Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w podziale na 9 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676225
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w podziale na 9 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c176534-80bb-40fc-ae8a-0c42948a1126
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00561270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12254043.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1225404
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem, zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Oferta powinna być:
a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
Zgodnie z art. 18 ust.3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości pików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10 MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5 MB.
Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn reprezentowana przez Komendanta 45 WOG;
2. Administrator danych powołał inspektora ochrony danych, którym jest Pan Jan ŻUCHOWSKI, z którym można się skontaktować pod tel. 261-676-281;
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c i f RODO, przy czym za prawnie uzasadniony interes Administratora danych wskazuje się konieczność zawarcia Umowy, jej właściwą realizację oraz ewentualne dochodzenie roszczeń
4. Pani Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, zapewnienia prawidłowej realizacji umowy, przechowywania dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty, przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do archiwum, ewentualnego dochodzenia roszczeń- w zakresie dane zwykłe- imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy, kwalifikacje zawodowe wymagane do realizacji umowy, a także w przypadku pełnomocnictw i oświadczeń- dane w tym zakresie
5. Odbiorcami Pana/ Pani danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa lub na podstawie zawartych umów podmiotom przetwarzającym;
b. Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów przewidzianych przepisami prawa oraz w celu skorzystania ze środków ochrony prawnej;
c. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, a także prawo do przenoszenia danych. Uprawnienia te mogą być ograniczone przez szczególne przepisy prawa;
d. W odniesieniu do Pani/ Pana danych osobowych , decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, a dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu;
e. Ma Pan/ Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 103/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 199925,01 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Krosno Odrzańskie.
W zakres usługi wchodzi :
a) Monitoring aktywności szkodników (okresowe sprawdzanie stacji deratyzacyjnych; detektorów owadów; lamp owadobójczych, czyszczenie lamp z owadów; pułapek żywo łownych; pułapek feromonowych; chwytaczy gryzoni w zakresie pojawiania się szkodników). Stacje deratyzacyjne należy oczyścić. Jeżeli zachodzi potrzeba, wykonać wymianę rodentycydów, pułapek dyspenserów feromonowych, wabików.
Wykonawca przeprowadzi audyt wstępny, sporządzi z niego protokół oraz naniesie na planie pomieszczeń miejsca zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, również w Sekcjach Obsługi Infrastruktury, w których Zamawiający określa ilość stacji monitoringu,
b) Identyfikacja szkodnika.
c) Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji).
Na wykonane zabiegi dezynsekcji, deratyzacji i zamgławiania wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji. Datę obowiązywania gwarancji należy podać na protokole odbioru usługi.
d) Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
e) Usuwanie gniazd owadów (osy, pszczoły, szerszenie).
f) Zwalczanie mrówek, nornic, karaluchów, moli, pluskiew.
g) Każdorazowo po wykonanym zabiegu uprzątnięcie padłych owadów, insektów, szkodników (myszy, szczury, nornice).
h) Kontrola pobrania, czyszczenie (zewnątrz i wewnątrz), sprawdzanie stanu karmników deratyzacyjnych zewnętrznych, wymiana rodentycydów, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu - nie rzadziej niż co 30 dni odczyt, wymiana pułapek lepowych na owady biegające, sprawdzanie stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu
- nie rzadziej niż co 30 dni.
i) Odczyt, wymiana dyspensora feromonowego na szkodniki magazynowe, ocena stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu.
j) Zamgławianie budynków - 1 raz/kwartał .
k) Dezynsekcja budynków
l) Deratyzacja budynków - 2 razy w ciągu12 m-cy.
Wykonawca zbierze wcześniej wyłożone środki do deratyzacji i zabierze je do utylizacji. Wykonawca czytelnie oznakuje miejsca wyłożenia środków do deratyzacji (np. naklei odpowiednią ostrzegawczą informację na ścianie, a tam gdzie nie ma takiej możliwości, oznakuje w inny widoczny sposób).
m) Dezynfekcja pomieszczeń (sanitariaty, łaźnie, umywalnie, korytarze, sale żołnierskie) – m. Krosno Odrzańskie, m. Czerwieńsk i m. Nowogród Bobrzański – na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela SOI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 16435,32 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Szklarka-Skład Radnica
W zakres usługi wchodzi :
a) Monitoring aktywności szkodników (okresowe sprawdzanie stacji deratyzacyjnych; detektorów owadów; lamp owadobójczych, czyszczenie lamp z owadów; pułapek żywo łownych; pułapek feromonowych; chwytaczy gryzoni w zakresie pojawiania się szkodników). Stacje deratyzacyjne należy oczyścić. Jeżeli zachodzi potrzeba, wykonać wymianę rodentycydów, pułapek dyspenserów feromonowych, wabików.
