eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JordanówDostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52581f49-beee-4c0e-b6cb-773e8f80b4b0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52581f49-beee-4c0e-b6cb-773e8f80b4b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018308/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3. Część nr 1 Agregaty prądotwórcze

Agregat prądotwórczy wraz z podłączeniem

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż agregatu prądotwórczego wraz z czerpnią powietrza dla budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jordanowie spełniający następujące wymagania:

a) Ilość sztuk: 1
b) Moc znamionowa minimum 60 kW/ 75 kVA
c) Napięcie znamionowe 230/400 V
d) Współczynnik mocy cos φ: 0,8
e) Stopień ochrony min. IP44
f) Agregat obudowany/wyciszony
g) Typ silnika: wysokoprężny, chłodzony cieczą, 4 – suwowy
h) Typ prądnicy: synchroniczna, bezszczotkowa
i) Ilość cylindrów minimum 4
j) Paliwo: olej napędowy
k) Pojemność zbiornika paliwa min. 70 litrów
l) Wymiary: maksymalne dł. 254 x szer. 95 x wys. 145 cm
m) Wyposażony w czujnik poziomu paliwa, oleju, ciśnienia oleju oraz temp. wody
n) Funkcja zapłonu samoczynnego (SZR) – 2 szt.
o) Agregat wyposażony w: 2 gniazda 230V i 2 gniazda 400V (stopień ochrony min. IP67), panel sterujący, akumulator, grzałkę bloku silnika z termostatem, wyłącznik awaryjny STOP na obudowie, obudowę zamykaną na klucz.
p) Gwarancja minimum 24 miesiące
q) Zakupiony i dostarczony agregat musi być: fabrycznie nowy, wyposażony w instrukcję obsługi w języku polskim, schematy elektryczne, certyfikat gwarancji, deklarację zgodności CE.

Dostawa, rozładunek, montaż wraz z czerpnią powietrza, szkolenie z obsługi agregatu oraz płyny eksploatacyjne (olej, płyn chłodniczy), paliwo w ilości niezbędnej do pierwszego uruchomienia agregatu należy wliczyć w cenę oferty.



Agregat prądotwórczy jednofazowy- 1 szt.

Specyfikacja techniczna agregatu
• Moc maksymalna: 3,3 kW
• Moc znamionowa: 3,0 kW
• Napięcie znamionowe: 230 V 50 Hz
• Prąd znamionowy: 13 A
• Pojemność zbiornika: 5,5 l (+/- 0,5 l)

Specyfikacja techniczna prądnicy:
• Typ: inwerterowa
• Stopień ochrony: IP 23

Specyfikacja techniczna silnika:
• Typ: Jednocylindrowy, czterosuwowy
• Pojemność zbiornika paliwa: 5,5l
• Rodzaj paliwa: benzyna bezołowiowa 95
• Ilość oleju w misce olejowej: 0,5 l
• Rozruch: manualny
Wyposażenie:
• 2 gniazda 230V 16A
• Gniazdo USB
• Gniazdo i przewody do ładowania akumulatora 12V 8,3A
• Sygnalizacja przeciążenia
• Zabezpieczenie przeciążeniowe
• Lampka niskiego poziomu oleju
• Wąż do spalin
• Adapter do węża spalin
• Pakiet serwisowy (filtr powietrza, świeca zapłonowa, olej silnikowy)
• Gwarancja minimum 12 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 75600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).


3. Część nr 2 Przyczepy do przewożenia wody

Przyczepa do dowożenia wody pitnej 5000 l
Zbiornik o pojemności 5000 litrów.
2. Zbiornik z zewnątrz i wewnątrz ocynkowany (powłoka cynkowana z atestem na przewóz wody pitnej).
3. Dyszel ocynkowany.
4. Zestaw kołowy jednoosiowy – dwa koła wraz z ogumieniem
6. Dolny kran spustowy wyposażony w zawór
7. Tylna belka z 4 zaworami czerpalnymi
8. Króciec zalewowy z przyłączem na szczycie zbiornika.
9. Górny właz średnica Ø45 cm (+/- 5 cm)
10. Przystosowana do podpinania na dolny zaczep.
11. Mechanicznie regulowana stopka podporowa.
12. Instalacja elektryczna 12V.
13. Instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego.
15. Hamulec ręczny postojowy.
16. Rura przelewowa.
17. Piktogram z oznaczeniem „Woda do picia”.
18. Świadectwo homologacji.
19. Atest PZH na przewóz wody pitnej
20. Gwarancja producenta min. 24 m-ce

