Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52581f49-beee-4c0e-b6cb-773e8f80b4b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018308/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52581f49-beee-4c0e-b6cb-773e8f80b4b03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w
uzasadnionych przypadkach poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XIII.SPOSÓB
KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja z Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamówienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Jordanów reprezentowane przez Burmistrza Miasta Jordanowa z
siedzibą przy ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów. Z administratorem – można skontaktować się poprzez adres email miasto@jordanow.pl
lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
2) w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia wniesienia skargi do organu
nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
3) na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, jak również nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp, jak również nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRG.271.1.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3. Część nr 1 Agregaty prądotwórcze
Agregat prądotwórczy wraz z podłączeniem
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż agregatu prądotwórczego wraz z czerpnią powietrza dla budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jordanowie spełniający następujące wymagania:
a) Ilość sztuk: 1
b) Moc znamionowa minimum 60 kW/ 75 kVA
c) Napięcie znamionowe 230/400 V
d) Współczynnik mocy cos φ: 0,8
e) Stopień ochrony min. IP44
f) Agregat obudowany/wyciszony
g) Typ silnika: wysokoprężny, chłodzony cieczą, 4 – suwowy
h) Typ prądnicy: synchroniczna, bezszczotkowa
i) Ilość cylindrów minimum 4
j) Paliwo: olej napędowy
k) Pojemność zbiornika paliwa min. 70 litrów
l) Wymiary: maksymalne dł. 254 x szer. 95 x wys. 145 cm
m) Wyposażony w czujnik poziomu paliwa, oleju, ciśnienia oleju oraz temp. wody
n) Funkcja zapłonu samoczynnego (SZR) – 2 szt.
o) Agregat wyposażony w: 2 gniazda 230V i 2 gniazda 400V (stopień ochrony min. IP67), panel sterujący, akumulator, grzałkę bloku silnika z termostatem, wyłącznik awaryjny STOP na obudowie, obudowę zamykaną na klucz.
p) Gwarancja minimum 24 miesiące
q) Zakupiony i dostarczony agregat musi być: fabrycznie nowy, wyposażony w instrukcję obsługi w języku polskim, schematy elektryczne, certyfikat gwarancji, deklarację zgodności CE.
Dostawa, rozładunek, montaż wraz z czerpnią powietrza, szkolenie z obsługi agregatu oraz płyny eksploatacyjne (olej, płyn chłodniczy), paliwo w ilości niezbędnej do pierwszego uruchomienia agregatu należy wliczyć w cenę oferty.
Agregat prądotwórczy jednofazowy- 1 szt.
Specyfikacja techniczna agregatu
• Moc maksymalna: 3,3 kW
• Moc znamionowa: 3,0 kW
• Napięcie znamionowe: 230 V 50 Hz
• Prąd znamionowy: 13 A
• Pojemność zbiornika: 5,5 l (+/- 0,5 l)
Specyfikacja techniczna prądnicy:
• Typ: inwerterowa
• Stopień ochrony: IP 23
Specyfikacja techniczna silnika:
• Typ: Jednocylindrowy, czterosuwowy
• Pojemność zbiornika paliwa: 5,5l
• Rodzaj paliwa: benzyna bezołowiowa 95
• Ilość oleju w misce olejowej: 0,5 l
• Rozruch: manualny
Wyposażenie:
• 2 gniazda 230V 16A
• Gniazdo USB
• Gniazdo i przewody do ładowania akumulatora 12V 8,3A
• Sygnalizacja przeciążenia
• Zabezpieczenie przeciążeniowe
• Lampka niskiego poziomu oleju
• Wąż do spalin
• Adapter do węża spalin
• Pakiet serwisowy (filtr powietrza, świeca zapłonowa, olej silnikowy)
• Gwarancja minimum 12 miesięcy
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3. Część nr 2 Przyczepy do przewożenia wody
Przyczepa do dowożenia wody pitnej 5000 l
Zbiornik o pojemności 5000 litrów.