Wykonawca przeprowadzi audyt wstępny, sporządzi z niego protokół oraz naniesie na planie pomieszczeń miejsca zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, również w Sekcjach Obsługi Infrastruktury, w których Zamawiający określa ilość stacji monitoringu,
b) Identyfikacja szkodnika.
c) Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji).
Na wykonane zabiegi dezynsekcji, deratyzacji i zamgławiania wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji. Datę obowiązywania gwarancji należy podać na protokole odbioru usługi.
d) Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
e) Usuwanie gniazd owadów (osy, pszczoły, szerszenie).
f) Zwalczanie mrówek, nornic, karaluchów, moli, pluskiew.
g) Każdorazowo po wykonanym zabiegu uprzątnięcie padłych owadów, insektów, szkodników (myszy, szczury, nornice).
h) Kontrola pobrania, czyszczenie (zewnątrz i wewnątrz), sprawdzanie stanu karmników deratyzacyjnych zewnętrznych, wymiana rodentycydów, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu - nie rzadziej niż co 30 dni odczyt, wymiana pułapek lepowych na owady biegające, sprawdzanie stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu
- nie rzadziej niż co 30 dni.
i) Odczyt, wymiana dyspensora feromonowego na szkodniki magazynowe, ocena stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu.
j) Zamgławianie budynków - 1 raz/kwartał .
k) Dezynsekcja budynków
l) Deratyzacja budynków - 2 razy w ciągu12 m-cy.
Wykonawca zbierze wcześniej wyłożone środki do deratyzacji i zabierze je do utylizacji. Wykonawca czytelnie oznakuje miejsca wyłożenia środków do deratyzacji (np. naklei odpowiednią ostrzegawczą informację na ścianie, a tam gdzie nie ma takiej możliwości, oznakuje w inny widoczny sposób).
m) Dezynfekcja pomieszczeń (sanitariaty, łaźnie, umywalnie, korytarze, sale żołnierskie) – m. Krosno Odrzańskie, m. Czerwieńsk i m. Nowogród Bobrzański – na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela SOI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 2863,22 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Czerwieńsk,
W zakres usługi wchodzi :
a) Monitoring aktywności szkodników (okresowe sprawdzanie stacji deratyzacyjnych; detektorów owadów; lamp owadobójczych, czyszczenie lamp z owadów; pułapek żywo łownych; pułapek feromonowych; chwytaczy gryzoni w zakresie pojawiania się szkodników). Stacje deratyzacyjne należy oczyścić. Jeżeli zachodzi potrzeba, wykonać wymianę rodentycydów, pułapek dyspenserów feromonowych, wabików.
Wykonawca przeprowadzi audyt wstępny, sporządzi z niego protokół oraz naniesie na planie pomieszczeń miejsca zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, również w Sekcjach Obsługi Infrastruktury, w których Zamawiający określa ilość stacji monitoringu,
b) Identyfikacja szkodnika.
c) Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji).
Na wykonane zabiegi dezynsekcji, deratyzacji i zamgławiania wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji. Datę obowiązywania gwarancji należy podać na protokole odbioru usługi.
d) Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
e) Usuwanie gniazd owadów (osy, pszczoły, szerszenie).
f) Zwalczanie mrówek, nornic, karaluchów, moli, pluskiew.
g) Każdorazowo po wykonanym zabiegu uprzątnięcie padłych owadów, insektów, szkodników (myszy, szczury, nornice).
h) Kontrola pobrania, czyszczenie (zewnątrz i wewnątrz), sprawdzanie stanu karmników deratyzacyjnych zewnętrznych, wymiana rodentycydów, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu - nie rzadziej niż co 30 dni odczyt, wymiana pułapek lepowych na owady biegające, sprawdzanie stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu
- nie rzadziej niż co 30 dni.
i) Odczyt, wymiana dyspensora feromonowego na szkodniki magazynowe, ocena stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu.
j) Zamgławianie budynków - 1 raz/kwartał .
k) Dezynsekcja budynków
l) Deratyzacja budynków - 2 razy w ciągu12 m-cy.