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3. Część nr 3 Dostęp do energii

1) Przenośna stacja zasilania- bank energii(1 szt)

Pojemność energii 2,0 kWh
Pełne naładowanie 1.5 h
Moc wyjściowa 2200 W
Ładowanie USB USB-A: do 18 W na port, USB-C: do 100 W na port

Możliwość ładowania poprzez panele fotowoltaiczne Tak
Żywotność 3500 cykli do 80% pojemności
Gniazda wejściowe wejście sieciowe AC: 220–240V (50Hz/60Hz), wejście XT60: 11–60 V, 20A max, 1000W max

Gniazda wyjściowe 4 × AC: 2200 W, 220–240 V, 10 A max, 2 × USB-A: 5 V / 2,4 A, 9 V / 2 A, 12 V / 1,5 A (do 18 W na port), 4 × USB-C: 5 V / 3 A, 9 V / 3 A, 12 V / 3 A, 15 V / 3 A, 20 V / 5 A (do 100 W na port)

Gwarancja minimum 24 miesiące

2) Przedłużacz na zwijadle 20 m ( 5 szt)
- Stabilny stelaż IP44
- Wyłącznik termiczny
- Typ kabla H05RR-F 3G1,5, 230 V, 16 A
- Gniazdka typu C/F (system CEE 7/4, 7/7, 7/16, 7/17) oraz wtyki hybrydowe typu CEE 7/7

3) Rozdzielacze prądu -przedłużacz 3 gniazdek (PRZEDŁUŻACZ TRÓJNIK GUMOWY BUDOWLANY 3 GNIAZDA )- 11 szt
• Długość: 5 metrów
• Liczba gniazd: 3
• Przekrój przewodu: 3x1,5 mm2
• Maksymalne obciążenie: 16A
• Napięcie znamionowe: 230V
• Rodzaj izolacji: guma (OW)
• Stopień ochrony: IP44
• Wtyczka i gniazda z uziemieniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 31156000-4 - Przestojowe źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31224810-3 - Przedłużacze

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 10100 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3. Część nr 4 Zbiorniki na wodę

Zbiornik mobilny na wodę pitną typu mauzer wraz z metalową podstawą (stojakiem)(4 kpl)

Wysokość: 1155 mm (+/- 20 mm)
• Podstawa: 1200 mm x 1000 mm (+/- 20 mm)
• Materiał: HDPE
• Pojemność: 1000 L
• Dekiel: 150 mm
• Zawór: 2” (DN50)
• Paleta plastikowa:
1200 mm x 1000 mm x 135 mm (+/- 20 mm)
• Certyfikat: UN / PZH / FDA
• Dopuszczenie do spożywki

Metalowa podstawa – stojak -specyfikacja techniczna:
• Materiał: stal
• Wymiary: dopasowane do zbiornika na wodę pitną
• Konstrukcja: wzmacniana, spawana
• Nogi: min 4 podpory dla równomiernego rozłożenia ciężaru
• Zastosowanie: magazynowanie, podwyższenie zbiornika dla łatwiejszego opróżniania,
Gwarancja minimum 24 m-ce na zbiornik oraz stojak

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 5 Zbiorniki na paliwo

1)Zbiornik mobilny na olej napędowy(1 szt)
- pojemność 900 litrów
WYPOSAŻENIE:
- Pływakowy wskaźnik poziomu paliwa w zbiorniku
- Przewód ssawny 1” z filtrem siatkowym
- Zawór odcinający na przewodzie ssącym
- min. 6-metrowy kabel zasilający z zaciskami
- Nalewak automatyczny
- Pompa 12V
- Licznik
- Przewód dystrybucyjny o długości min. 4 m
- Odpowietrznik o konstrukcji zapobiegającej wylewaniu się cieczy podczas transportu
- Pokrywa zamykana na klucz
- Pokrywa z siłownikami pneumatycznymi
- 4 metalowe szekle do bezpiecznego podnoszenia
GWARANCJA:
- 5 lat gwarancji na szczelność zbiornika
- 2 lata gwarancji na wyposażenie
2) Zbiornik mobilny na benzynę 220 L ( 1 szt)
- wykonany z polietylenu
- Pompa wydajność 40l/min
- pistolet automatyczny
- wąż dystrybucyjny min. 4 m
- wskaźnik poziomu paliwa
- aluminiowy korek wlewu
- licznik elektroniczny
- filtr paliwowy
- pokrywa
GWARANCJA:
- 5 lat gwarancji na szczelność zbiornika
- 2 lata gwarancji na wyposażenie