2. Zbiornik z zewnątrz i wewnątrz ocynkowany (powłoka cynkowana z atestem na przewóz wody pitnej).
3. Dyszel ocynkowany.
4. Zestaw kołowy jednoosiowy – dwa koła wraz z ogumieniem
6. Dolny kran spustowy wyposażony w zawór
7. Tylna belka z 4 zaworami czerpalnymi
8. Króciec zalewowy z przyłączem na szczycie zbiornika.
9. Górny właz średnica Ø45 cm (+/- 5 cm)
10. Przystosowana do podpinania na dolny zaczep.
11. Mechanicznie regulowana stopka podporowa.
12. Instalacja elektryczna 12V.
13. Instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego.
15. Hamulec ręczny postojowy.
16. Rura przelewowa.
17. Piktogram z oznaczeniem „Woda do picia”.
18. Świadectwo homologacji.
19. Atest PZH na przewóz wody pitnej
20. Gwarancja producenta min. 24 m-ce
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3. Część nr 3 Dostęp do energii
1) Przenośna stacja zasilania- bank energii(1 szt)
Pojemność energii 2,0 kWh
Pełne naładowanie 1.5 h
Moc wyjściowa 2200 W
Ładowanie USB USB-A: do 18 W na port, USB-C: do 100 W na port
Możliwość ładowania poprzez panele fotowoltaiczne Tak
Żywotność 3500 cykli do 80% pojemności
Gniazda wejściowe wejście sieciowe AC: 220–240V (50Hz/60Hz), wejście XT60: 11–60 V, 20A max, 1000W max
Gniazda wyjściowe 4 × AC: 2200 W, 220–240 V, 10 A max, 2 × USB-A: 5 V / 2,4 A, 9 V / 2 A, 12 V / 1,5 A (do 18 W na port), 4 × USB-C: 5 V / 3 A, 9 V / 3 A, 12 V / 3 A, 15 V / 3 A, 20 V / 5 A (do 100 W na port)
Gwarancja minimum 24 miesiące
2) Przedłużacz na zwijadle 20 m ( 5 szt)
- Stabilny stelaż IP44
- Wyłącznik termiczny
- Typ kabla H05RR-F 3G1,5, 230 V, 16 A
- Gniazdka typu C/F (system CEE 7/4, 7/7, 7/16, 7/17) oraz wtyki hybrydowe typu CEE 7/7
3) Rozdzielacze prądu -przedłużacz 3 gniazdek (PRZEDŁUŻACZ TRÓJNIK GUMOWY BUDOWLANY 3 GNIAZDA )- 11 szt
• Długość: 5 metrów
• Liczba gniazd: 3
• Przekrój przewodu: 3x1,5 mm2
• Maksymalne obciążenie: 16A
• Napięcie znamionowe: 230V
• Rodzaj izolacji: guma (OW)
• Stopień ochrony: IP44
• Wtyczka i gniazda z uziemieniem
4.2.6.) Główny kod CPV: 31156000-4 - Przestojowe źródła energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31224810-3 - Przedłużacze
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3. Część nr 4 Zbiorniki na wodę
Zbiornik mobilny na wodę pitną typu mauzer wraz z metalową podstawą (stojakiem)(4 kpl)
Wysokość: 1155 mm (+/- 20 mm)
• Podstawa: 1200 mm x 1000 mm (+/- 20 mm)
• Materiał: HDPE
• Pojemność: 1000 L
• Dekiel: 150 mm
• Zawór: 2” (DN50)
• Paleta plastikowa:
1200 mm x 1000 mm x 135 mm (+/- 20 mm)
• Certyfikat: UN / PZH / FDA
• Dopuszczenie do spożywki
Metalowa podstawa – stojak -specyfikacja techniczna:
• Materiał: stal
• Wymiary: dopasowane do zbiornika na wodę pitną
• Konstrukcja: wzmacniana, spawana
• Nogi: min 4 podpory dla równomiernego rozłożenia ciężaru
• Zastosowanie: magazynowanie, podwyższenie zbiornika dla łatwiejszego opróżniania,
Gwarancja minimum 24 m-ce na zbiornik oraz stojak
4.2.6.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 5 Zbiorniki na paliwo
1)Zbiornik mobilny na olej napędowy(1 szt)
- pojemność 900 litrów
WYPOSAŻENIE:
- Pływakowy wskaźnik poziomu paliwa w zbiorniku
- Przewód ssawny 1” z filtrem siatkowym
- Zawór odcinający na przewodzie ssącym
- min. 6-metrowy kabel zasilający z zaciskami
- Nalewak automatyczny
- Pompa 12V
- Licznik
- Przewód dystrybucyjny o długości min. 4 m
- Odpowietrznik o konstrukcji zapobiegającej wylewaniu się cieczy podczas transportu
