Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00478790/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi DDD dla jednostek CUL w podziale na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Logistycznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142732546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 37
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-789
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kaliszczak-ochal@cul.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cul.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
hotele, ośrodki wypoczynkowe, bursy, lotnisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi DDD dla jednostek CUL w podziale na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e47728c-f59d-4fb5-a43a-a7ac0c4a0ed0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082717/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi DDD dla jednostek CUL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478790
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 51/WA/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi DDD dla Warszawy4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi DDD dla Wrocławia4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi DDD dla Poznania4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi DDD dla Szklarskiej Poręby4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi DDD dla Międzyzdrojów, Dziwnowa i Świnoujścia4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi DDD dla Juraty4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi DDD dla Polańczyka4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi DDD dla Zakopanego4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi DDD dla Olsztyna4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi DDD dla Opola4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi DDD dla Szczecina4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 12192,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167181,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167181,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120294,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26076,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28536,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28536,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18154,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18154,80 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18154,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18154,80 PLN
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie dla wszystkich zadań.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty:
• Oferta nr 1 – złożona tylko dla zadania nr 5 (Międzyzdroje, Dziwnów, Świnoujście) z ceną 23 200,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 2 – złożona dla wszystkich zadań, z łączną ceną 228 288,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
• Oferta nr 3 – złożona tylko dla zadania nr 6 (Jurata) z ceną 12 300,00 zł brutto za zamówienie podstawowe.
Budżet zamawiającego na realizację przedmiotowego postępowania dla wszystkich zadań wynosi 47 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez BBOSIR" - 2 części postępowania
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektu Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w 2026 r.
- Usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w podziale na 9 części.
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni i wykonywanie usług pomocniczych w zasobach mieszkaniowych i na terenach zewnętrznych BB TBS Sp. z o. o., w podziale na 5 części.
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PROWADZENIU MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