4.5.3.) Główny kod CPV: 44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe

4.5.5.) Wartość części: 19650 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 6. Sprzęt przeciwpowodziowy
1) Motopompa(1 szt):

Specyfikacja techniczna:
• Przeznaczenie: woda czysta
• Wydajność: 450 l/min
• Maksymalne ciśnienie: 5,0 atm
• Maksymalna wysokość podnoszenia: 50 m
• Maksymalna wysokość zasysania: 8 m
• Średnica króćcy przyłączeniowych:
o ssawny: 2 cale,
o tłoczny: 2 cale
• Moc silnika: 3,6 kW (4,8 KM) 3600 obr/min
• Pojemność zbiornika paliwa: 3,1 l (+/- 0,2 l)
• Zużycie paliwa: 1,5 l/h
• Masa 27 kg (+/- 3 kg)
Wyposażenie standardowe:
• plastikowy kosz ssawny do pompy
• nasady na pompy i opaski zaciskowe
• czujnik poziomu oleju pompy
Gwarancja minimum 24 m-ce

2)Osuszacz powietrza (przepływ powietrza: 300 m3/h, moc: 700 W) ( 3 szt)

DANE TECHNICZNE:
• Wydajność (30°C / 80% RH) [l/24h]: 50
• Przepływ powietrza [m³/h]: 300
• Zasilanie [V/Hz]: 230/50
• Znamionowe zużycie energii [W]: 700
• Zakres pracy temperatury powietrza [°C]: 5 ~ 32
• Pojemność zbiornika na wodę [L]: 7
• Poziom ciśnienia akustycznego [dB]: 56
-sterowanie za pomocą elektronicznego panelu
-czynnik chłodniczy R290 / 200g
-funkcja programowania wilgotności powietrza w pomieszczeniu (Higrostat)
-funkcja pamięci ustawień w przypadku krótkiego zaniku zasilania
-wyświetlacz wskazujący wilgotność panującą w pomieszczeniu
-automatyczne rozmrażanie
- trzystopniowa regulacja prędkości wentylatora
- uchwyt zbiornika wody ułatwiający jego wyciąganie i opróżnianie
- czujnik sygnalizujący napełnienie zbiornika
- możliwość podłączenia zewnętrznego zbiornika lub odprowadzanie skroplin bezpośrednio do kanalizacji
- zwrotne kółka ułatwiające transport
- kompaktowa metalowa obudowa
- Gwarancja minimum 24 m-ce

3)Nagrzewnica elektryczna nadmuchowa ( 5szt.)
Dane techniczne nagrzewnicy:
• Moc grzewcza 3 poziomy : tylko dmuchawa, 1,5 kW, 3 kW
• Przepływ powietrza: 320 m³/h
• Napięcie zasilania: 230 V / 50 Hz
• Złącze zasilania: wtyczka bezpieczeństwa (CEE 7/7)
• Przewód zasilania: wbudowany (długość 1,3 m)
• Termostat: wbudowany
• Mobilność: przenośna
• Poziom hałasu: maks. 50 dB (A)
• Ochrona przed przegrzaniem: tak
• Gwarancja minimum 24 m-ce