- Pokrywa zamykana na klucz
- Pokrywa z siłownikami pneumatycznymi
- 4 metalowe szekle do bezpiecznego podnoszenia
GWARANCJA:
- 5 lat gwarancji na szczelność zbiornika
- 2 lata gwarancji na wyposażenie
2) Zbiornik mobilny na benzynę 220 L ( 1 szt)
- wykonany z polietylenu
- Pompa wydajność 40l/min
- pistolet automatyczny
- wąż dystrybucyjny min. 4 m
- wskaźnik poziomu paliwa
- aluminiowy korek wlewu
- licznik elektroniczny
- filtr paliwowy
- pokrywa
GWARANCJA:
- 5 lat gwarancji na szczelność zbiornika
- 2 lata gwarancji na wyposażenie
4.2.6.) Główny kod CPV: 44610000-9 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 6. Sprzęt przeciwpowodziowy
1) Motopompa(1 szt):
Specyfikacja techniczna:
• Przeznaczenie: woda czysta
• Wydajność: 450 l/min
• Maksymalne ciśnienie: 5,0 atm
• Maksymalna wysokość podnoszenia: 50 m
• Maksymalna wysokość zasysania: 8 m
• Średnica króćcy przyłączeniowych:
o ssawny: 2 cale,
o tłoczny: 2 cale
• Moc silnika: 3,6 kW (4,8 KM) 3600 obr/min
• Pojemność zbiornika paliwa: 3,1 l (+/- 0,2 l)
• Zużycie paliwa: 1,5 l/h
• Masa 27 kg (+/- 3 kg)
Wyposażenie standardowe:
• plastikowy kosz ssawny do pompy
• nasady na pompy i opaski zaciskowe
• czujnik poziomu oleju pompy
Gwarancja minimum 24 m-ce
2)Osuszacz powietrza (przepływ powietrza: 300 m3/h, moc: 700 W) ( 3 szt)
DANE TECHNICZNE:
• Wydajność (30°C / 80% RH) [l/24h]: 50
• Przepływ powietrza [m³/h]: 300
• Zasilanie [V/Hz]: 230/50
• Znamionowe zużycie energii [W]: 700
• Zakres pracy temperatury powietrza [°C]: 5 ~ 32
• Pojemność zbiornika na wodę [L]: 7
• Poziom ciśnienia akustycznego [dB]: 56
-sterowanie za pomocą elektronicznego panelu
-czynnik chłodniczy R290 / 200g
-funkcja programowania wilgotności powietrza w pomieszczeniu (Higrostat)
-funkcja pamięci ustawień w przypadku krótkiego zaniku zasilania
-wyświetlacz wskazujący wilgotność panującą w pomieszczeniu
-automatyczne rozmrażanie
- trzystopniowa regulacja prędkości wentylatora
- uchwyt zbiornika wody ułatwiający jego wyciąganie i opróżnianie
- czujnik sygnalizujący napełnienie zbiornika
- możliwość podłączenia zewnętrznego zbiornika lub odprowadzanie skroplin bezpośrednio do kanalizacji
- zwrotne kółka ułatwiające transport
- kompaktowa metalowa obudowa
- Gwarancja minimum 24 m-ce
3)Nagrzewnica elektryczna nadmuchowa ( 5szt.)
Dane techniczne nagrzewnicy:
• Moc grzewcza 3 poziomy : tylko dmuchawa, 1,5 kW, 3 kW
• Przepływ powietrza: 320 m³/h
• Napięcie zasilania: 230 V / 50 Hz
• Złącze zasilania: wtyczka bezpieczeństwa (CEE 7/7)
• Przewód zasilania: wbudowany (długość 1,3 m)
• Termostat: wbudowany
• Mobilność: przenośna
• Poziom hałasu: maks. 50 dB (A)
• Ochrona przed przegrzaniem: tak
• Gwarancja minimum 24 m-ce
4)Lampa stojąca z wbudowaną ładowarką (1 szt)
• Strumień świetlny mocy 6000 lumenów
• 10 godzin pracy na akumulatorze
• 3 odporne na uderzenia regulowane głowice z wytrzymałymi soczewkami z możliwością obrotu o 180° w pionie o 240° w poziomie
• Wbudowana ładowarka i wyjście USB 2,1 A
• Możliwe zasilanie AC/DC: Zasilane za pomocą akumulatorów oraz sieciowe
• Klasa ochrony IP34 - ochrona przed pyłem i rozbryzgami wody
• Teleskopowy maszt wysuwany na wysokość od 1 m do 2,2 m
• Kompaktowa powierzchnia podstawy z nisko położonym środkiem ciężkości i odporne na uderzenia nóżki nylonowe
• Wskaźnik niskiego poziomu naładowania akumulatora
• Gwarancja minimum 24 m-ce
5) Akumulator do lampy 1szt.
