianka

Łącznie trasa do pokonania w ciągu roku maksymalnie około 4 800 km


1/ czterech uczniów z Trzcianki do Zespołu Placówek Oświatowych „Nasz Dom”
w Gębicach, w pierwszy dzień tygodnia nauki dowóz, w ostatni dzień tygodnia nauki odbiór – odległość 60 km dziennie (wg www.targeo.pl);


Dowóz uczniów rano do godz. 9:00 w pierwszy dzień nauki w tygodniu i odbiór po zajęciach w ostatni dzień zajęć w tygodniu. Uczeń podróżuje łącznie z rodzicem, bez dodatkowych kosztów przejazdu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przywóz dziecka ze Szkoły Podstawowej im. ppor. Alfreda Sofki w Białej, ul. Radolińska 9 do Trzcianki, ul. Żeromskiego 27A wraz z opiekunem, w terminie od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r., na trasie:

Trzcianka – Biała, ul. Radolińska 9 – Trzcianka, ul. Żeromskiego 27A.

Łącznie trasa do pokonania w ciągu roku maksymalnie około 2 600 km


1/ jeden uczeń ze Szkoły Podstawowej im. ppor. Alfreda Sofki w Białej, ul. Radolińska 9 do Trzcianki w dni nauki szkolnej wraz z opiekunem – odległość 14 km dziennie (wg www.targeo.pl).

Odbiór dziecka ze Szkoły Podstawowej im. ppor. Alfreda Sofki w Białej, ul. Radolińska 9 po zajęciach ok godz. 13:30.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia transportu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.108 ust. 1 ustawy pzp.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu:
- prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu publicznego osób,
- Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2025 r., poz. 1490).
- Dla części 1 - przewoźnik winien posiadać przynajmniej 6 autobusów.
- Dla części 2 – przewoźnik winien posiadać pojazd dla min. 5 pasażerów.
- Dla części 3 - przewoźnik winien posiadać pojazd dla min. 5 pasażerów.
- Dla części 4 - przewoźnik winien posiadać pojazd dla min. 4 pasażerów.
- Dla części 5 - przewoźnik winien posiadać pojazd dla min. 4 pasażerów.
- Wszystkie przewożone dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące,
- Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu
i pozostających w związku z przewozem.
4...Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95.

Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
W szczególności:

1) Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia (kierowca autobusu – część 1 oraz kierowca busa – część 2 do 5), które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji warunków zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę.

Wymagana liczba zatrudnionych osób – minimum 3 osoby – część 1, minimum 1 osoba – część 2 - 5.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.

2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Czynności kierowcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa
w ww. rozporządzeniu, wykonawca składa na wezwanie zamawiającego, w formie elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
• w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
 wykaz pojazdów, ze wskazaniem marki, roku produkcji, liczby miejsc siedzących, nr rejestracyjny pojazdu oraz podstawy dysponowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ);
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający może prowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprasza wykonawców do składania ofert dodatkowych.
W przypadku decyzji Zamawiającego o przeprowadzeniu negocjacji, zaprosi on do kolejnego etapu nie więcej niż 3 wykonawców, którzy zaoferowali kolejno najniższe ceny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.