Wykonawca zbierze wcześniej wyłożone środki do deratyzacji i zabierze je do utylizacji. Wykonawca czytelnie oznakuje miejsca wyłożenia środków do deratyzacji (np. naklei odpowiednią ostrzegawczą informację na ścianie, a tam gdzie nie ma takiej możliwości, oznakuje w inny widoczny sposób).
m) Dezynfekcja pomieszczeń (sanitariaty, łaźnie, umywalnie, korytarze, sale żołnierskie) – m. Krosno Odrzańskie, m. Czerwieńsk i m. Nowogród Bobrzański – na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela SOI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 17052,17 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Sulechów
W zakres usługi wchodzi :
a) Monitoring aktywności szkodników (okresowe sprawdzanie stacji deratyzacyjnych; detektorów owadów; lamp owadobójczych, czyszczenie lamp z owadów; pułapek żywo łownych; pułapek feromonowych; chwytaczy gryzoni w zakresie pojawiania się szkodników). Stacje deratyzacyjne należy oczyścić. Jeżeli zachodzi potrzeba, wykonać wymianę rodentycydów, pułapek dyspenserów feromonowych, wabików.
Wykonawca przeprowadzi audyt wstępny, sporządzi z niego protokół oraz naniesie na planie pomieszczeń miejsca zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, również w Sekcjach Obsługi Infrastruktury, w których Zamawiający określa ilość stacji monitoringu,
b) Identyfikacja szkodnika.
c) Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji).
Na wykonane zabiegi dezynsekcji, deratyzacji i zamgławiania wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji. Datę obowiązywania gwarancji należy podać na protokole odbioru usługi.
d) Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
e) Usuwanie gniazd owadów (osy, pszczoły, szerszenie).
f) Zwalczanie mrówek, nornic, karaluchów, moli, pluskiew.
g) Każdorazowo po wykonanym zabiegu uprzątnięcie padłych owadów, insektów, szkodników (myszy, szczury, nornice).
h) Kontrola pobrania, czyszczenie (zewnątrz i wewnątrz), sprawdzanie stanu karmników deratyzacyjnych zewnętrznych, wymiana rodentycydów, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu - nie rzadziej niż co 30 dni odczyt, wymiana pułapek lepowych na owady biegające, sprawdzanie stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu
- nie rzadziej niż co 30 dni.
i) Odczyt, wymiana dyspensora feromonowego na szkodniki magazynowe, ocena stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu.
j) Zamgławianie budynków - 1 raz/kwartał .
k) Dezynsekcja budynków
l) Deratyzacja budynków - 2 razy w ciągu12 m-cy.
Wykonawca zbierze wcześniej wyłożone środki do deratyzacji i zabierze je do utylizacji. Wykonawca czytelnie oznakuje miejsca wyłożenia środków do deratyzacji (np. naklei odpowiednią ostrzegawczą informację na ścianie, a tam gdzie nie ma takiej możliwości, oznakuje w inny widoczny sposób).
m) Dezynfekcja pomieszczeń (sanitariaty, łaźnie, umywalnie, korytarze, sale żołnierskie) – m. Krosno Odrzańskie, m. Czerwieńsk i m. Nowogród Bobrzański – na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela SOI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 20587,03 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Krosno Odrzańskie, Szklarka-Skład Radnica, Czerwieńsk, Zielona Góra
W zakres usługi wchodzi :
a) Monitoring aktywności szkodników (okresowe sprawdzanie stacji deratyzacyjnych; detektorów owadów; lamp owadobójczych, czyszczenie lamp z owadów; pułapek żywo łownych; pułapek feromonowych; chwytaczy gryzoni w zakresie pojawiania się szkodników). Stacje deratyzacyjne należy oczyścić. Jeżeli zachodzi potrzeba, wykonać wymianę rodentycydów, pułapek dyspenserów feromonowych, wabików.