• NAPIĘCIE AKUMULATORA 18V
• Typ akumulatora: Litowo-jonowy
• WSKAŹNIK NAŁADOWANIA AKUMULATORA
• POKRYWA ZATRZASKÓW
• BARIERA ZABEZPIECZAJĄCA PRZED WODĄ
• INTELIGENTNE STEROWANIE
• Gwarancja minimum 24 m-ce
6) Napełniacz do worków ręczny (2 szt.)
Skład: podstawa + łyżka (20 kg)
Obsługa: 2 osoby
Wydajność: do 300 worków/h
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39721320-1 - Osuszacze powietrza
39715240-1 - Elektryczna aparatura do podgrzewania powietrza
31521330-6 - Przenośne lampy elektryczne na akumulatory
31434000-7 - Akumulatory litowe
42921000-8 - Maszyny do czyszczenia, napełniania, pakowania zbiorczego lub jednostkowego butelek, lub innych pojemników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 7 Sprzęt medyczny
1)Apteczka osobista (2 kpl)
Specyfikacja:
• Wymiary minimum: 28 x 12 x 9 cm
• Dwa paski odblaskowe
Wyposażenie obejmuje:
• 1 szt. Przylepiec 5 m x 2,5 cm
• 4 szt. Plastry z opatrunkiem 10 cm x 6 cm
• 2 szt. Opatrunek na opuszki palców 5 cm x 4 cm
• 2 szt. Opatrunek na palce 12 cm x 2 cm
• 2 szt. Plaster z opatrunkiem 1,9 cm x 7,2 cm
• 4 szt. Plaster z opatrunkiem 2,5 cm x 7,2 cm
• 1 szt. Opatrunek indywidualny typ K, 6 cm x 8 cm
• 2 szt. Opatrunek indywidualny typ M, 8 cm x 10 cm
• 1 szt. Opatrunek indywidualny typ G, 10 cm x 12 cm
• 2 szt. Jednorazowa maska medyczna
• 1 szt. Chusta opatrunkowa 60 cm x 80 cm
• 6 szt. Kompres 10 cm x 10 cm
• 1 szt. Koc ratunkowy 160 cm x 210 cm
• 2 szt. Opaska elastyczna 6 cm x 4 m
• 3 szt. Opaska elastyczna 8 cm x 4 m
• 1 szt. Chusta trójkątna
• 2 szt. Chusteczki dezynfekcyjne
• 1 szt. Nożyczki
• 4 szt. Rękawice winylowe
• 1 szt. Ustnik
• 1 szt. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy
• Rok produkcji 2025
• Termin ważności wyposażania 5 lat od daty produkcji
2)Defibrylator(1 szt.)
Parametry techniczne:
Wersja defibrylator półautomatyczny
Fala defibrylacji dwufazowa, dostosowana do impedancji pacjenta
Energia wstrząsu dorośli 150 J, dzieci 50 J
Wsparcie RKO Komendy głosowe
Zasilanie bateria
Pojemność baterii minimum 200 defibrylacji lub 4 godziny pracy
Okres trwałości baterii 4 lata
Okres trwałości elektrod co najmniej 2 lata od daty produkcji
Tryb dziecięcy przełączenie urządzenia za pomocą klucza w tryb pediatryczny
Język komunikatów j. polski
Komunikacja bezprzewodowa transmisja danych do komputera
Przechowywanie danych zapis pierwszych 15 minut EKG oraz zdarzeń i decyzji podejmowanych w wyniku analizy stanu pacjenta w czasie całego incydentu
Ciężar - 1.6 kg (+/- 0,2 kg)
Stopień ochrony IP IP55
Zakres temperatury pracy 0 – 50°C
Gwarancja producenta min. 8 lat
Dostawa obejmuje
• defibrylator
• bateria litowo-manganowa
• elektrody
• instrukcja obsługi
• skrzynka na defiblyrator
• zestaw ratowniczy
o nożyczki ratownicze - 1 szt.
o golarka medyczna - 1 szt.
o rękawiczki nitrylowe L - 1 para
o maseczka 3-warstwowa chirurgiczna - 1 szt.