4)Lampa stojąca z wbudowaną ładowarką (1 szt)
• Strumień świetlny mocy 6000 lumenów
• 10 godzin pracy na akumulatorze
• 3 odporne na uderzenia regulowane głowice z wytrzymałymi soczewkami z możliwością obrotu o 180° w pionie o 240° w poziomie
• Wbudowana ładowarka i wyjście USB 2,1 A
• Możliwe zasilanie AC/DC: Zasilane za pomocą akumulatorów oraz sieciowe
• Klasa ochrony IP34 - ochrona przed pyłem i rozbryzgami wody
• Teleskopowy maszt wysuwany na wysokość od 1 m do 2,2 m
• Kompaktowa powierzchnia podstawy z nisko położonym środkiem ciężkości i odporne na uderzenia nóżki nylonowe
• Wskaźnik niskiego poziomu naładowania akumulatora
• Gwarancja minimum 24 m-ce
5) Akumulator do lampy 1szt.
• NAPIĘCIE AKUMULATORA 18V
• Typ akumulatora: Litowo-jonowy
• WSKAŹNIK NAŁADOWANIA AKUMULATORA
• POKRYWA ZATRZASKÓW
• BARIERA ZABEZPIECZAJĄCA PRZED WODĄ
• INTELIGENTNE STEROWANIE
• Gwarancja minimum 24 m-ce

6) Napełniacz do worków ręczny (2 szt.)

Skład: podstawa + łyżka (20 kg)
Obsługa: 2 osoby
Wydajność: do 300 worków/h

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39721320-1 - Osuszacze powietrza

39715240-1 - Elektryczna aparatura do podgrzewania powietrza

31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory

31434000-7 - Akumulatory litowe

42921000-8 - Maszyny do czyszczenia, napełniania, pakowania zbiorczego lub jednostkowego butelek, lub innych pojemników