Wykonawca przeprowadzi audyt wstępny, sporządzi z niego protokół oraz naniesie na planie pomieszczeń miejsca zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, również w Sekcjach Obsługi Infrastruktury, w których Zamawiający określa ilość stacji monitoringu,
b) Identyfikacja szkodnika.
c) Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji).
Na wykonane zabiegi dezynsekcji, deratyzacji i zamgławiania wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji. Datę obowiązywania gwarancji należy podać na protokole odbioru usługi.
d) Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
e) Usuwanie gniazd owadów (osy, pszczoły, szerszenie).
f) Zwalczanie mrówek, nornic, karaluchów, moli, pluskiew.
g) Każdorazowo po wykonanym zabiegu uprzątnięcie padłych owadów, insektów, szkodników (myszy, szczury, nornice).
h) Kontrola pobrania, czyszczenie (zewnątrz i wewnątrz), sprawdzanie stanu karmników deratyzacyjnych zewnętrznych, wymiana rodentycydów, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu - nie rzadziej niż co 30 dni odczyt, wymiana pułapek lepowych na owady biegające, sprawdzanie stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu
- nie rzadziej niż co 30 dni.
i) Odczyt, wymiana dyspensora feromonowego na szkodniki magazynowe, ocena stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu.
j) Zamgławianie budynków - 1 raz/kwartał .
k) Dezynsekcja budynków
l) Deratyzacja budynków - 2 razy w ciągu12 m-cy.
Wykonawca zbierze wcześniej wyłożone środki do deratyzacji i zabierze je do utylizacji. Wykonawca czytelnie oznakuje miejsca wyłożenia środków do deratyzacji (np. naklei odpowiednią ostrzegawczą informację na ścianie, a tam gdzie nie ma takiej możliwości, oznakuje w inny widoczny sposób).
m) Dezynfekcja pomieszczeń (sanitariaty, łaźnie, umywalnie, korytarze, sale żołnierskie) – m. Krosno Odrzańskie, m. Czerwieńsk i m. Nowogród Bobrzański – na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela SOI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 9574,38 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Wędrzyn
W zakres usługi wchodzi :
a) Monitoring aktywności szkodników (okresowe sprawdzanie stacji deratyzacyjnych; detektorów owadów; lamp owadobójczych, czyszczenie lamp z owadów; pułapek żywo łownych; pułapek feromonowych; chwytaczy gryzoni w zakresie pojawiania się szkodników). Stacje deratyzacyjne należy oczyścić. Jeżeli zachodzi potrzeba, wykonać wymianę rodentycydów, pułapek dyspenserów feromonowych, wabików.
Wykonawca przeprowadzi audyt wstępny, sporządzi z niego protokół oraz naniesie na planie pomieszczeń miejsca zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, również w Sekcjach Obsługi Infrastruktury, w których Zamawiający określa ilość stacji monitoringu,
b) Identyfikacja szkodnika.
c) Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji).
Na wykonane zabiegi dezynsekcji, deratyzacji i zamgławiania wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji. Datę obowiązywania gwarancji należy podać na protokole odbioru usługi.
d) Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
e) Usuwanie gniazd owadów (osy, pszczoły, szerszenie).
f) Zwalczanie mrówek, nornic, karaluchów, moli, pluskiew.
g) Każdorazowo po wykonanym zabiegu uprzątnięcie padłych owadów, insektów, szkodników (myszy, szczury, nornice).
h) Kontrola pobrania, czyszczenie (zewnątrz i wewnątrz), sprawdzanie stanu karmników deratyzacyjnych zewnętrznych, wymiana rodentycydów, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu - nie rzadziej niż co 30 dni odczyt, wymiana pułapek lepowych na owady biegające, sprawdzanie stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu
- nie rzadziej niż co 30 dni.
i) Odczyt, wymiana dyspensora feromonowego na szkodniki magazynowe, ocena stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu.
j) Zamgławianie budynków - 1 raz/kwartał .
k) Dezynsekcja budynków
l) Deratyzacja budynków - 2 razy w ciągu12 m-cy.