3)Nosze (2 szt.)
• udźwig: min. 150 kg
• możliwość złożenia
• wymiary rozłożonych noszy maks: 220 x 55 cm x 12 cm,
• waga: maks. 9 kg
• stelaż aluminiowy
• zestaw składający się z noszy oraz min. 2 pasów stabilizujących
4)Kombinezon chemoodporny -25 szt. (Rozm. L - 10 szt.
Rozm. XL - 10 szt. Rozm. XXL – 5 szt.)
Cechy / Właściwości
• Kombinezon wykonany z lekkiego i wytrzymałego materiału Tychem® - typ "C".
• Elastyczne wykończenie otworu twarzowego, dodatkowa patka uszczelniająca otwór twarzowy mocowana na rzep i regulowana.
• Elastyczne ściągacze przy rękawach i nogawkach
• Zamek błyskawiczny przykryty podwójną patką mocowaną na rzep.
• Zapięcie na taśmę typu rzep pozwalające na powtórne użycie kombinezonu nieskażonego, rozpinanie go w trakcie użytkowania jak również skorygowanie nieprawidłowego zamknięcia.
• Pętelki na kciuki zapobiegająca zsuwaniu się rękawów.
• Wysoka odporność na ścieranie.
Informacje techniczne
• Materiał: TYCHEM® C (włóknina Tyvek® z pokryciem polimerowym), 85 g/m2
• Ochrona zgodna z kategorią III odzieży ochronnej:
- Typ 3B - EN 14605 - ochrona przed działaniem strumienia cieczy (pod ciśnieniem)
- Typ 4 - EN 14605 - ochrona przed działaniem rozpylonej cieczy
- Typ 5 - EN 13982‐1 - ochrona przed pyłami
- Typ 6 - EN 13034 - ograniczona szczelność natryskowa
• Ochrona biologiczna: zgodnie z normą EN 14126
• Własności antystatyczne: zgodnie z normą EN 1149-5
• Ochrona przeciwko skażeniu radioaktywnemu: zgodnie z normą EN 1073-2 (bez zapewnienia ochrony przed promieniowaniem radioaktywnym)
• Oznaczenie spełnianych wymagań za pomocą piktogramów
• Każdy kombinezon w osobnym woreczku.
5) Maska z filtropochłaniaczem (półmaska ochronna) 25 szt
(Rozm. M 10 szt
Rozm. L - 10 szt. Rozm. XL - 5 szt.):
Parametry techniczne
Rodzaj złącza Bagnetowe 3M
Materiał maski Elastomer
Cechy / Właściwości
• Zawieszenie kołyskowe
• Pasek mocowany na kark.
• Lekka część twarzowa z elastomeru
• Niskoprofilowa konstrukcja zapewniające dobre pole widzenia.
• Bezpieczne i pewne dopasowanie elementów czyszczących za pomocą złącza bagnetowego.
Zgodnie z normą EN14387 pochłaniacze przeznaczone do ochrony przed:
- gazami i oparami organicznymi o temperaturze wrzenia powyżej 65°C o stężeniu objętościowym w powietrzu ≤0,1% (1.000 ppm)
- gazami i oparami nieorganicznymi o stężeniu objętościowym w powietrzu ≤0,1% (1.000 ppm)
- gazami i oparami kwaśnymi o stężeniu objętościowym w powietrzu ≤0,1% (1.000 ppm)
- amoniakiem i organicznymi pochodnymi amoniaku o stężeniu objętościowym w powietrzu ≤0,1% (1.000 ppm).
Zgodnie z normą EN143 filtr klasy P3 posiada skuteczność filtracji 99,95% i przeznaczony jest do ochrony przed:
- cząstkami stałymi i ciekłymi o wysokiej toksyczności dla których NDS<0,05mg/m3.