4.5.5.) Wartość części: 23301 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 7 Sprzęt medyczny
1)Apteczka osobista (2 kpl)
Specyfikacja:
• Wymiary minimum: 28 x 12 x 9 cm
• Dwa paski odblaskowe
Wyposażenie obejmuje:
• 1 szt. Przylepiec 5 m x 2,5 cm
• 4 szt. Plastry z opatrunkiem 10 cm x 6 cm
• 2 szt. Opatrunek na opuszki palców 5 cm x 4 cm
• 2 szt. Opatrunek na palce 12 cm x 2 cm
• 2 szt. Plaster z opatrunkiem 1,9 cm x 7,2 cm
• 4 szt. Plaster z opatrunkiem 2,5 cm x 7,2 cm
• 1 szt. Opatrunek indywidualny typ K, 6 cm x 8 cm
• 2 szt. Opatrunek indywidualny typ M, 8 cm x 10 cm
• 1 szt. Opatrunek indywidualny typ G, 10 cm x 12 cm
• 2 szt. Jednorazowa maska medyczna
• 1 szt. Chusta opatrunkowa 60 cm x 80 cm
• 6 szt. Kompres 10 cm x 10 cm
• 1 szt. Koc ratunkowy 160 cm x 210 cm
• 2 szt. Opaska elastyczna 6 cm x 4 m
• 3 szt. Opaska elastyczna 8 cm x 4 m
• 1 szt. Chusta trójkątna
• 2 szt. Chusteczki dezynfekcyjne
• 1 szt. Nożyczki
• 4 szt. Rękawice winylowe
• 1 szt. Ustnik
• 1 szt. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy
• Rok produkcji 2025
• Termin ważności wyposażania 5 lat od daty produkcji
2)Defibrylator(1 szt.)
Parametry techniczne:
Wersja defibrylator półautomatyczny
Fala defibrylacji dwufazowa, dostosowana do impedancji pacjenta
Energia wstrząsu dorośli 150 J, dzieci 50 J
Wsparcie RKO Komendy głosowe
Zasilanie bateria
Pojemność baterii minimum 200 defibrylacji lub 4 godziny pracy
Okres trwałości baterii 4 lata
Okres trwałości elektrod co najmniej 2 lata od daty produkcji
Tryb dziecięcy przełączenie urządzenia za pomocą klucza w tryb pediatryczny
Język komunikatów j. polski
Komunikacja bezprzewodowa transmisja danych do komputera
Przechowywanie danych zapis pierwszych 15 minut EKG oraz zdarzeń i decyzji podejmowanych w wyniku analizy stanu pacjenta w czasie całego incydentu
Ciężar - 1.6 kg (+/- 0,2 kg)
Stopień ochrony IP IP55
Zakres temperatury pracy 0 – 50°C
Gwarancja producenta min. 8 lat
Dostawa obejmuje
• defibrylator
• bateria litowo-manganowa
• elektrody
• instrukcja obsługi
• skrzynka na defiblyrator
• zestaw ratowniczy
o nożyczki ratownicze - 1 szt.
o golarka medyczna - 1 szt.
o rękawiczki nitrylowe L - 1 para
o maseczka 3-warstwowa chirurgiczna - 1 szt.
3)Nosze (2 szt.)
• udźwig: min. 150 kg
• możliwość złożenia
• wymiary rozłożonych noszy maks: 220 x 55 cm x 12 cm,
• waga: maks. 9 kg
• stelaż aluminiowy
• zestaw składający się z noszy oraz min. 2 pasów stabilizujących
4)Kombinezon chemoodporny -25 szt. (Rozm. L - 10 szt.
Rozm. XL - 10 szt. Rozm. XXL – 5 szt.)
Cechy / Właściwości
• Kombinezon wykonany z lekkiego i wytrzymałego materiału Tychem® - typ "C".
• Elastyczne wykończenie otworu twarzowego, dodatkowa patka uszczelniająca otwór twarzowy mocowana na rzep i regulowana.
• Elastyczne ściągacze przy rękawach i nogawkach
• Zamek błyskawiczny przykryty podwójną patką mocowaną na rzep.
• Zapięcie na taśmę typu rzep pozwalające na powtórne użycie kombinezonu nieskażonego, rozpinanie go w trakcie użytkowania jak również skorygowanie nieprawidłowego zamknięcia.
• Pętelki na kciuki zapobiegająca zsuwaniu się rękawów.
• Wysoka odporność na ścieranie.
Informacje techniczne
• Materiał: TYCHEM® C (włóknina Tyvek® z pokryciem polimerowym), 85 g/m2
• Ochrona zgodna z kategorią III odzieży ochronnej:
- Typ 3B - EN 14605 - ochrona przed działaniem strumienia cieczy (pod ciśnieniem)
- Typ 4 - EN 14605 - ochrona przed działaniem rozpylonej cieczy
- Typ 5 - EN 13982‐1 - ochrona przed pyłami
- Typ 6 - EN 13034 - ograniczona szczelność natryskowa
• Ochrona biologiczna: zgodnie z normą EN 14126
• Własności antystatyczne: zgodnie z normą EN 1149-5
• Ochrona przeciwko skażeniu radioaktywnemu: zgodnie z normą EN 1073-2 (bez zapewnienia ochrony przed promieniowaniem radioaktywnym)
• Oznaczenie spełnianych wymagań za pomocą piktogramów
• Każdy kombinezon w osobnym woreczku.
5) Maska z filtropochłaniaczem (półmaska ochronna) 25 szt
(Rozm. M 10 szt
Rozm. L - 10 szt. Rozm. XL - 5 szt.):

Parametry techniczne
Rodzaj złącza Bagnetowe 3M
Materiał maski Elastomer
Cechy / Właściwości
• Zawieszenie kołyskowe
• Pasek mocowany na kark.
• Lekka część twarzowa z elastomeru
• Niskoprofilowa konstrukcja zapewniające dobre pole widzenia.
• Bezpieczne i pewne dopasowanie elementów czyszczących za pomocą złącza bagnetowego.
Zgodnie z normą EN14387 pochłaniacze przeznaczone do ochrony przed:
- gazami i oparami organicznymi o temperaturze wrzenia powyżej 65°C o stężeniu objętościowym w powietrzu ≤0,1% (1.000 ppm)
- gazami i oparami nieorganicznymi o stężeniu objętościowym w powietrzu ≤0,1% (1.000 ppm)
- gazami i oparami kwaśnymi o stężeniu objętościowym w powietrzu ≤0,1% (1.000 ppm)
- amoniakiem i organicznymi pochodnymi amoniaku o stężeniu objętościowym w powietrzu ≤0,1% (1.000 ppm).
Zgodnie z normą EN143 filtr klasy P3 posiada skuteczność filtracji 99,95% i przeznaczony jest do ochrony przed:
- cząstkami stałymi i ciekłymi o wysokiej toksyczności dla których NDS<0,05mg/m3.
Wymagania
• EN 140 - Sprzęt ochrony układu oddechowego - Półmaski i ćwierćmaski - Wymagania, badanie, znakowanie
• EN 143 - Sprzęt ochrony układu oddechowego - Filtry - Wymagania, badanie, znakowanie.
• EN 14387 - Sprzęt ochrony układu oddechowego - Pochłaniacze i filtropochłaniacze -Wymagania, badanie, znakowanie.
6)Maseczki klasy FFP2 50 szt.(6 kpl)
• model 5 warstwowy
• odporna na przesiąkanie - chroni przez zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową.
• Dopasowana - dzięki ergonomicznemu kształtowi i wszytemu metalowemu klipsowi na nos
• Wygodna - nie utrudnia oddychania i mówienia, przyjemna dla skóry.
• Skuteczna - Ochrona (8h ciągłego stosowania)
• Wysoki współczynnik filtracji bakteryjnej BFE ≥ 95% .
• Niejałowa / Niesterylizowana.
• Opakowania - pakowane po 1 szt. w zaklejane saszetki foliowe
• Uniwersalny rozmiar.
• Rok produkcji 2025
Termin ważności 5 lat od daty produkcji