Wykonawca zbierze wcześniej wyłożone środki do deratyzacji i zabierze je do utylizacji. Wykonawca czytelnie oznakuje miejsca wyłożenia środków do deratyzacji (np. naklei odpowiednią ostrzegawczą informację na ścianie, a tam gdzie nie ma takiej możliwości, oznakuje w inny widoczny sposób).
m) Dezynfekcja pomieszczeń (sanitariaty, łaźnie, umywalnie, korytarze, sale żołnierskie) – m. Krosno Odrzańskie, m. Czerwieńsk i m. Nowogród Bobrzański – na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela SOI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 36705,54 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Międzyrzecz
W zakres usługi wchodzi :
a) Monitoring aktywności szkodników (okresowe sprawdzanie stacji deratyzacyjnych; detektorów owadów; lamp owadobójczych, czyszczenie lamp z owadów; pułapek żywo łownych; pułapek feromonowych; chwytaczy gryzoni w zakresie pojawiania się szkodników). Stacje deratyzacyjne należy oczyścić. Jeżeli zachodzi potrzeba, wykonać wymianę rodentycydów, pułapek dyspenserów feromonowych, wabików.
Wykonawca przeprowadzi audyt wstępny, sporządzi z niego protokół oraz naniesie na planie pomieszczeń miejsca zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, również w Sekcjach Obsługi Infrastruktury, w których Zamawiający określa ilość stacji monitoringu,
b) Identyfikacja szkodnika.
c) Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji).
Na wykonane zabiegi dezynsekcji, deratyzacji i zamgławiania wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji. Datę obowiązywania gwarancji należy podać na protokole odbioru usługi.
d) Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
e) Usuwanie gniazd owadów (osy, pszczoły, szerszenie).
f) Zwalczanie mrówek, nornic, karaluchów, moli, pluskiew.
g) Każdorazowo po wykonanym zabiegu uprzątnięcie padłych owadów, insektów, szkodników (myszy, szczury, nornice).
h) Kontrola pobrania, czyszczenie (zewnątrz i wewnątrz), sprawdzanie stanu karmników deratyzacyjnych zewnętrznych, wymiana rodentycydów, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu - nie rzadziej niż co 30 dni odczyt, wymiana pułapek lepowych na owady biegające, sprawdzanie stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu
- nie rzadziej niż co 30 dni.
i) Odczyt, wymiana dyspensora feromonowego na szkodniki magazynowe, ocena stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu.
j) Zamgławianie budynków - 1 raz/kwartał .
k) Dezynsekcja budynków
l) Deratyzacja budynków - 2 razy w ciągu12 m-cy.
Wykonawca zbierze wcześniej wyłożone środki do deratyzacji i zabierze je do utylizacji. Wykonawca czytelnie oznakuje miejsca wyłożenia środków do deratyzacji (np. naklei odpowiednią ostrzegawczą informację na ścianie, a tam gdzie nie ma takiej możliwości, oznakuje w inny widoczny sposób).
m) Dezynfekcja pomieszczeń (sanitariaty, łaźnie, umywalnie, korytarze, sale żołnierskie) – m. Krosno Odrzańskie, m. Czerwieńsk i m. Nowogród Bobrzański – na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela SOI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 14804,15 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Skwierzyna (Gorzów Wlkp.)
W zakres usługi wchodzi :
a) Monitoring aktywności szkodników (okresowe sprawdzanie stacji deratyzacyjnych; detektorów owadów; lamp owadobójczych, czyszczenie lamp z owadów; pułapek żywo łownych; pułapek feromonowych; chwytaczy gryzoni w zakresie pojawiania się szkodników). Stacje deratyzacyjne należy oczyścić. Jeżeli zachodzi potrzeba, wykonać wymianę rodentycydów, pułapek dyspenserów feromonowych, wabików.
Wykonawca przeprowadzi audyt wstępny, sporządzi z niego protokół oraz naniesie na planie pomieszczeń miejsca zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, również w Sekcjach Obsługi Infrastruktury, w których Zamawiający określa ilość stacji monitoringu,
b) Identyfikacja szkodnika.
c) Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji).