Wymagania
• EN 140 - Sprzęt ochrony układu oddechowego - Półmaski i ćwierćmaski - Wymagania, badanie, znakowanie
• EN 143 - Sprzęt ochrony układu oddechowego - Filtry - Wymagania, badanie, znakowanie.
• EN 14387 - Sprzęt ochrony układu oddechowego - Pochłaniacze i filtropochłaniacze -Wymagania, badanie, znakowanie.
6)Maseczki klasy FFP2 50 szt.(6 kpl)
• model 5 warstwowy
• odporna na przesiąkanie - chroni przez zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową.
• Dopasowana - dzięki ergonomicznemu kształtowi i wszytemu metalowemu klipsowi na nos
• Wygodna - nie utrudnia oddychania i mówienia, przyjemna dla skóry.
• Skuteczna - Ochrona (8h ciągłego stosowania)
• Wysoki współczynnik filtracji bakteryjnej BFE ≥ 95% .
• Niejałowa / Niesterylizowana.
• Opakowania - pakowane po 1 szt. w zaklejane saszetki foliowe
• Uniwersalny rozmiar.
• Rok produkcji 2025
Termin ważności 5 lat od daty produkcji
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33182100-0 - Defibrylatory
33192160-1 - Nosze
35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej
35814000-3 - Maski przeciwgazowe
18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 8 Sprzęt kwaterunkowy
1) Łóżko polowe (20 szt.)
Dane techniczne łóżka :
- wymiary całkowite (dł. x szer. x wys.) – 213 x 78 x 35 cm • (+/- 3 cm)
- Dopuszczalne obciążenie: 150 kg
- Waga: max 14 kg
- Łóżko wyposażone w pokrowiec polipropylenowy
-Stelaż łóżka wykonany z rury stalowej
Materac łóżka polowego:
-część zewnętrzna wykonana z tkaniny poliestrowej;
- wypełnienie - niepalna pianka poliuretanowa
- całość materaca naszyta jest na pasy wykonane z tkanin polipropylenowych o dużej wytrzymałości obszytych tkaniną polipropylenową.
- atest PZH.
2) Koc termiczny ( 6 szt.)
Specyfikacja techniczna:
• Wymiary: 200 x 140 cm (+/- 3 cm
• Materiał wykonania: 100% Poliester
• Ocieplenie: Tak
• Waga : 750 g (+/- 100 g)
• Dodatkowe informacje: Może być wykorzystany jako poncho, wierzchnia warstwa na śpiwór lub jako śpiwór w awaryjnych warunkach
Dołączone akcesoria: 2x Napinacze, Worek transportowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39511100-8 - Koce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3. Część nr 9 Regały
Regały metalowe na sprzęt w magazynie oc (1 kpl. 6 szt. regałów)
Nośność sekcji: 1000 kg
Nośność półki: 150 kg
Odległość pomiędzy półkami: 50 cm
Liczba półek: 5
Wykończenie: całość ocynkowana
Sposób montażu: skręcany/wciskany
Wymiary
Wys. 2,0 m szer. 2,60 gł. 0,6 m 1 szt.
Wys. 2,0 m szer. 1,80 gł. 0,6 m 1 szt.
Wys. 1,9 m szer. 2,0 gł. 0,6 m 1 szt.
Wys. 1,8 m szer. 1,80 gł. 0,6 m 1 szt.
Wys. 1,8 m szer. 3,0 gł. 0,5 m 1 szt.
Wys. 2,0 m szer. 1,0 gł. 0,5 m 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 10 Odzież ochronna
1)Wodery -20 szt. (Rozm. 42 – 5 szt. Rozm. 43 – 10 szt. Rozm. 44 - 5 szt.) :
- mocowane do paska
- wykonane z dzianiny poliestrowej powleczonej PVC
- podeszwa z PCV posiadająca bardzo dobre właściwości antypoślizgowe.
-wewnątrz wymienna wyściółka włókninowa.
2)Spodniobuty 10 szt. (Rozm. 43 – 5 szt.Rozm. 44 – 5 szt.):
- wykonanie z tworzywa PVC i nylonu-
- wodoodporność
- antypoślizgowa podeszwa
- wyraźnie zaznaczony bieżnik
- regulowane szelki i ściągacz
3)Gumowce (kalosze) 20 szt.