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33182100-0 - Defibrylatory

33192160-1 - Nosze

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

35814000-3 - Maski przeciwgazowe

18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.5.5.) Wartość części: 17170 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 8 Sprzęt kwaterunkowy
1) Łóżko polowe (20 szt.)
Dane techniczne łóżka :
- wymiary całkowite (dł. x szer. x wys.) – 213 x 78 x 35 cm • (+/- 3 cm)
- Dopuszczalne obciążenie: 150 kg
- Waga: max 14 kg
- Łóżko wyposażone w pokrowiec polipropylenowy
-Stelaż łóżka wykonany z rury stalowej
Materac łóżka polowego:
-część zewnętrzna wykonana z tkaniny poliestrowej;
- wypełnienie - niepalna pianka poliuretanowa
- całość materaca naszyta jest na pasy wykonane z tkanin polipropylenowych o dużej wytrzymałości obszytych tkaniną polipropylenową.
- atest PZH.
2) Koc termiczny ( 6 szt.)
Specyfikacja techniczna:
• Wymiary: 200 x 140 cm (+/- 3 cm
• Materiał wykonania: 100% Poliester
• Ocieplenie: Tak
• Waga : 750 g (+/- 100 g)
• Dodatkowe informacje: Może być wykorzystany jako poncho, wierzchnia warstwa na śpiwór lub jako śpiwór w awaryjnych warunkach
Dołączone akcesoria: 2x Napinacze, Worek transportowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39511100-8 - Koce

4.5.5.) Wartość części: 14300 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3. Część nr 9 Regały
Regały metalowe na sprzęt w magazynie oc (1 kpl. 6 szt. regałów)
Nośność sekcji: 1000 kg
Nośność półki: 150 kg
Odległość pomiędzy półkami: 50 cm
Liczba półek: 5
Wykończenie: całość ocynkowana
Sposób montażu: skręcany/wciskany
Wymiary
Wys. 2,0 m szer. 2,60 gł. 0,6 m 1 szt.
Wys. 2,0 m szer. 1,80 gł. 0,6 m 1 szt.
Wys. 1,9 m szer. 2,0 gł. 0,6 m 1 szt.
Wys. 1,8 m szer. 1,80 gł. 0,6 m 1 szt.
Wys. 1,8 m szer. 3,0 gł. 0,5 m 1 szt.
Wys. 2,0 m szer. 1,0 gł. 0,5 m 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały

4.5.5.) Wartość części: 6218 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 10 Odzież ochronna
1)Wodery -20 szt. (Rozm. 42 – 5 szt. Rozm. 43 – 10 szt. Rozm. 44 - 5 szt.) :
- mocowane do paska
- wykonane z dzianiny poliestrowej powleczonej PVC
- podeszwa z PCV posiadająca bardzo dobre właściwości antypoślizgowe.
-wewnątrz wymienna wyściółka włókninowa.
2)Spodniobuty 10 szt. (Rozm. 43 – 5 szt.Rozm. 44 – 5 szt.):
- wykonanie z tworzywa PVC i nylonu-
- wodoodporność
- antypoślizgowa podeszwa
- wyraźnie zaznaczony bieżnik
- regulowane szelki i ściągacz
3)Gumowce (kalosze) 20 szt.
(Rozm. 42 - 5 szt.
Rozm. 43 - 10 szt.
Rozm. 44 - 5 szt.)
- kalosze wysokie z podnoskiem i antyprzebiciową podeszwą.
Właściwości kaloszy:
- izolacja spodu od zimna
-odporność na poślizg - odporność spodu na przebicie siłą 1100 N
4)Płaszcz przeciwdeszczowy 20 szt. (Rozm. M - 5 szt,
Rozm. L - 5 szt. Rozm. XL - 10 szt.)
- Materiał: 65% poliuretan z PCV, 35% poliester
- Grubość: 0,50 mm – trwały i odporny na uszkodzenia
- Kaptur: regulowany troczkami
- Ściągacze wewnętrzne w rękawach
- otwory wentylacyjne
Powłoka: wodoodporna, elastyczna i odporna na rozciąganie

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18830000-6 - Obuwie ochronne

18812200-6 - Buty gumowe

18221300-7 - Płaszcze przeciwdeszczowe

4.5.5.) Wartość części: 13300 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 11 Wyposażenie magazynu OC i OL
1)Latarki (10 szt.)
• Siła światła: min. 300 lumenów
• Zasięg światła: min. 300 m
• Zasilanie latarki: akumulator + kabel USB
• Minimum 3 tryby świecenia
• Wodoodporna min. IP31
• Wstrząsoodporna
2)Detektor wielogazowy (1 szt)
Specyfikacja techniczna:
• przenośny
• wykrywane gazy: O2, CO, H2S, CH4 (LEL)
• sensor: elektrochemiczny i podczerwony
• żywotność: 3 lata od aktywacji
• sygnalizacja: LED (95 dB), wibracje, alarm optyczny
• obudowa: IP68, certyfikat ATEX
• pamięć: 25 testów, 25 kalibracji, 25 zdarzeń + pomiary co 1 sek.
• temperatura pracy: -40 ~ 50°C
• port: komunikacja IrDA
• Gwarancja minimum 24 m-ce
3)Radiotelefony przenośne ( 4 szt.)
Tryby pracy
długa żywotność akumulatora (ponad 20 godzin) w cyklu 5-5-90
• Konwencjonalny cyfrowy
• Konwencjonalny analogowy

Usługi transmisji danych
• Szybkie wiadomości tekstowe

Usługi głosowe
• Połączenia prywatne
• Połączenia grupowe
• Połączenia ze wszystkimi użytkownikami
• Połączenia PSTN / PABX
• Połączenia alarmowe
• Priorytetowe przerwania

Opcje łączności
• Dźwięk Bluetooth
• Dane Bluetooth
• Pozycjonowanie GPS/GLONASS
• Otwarty interfejs API

Bezpieczeństwo
• Przycisk awaryjny
• Ostrzeganie o wypadku operatora
• System ochrony samotnego operatora
• Uwierzytelnianie
• Szyfrowanie interfejsu radiowego
• Kompleksowe szyfrowanie
• Włączanie/wyłączanie

Usługi uzupełniające
• Profile
• Programowalne przyciski
• Przełącznik interfejsu
• Kod QR
• Roaming
• Zdalne monitorowanie
• Kontrola radiotelefonu
• Połączenia alarmowe
Gwarancja minimum 24 m-ce
4)Środki dezynfekcyjne o działaniu odkażającym i antyseptycznym (butla o pojemności 5 l)(5szt.)
• wg normy PN-EN 14885:2022 do odkażania powierzchni
• Przeznaczony do mycia wyposażenia medycznego i powierzchni zmywalnych
• Pojemność: 5 litrów
• Preparat silnie skoncetrowany (dozowanie dla 0,5%-5 ml na 995 ml wody)
• stosowany do dezynfekcji powierzchni mających bezpośredni kontakt z żywnością
• Nie wymaga spłukiwania
Czas działania: 15 min (przy stężeniu od 0,15%)
• Rok produkcji 2025
• Termin ważności minimum 24 miesiące od daty produkcji
5) Worki na piasek kpl. 100 szt.(1o kpl)
Worki tkane polipropylenowe / worki PP
Wymiar 50 x 80 cm
Ładowność worka- 30 kg.
Góra worka PP obszyta, co zabezpiecza brzeg worka przed rozerwaniem.