(Rozm. 42 - 5 szt.
Rozm. 43 - 10 szt.
Rozm. 44 - 5 szt.)
- kalosze wysokie z podnoskiem i antyprzebiciową podeszwą.
Właściwości kaloszy:
- izolacja spodu od zimna
-odporność na poślizg - odporność spodu na przebicie siłą 1100 N
4)Płaszcz przeciwdeszczowy 20 szt. (Rozm. M - 5 szt,
Rozm. L - 5 szt. Rozm. XL - 10 szt.)
- Materiał: 65% poliuretan z PCV, 35% poliester
- Grubość: 0,50 mm – trwały i odporny na uszkodzenia
- Kaptur: regulowany troczkami
- Ściągacze wewnętrzne w rękawach
- otwory wentylacyjne
Powłoka: wodoodporna, elastyczna i odporna na rozciąganie
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
18812200-6 - Buty gumowe
18221300-7 - Płaszcze przeciwdeszczowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zadania: Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2. Zadanie jest finansowane z Dotacji celowej przyznanej Decyzją Wojewody Małopolskiego z przeznaczeniem na realizację zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026 - Obsza 2 Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw zgodnie z Ustawą z dnia 5 grudnia 2025 r. o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907).
3.Część nr 11 Wyposażenie magazynu OC i OL
1)Latarki (10 szt.)
• Siła światła: min. 300 lumenów
• Zasięg światła: min. 300 m
• Zasilanie latarki: akumulator + kabel USB
• Minimum 3 tryby świecenia
• Wodoodporna min. IP31
• Wstrząsoodporna
2)Detektor wielogazowy (1 szt)
Specyfikacja techniczna:
• przenośny
• wykrywane gazy: O2, CO, H2S, CH4 (LEL)
• sensor: elektrochemiczny i podczerwony
• żywotność: 3 lata od aktywacji
• sygnalizacja: LED (95 dB), wibracje, alarm optyczny
• obudowa: IP68, certyfikat ATEX
• pamięć: 25 testów, 25 kalibracji, 25 zdarzeń + pomiary co 1 sek.
• temperatura pracy: -40 ~ 50°C
• port: komunikacja IrDA
• Gwarancja minimum 24 m-ce
3)Radiotelefony przenośne ( 4 szt.)
Tryby pracy
długa żywotność akumulatora (ponad 20 godzin) w cyklu 5-5-90
• Konwencjonalny cyfrowy
• Konwencjonalny analogowy
Usługi transmisji danych
• Szybkie wiadomości tekstowe
Usługi głosowe
• Połączenia prywatne
• Połączenia grupowe
• Połączenia ze wszystkimi użytkownikami
• Połączenia PSTN / PABX
• Połączenia alarmowe
• Priorytetowe przerwania
Opcje łączności
• Dźwięk Bluetooth
• Dane Bluetooth
• Pozycjonowanie GPS/GLONASS
• Otwarty interfejs API
Bezpieczeństwo
• Przycisk awaryjny
• Ostrzeganie o wypadku operatora
• System ochrony samotnego operatora
• Uwierzytelnianie
• Szyfrowanie interfejsu radiowego
• Kompleksowe szyfrowanie
• Włączanie/wyłączanie
Usługi uzupełniające
• Profile
• Programowalne przyciski
• Przełącznik interfejsu
• Kod QR
• Roaming
• Zdalne monitorowanie
• Kontrola radiotelefonu
• Połączenia alarmowe
Gwarancja minimum 24 m-ce
4)Środki dezynfekcyjne o działaniu odkażającym i antyseptycznym (butla o pojemności 5 l)(5szt.)
• wg normy PN-EN 14885:2022 do odkażania powierzchni
• Przeznaczony do mycia wyposażenia medycznego i powierzchni zmywalnych
• Pojemność: 5 litrów
• Preparat silnie skoncetrowany (dozowanie dla 0,5%-5 ml na 995 ml wody)
• stosowany do dezynfekcji powierzchni mających bezpośredni kontakt z żywnością
• Nie wymaga spłukiwania
Czas działania: 15 min (przy stężeniu od 0,15%)
• Rok produkcji 2025
• Termin ważności minimum 24 miesiące od daty produkcji
5) Worki na piasek kpl. 100 szt.(1o kpl)
Worki tkane polipropylenowe / worki PP
Wymiar 50 x 80 cm
Ładowność worka- 30 kg.
Góra worka PP obszyta, co zabezpiecza brzeg worka przed rozerwaniem.
6)Geowłóknina polipropylenowa wymiary 5,0 x 10 m( 10 szt.)
• Wytrzymałość na rozciąganie w obydwu kierunkach (MD, CMD) 9kN/m2. (Wzdłuż i wszerz pasma)
• Materiał o wytrzymałości 9kN
• Masa powierzchniowa 110g/m2.
• Wytrzymałość na przebicie statyczne (CBR) 1,5kN
• Wodoprzepuszczalność prostopadła do płaszczyzny 108l/m2/s.
• Przewidywana minimalna trwałość w latach w gruntach naturalnych o pH pomiędzy 4 a 9 min. 100 lat.
7)Folia hydroizolacyjna z PVC 60 m2 x 3 szt.
- typ: AiT olejo, kwaso i ługoodporna
- folia grubość 1,50 mm
- wymiar 1 szt. – 4 m x 15 m (60 m2)
8)Łopaty
Łopata - Szufla metalowa z rączką w kształcie litery D,(5 szt.)
• długość: minimum 126 cm,
• szerokość głowicy: minimum. 23 cm,
• waga: 2200 g, (+/- 100 g)
• materiał głowicy: stal hartowana
• trzonek stalowy
Łopata - Szpadel ostry z rączką z tworzywa w kształcie litery D.(5 szt.)
• Szerokość głowicy : minimum 18 cm
• Waga: 1800 g (+/- 100 g)
• materiał głowicy: stal hartowana
• Zaostrzona krawędź głowicy
• Trzonek stalowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 31521320-3 - Latarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów
32344280-2 - Radia przenośne
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
19241000-7 - Okrywa włókienna
44174000-0 - Folia
44511100-6 - Szpadle i szufle
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty w każdej części osobno zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1) Cena – 60% - 60pkt
2) skrócenie terminu dostawy– 40% (40 pkt)
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
C min
P (C) = ------------------------ x Max (C)
C
gdzie
P (C) – ilość punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „Cena”
C – cena oferty badanej
Cmin – cena oferty z najniższą ceną
Max (C) – maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”
3. Zasady oceny Kryterium „skrócenie terminu dostawy” (T)
Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:
40 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 28.11.2025
20 pkt- jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie DO 2.12.2025
0 pkt. - jeżeli wykonawca określił w ofercie, że dostarczy zamówienie w terminie do 10.12.2025r.
1 punktowi odpowiada 1 %
W przypadku niewskazania terminu zamawiający przyzna 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że wykonawca zaoferował realizację dostaw w terminie wskazanym w pkt VII SWZ
W formularzu należy wskazać termin dostawy pod rygorem nieprzyznania punktów w nn. kryterium oceny ofert.
4. Ostateczna ilość punktów dla każdej z oferty zostanie wyliczona za pomocą wzoru:
Ostateczna ilość punktów = P(C) +(T) Max 100 pkt
5. Wynik- oferta w danej części, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w przypadku:1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z uwagi na niedostępność lub wycofanie produktów ze sprzedaży
2) zmiany zakresu planowanych do wykonania dostaw z uwagi na okoliczności wskazane w ppkt 1) powyżej
1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy z Wykonawcą wynikających z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem § 9 Umowy.
2.2. Wszelkie spory wynikłe na tle realizacji umowy będą rozstrzygane w drodze mediacji stron a ostatecznie przez Sąd właściwy dla Zamawiającego.
2.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisu ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego.
2.4. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego oraz dwa dla Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy pod adresem , https://ezamówienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI JORDANÓW
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Budowa modułowego toru do jazdy typu pumptrack wraz z elementami małej architektury i infrastrukturą techniczną w Jordanowie realizację programu "Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa MIRS"
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
- Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach środków dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026", w podziale na części
- Dostawa sprzętów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Tomaszowskiego - agregaty
- Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka - etap IV.
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa w powiecie ostrowskim wraz z usługami z zak. cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd,Mobilny magazyn OLiOC
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.