6)Geowłóknina polipropylenowa wymiary 5,0 x 10 m( 10 szt.)
• Wytrzymałość na rozciąganie w obydwu kierunkach (MD, CMD) 9kN/m2. (Wzdłuż i wszerz pasma)
• Materiał o wytrzymałości 9kN
• Masa powierzchniowa 110g/m2.
• Wytrzymałość na przebicie statyczne (CBR) 1,5kN
• Wodoprzepuszczalność prostopadła do płaszczyzny 108l/m2/s.
• Przewidywana minimalna trwałość w latach w gruntach naturalnych o pH pomiędzy 4 a 9 min. 100 lat.
7)Folia hydroizolacyjna z PVC 60 m2 x 3 szt.
- typ: AiT olejo, kwaso i ługoodporna
- folia grubość 1,50 mm
- wymiar 1 szt. – 4 m x 15 m (60 m2)
8)Łopaty
Łopata - Szufla metalowa z rączką w kształcie litery D,(5 szt.)
• długość: minimum 126 cm,
• szerokość głowicy: minimum. 23 cm,
• waga: 2200 g, (+/- 100 g)
• materiał głowicy: stal hartowana
• trzonek stalowy
Łopata - Szpadel ostry z rączką z tworzywa w kształcie litery D.(5 szt.)
• Szerokość głowicy : minimum 18 cm
• Waga: 1800 g (+/- 100 g)
• materiał głowicy: stal hartowana
• Zaostrzona krawędź głowicy
• Trzonek stalowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 31521320-3 - Latarki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów

32344280-2 - Radia przenośne

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39500000-7 - Wyroby włókiennicze

19241000-7 - Okrywa włókienna

44174000-0 - Folia

44511100-6 - Szpadle i szufle

4.5.5.) Wartość części: 28050 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 7) w zwiazkuzwiązku z art.263 Ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania - Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie oferta Wykonawcy ProEquip Monika Czyżewska Karmelkowa 33-35, paw. 4, Wrocław 52-437 jest jedyną oferta złożona dla części 1 postepowania w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 7) w związku z art.263 Ustawy i na podstawie art. 255 pkt 3):
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne POMOT Sp. z o.o. ul. Słowiańska 274-500 Chojna, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie tj 44 280,00 jest niewystarczająca aby dokonać wyboru oferty kolejnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11316 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13463,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11316 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProEquip Monika Czyżewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541613650

7.3.3) Ulica: Karmelkowa 33-35,paw.4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-437

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11316 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10332 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15992 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10332 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProEquip Monika Czyżewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541613650

7.3.3) Ulica: Karmelkowa 33-35,paw.4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-437

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10332 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14572,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14572,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAGBUD Lipiński Piotr 87-148 Papowo Toruńskie 114, ul. Cyprysowa 8

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340582473

7.3.3) Ulica: ul. Cyprysowa 8

7.3.4) Miejscowość: 87-148 Papowo Toruńskie 114

7.3.5) Kod pocztowy: 87-148

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14572,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22524,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27195,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22524,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "METALZBYT-HURT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070794899

7.3.3) Ulica: 43-392

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22524,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15667,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20550,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15667,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProEquip Monika Czyżewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541613650

7.3.3) Ulica: Karmelkowa 33-35,paw.4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-437

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15667,5 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 7) w związku z art.263 Ustawy
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania - Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie oferta Wykonawcy ProEquip Monika Czyżewska Karmelkowa 33-35, paw. 4, Wrocław 52-437 jest jedyną oferta złożona dla części 8 postępowania w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18044,1

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18044,1 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18044,10 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProEquip Monika Czyżewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541613650

7.3.3) Ulica: Karmelkowa 33-35,paw.4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-437

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProEquip Monika Czyżewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541613650

7.3.3) Ulica: Karmelkowa 33-35,paw.4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-437

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31699,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37758,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31699,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "METALZBYT-HURT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070794899

7.3.3) Ulica: 43-392

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31699,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.