Na wykonane zabiegi dezynsekcji, deratyzacji i zamgławiania wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji. Datę obowiązywania gwarancji należy podać na protokole odbioru usługi.
d) Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
e) Usuwanie gniazd owadów (osy, pszczoły, szerszenie).
f) Zwalczanie mrówek, nornic, karaluchów, moli, pluskiew.
g) Każdorazowo po wykonanym zabiegu uprzątnięcie padłych owadów, insektów, szkodników (myszy, szczury, nornice).
h) Kontrola pobrania, czyszczenie (zewnątrz i wewnątrz), sprawdzanie stanu karmników deratyzacyjnych zewnętrznych, wymiana rodentycydów, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu - nie rzadziej niż co 30 dni odczyt, wymiana pułapek lepowych na owady biegające, sprawdzanie stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu
- nie rzadziej niż co 30 dni.
i) Odczyt, wymiana dyspensora feromonowego na szkodniki magazynowe, ocena stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu.
j) Zamgławianie budynków - 1 raz/kwartał .
k) Dezynsekcja budynków
l) Deratyzacja budynków - 2 razy w ciągu12 m-cy.
Wykonawca zbierze wcześniej wyłożone środki do deratyzacji i zabierze je do utylizacji. Wykonawca czytelnie oznakuje miejsca wyłożenia środków do deratyzacji (np. naklei odpowiednią ostrzegawczą informację na ścianie, a tam gdzie nie ma takiej możliwości, oznakuje w inny widoczny sposób).
m) Dezynfekcja pomieszczeń (sanitariaty, łaźnie, umywalnie, korytarze, sale żołnierskie) – m. Krosno Odrzańskie, m. Czerwieńsk i m. Nowogród Bobrzański – na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela SOI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 24003,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Nowogród Bobrzański
W zakres usługi wchodzi :
a) Monitoring aktywności szkodników (okresowe sprawdzanie stacji deratyzacyjnych; detektorów owadów; lamp owadobójczych, czyszczenie lamp z owadów; pułapek żywo łownych; pułapek feromonowych; chwytaczy gryzoni w zakresie pojawiania się szkodników). Stacje deratyzacyjne należy oczyścić. Jeżeli zachodzi potrzeba, wykonać wymianę rodentycydów, pułapek dyspenserów feromonowych, wabików.
Wykonawca przeprowadzi audyt wstępny, sporządzi z niego protokół oraz naniesie na planie pomieszczeń miejsca zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników, również w Sekcjach Obsługi Infrastruktury, w których Zamawiający określa ilość stacji monitoringu,
b) Identyfikacja szkodnika.
c) Zwalczanie szkodnika (zabiegi dezynsekcji, deratyzacji).
Na wykonane zabiegi dezynsekcji, deratyzacji i zamgławiania wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji. Datę obowiązywania gwarancji należy podać na protokole odbioru usługi.
d) Ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
e) Usuwanie gniazd owadów (osy, pszczoły, szerszenie).
f) Zwalczanie mrówek, nornic, karaluchów, moli, pluskiew.
g) Każdorazowo po wykonanym zabiegu uprzątnięcie padłych owadów, insektów, szkodników (myszy, szczury, nornice).
h) Kontrola pobrania, czyszczenie (zewnątrz i wewnątrz), sprawdzanie stanu karmników deratyzacyjnych zewnętrznych, wymiana rodentycydów, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu - nie rzadziej niż co 30 dni odczyt, wymiana pułapek lepowych na owady biegające, sprawdzanie stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu
- nie rzadziej niż co 30 dni.
i) Odczyt, wymiana dyspensora feromonowego na szkodniki magazynowe, ocena stanu technicznego urządzenia, zapisy z dokonanych czynności w karcie przeglądu.
j) Zamgławianie budynków - 1 raz/kwartał .
k) Dezynsekcja budynków
l) Deratyzacja budynków - 2 razy w ciągu12 m-cy.
Wykonawca zbierze wcześniej wyłożone środki do deratyzacji i zabierze je do utylizacji. Wykonawca czytelnie oznakuje miejsca wyłożenia środków do deratyzacji (np. naklei odpowiednią ostrzegawczą informację na ścianie, a tam gdzie nie ma takiej możliwości, oznakuje w inny widoczny sposób).
m) Dezynfekcja pomieszczeń (sanitariaty, łaźnie, umywalnie, korytarze, sale żołnierskie) – m. Krosno Odrzańskie, m. Czerwieńsk i m. Nowogród Bobrzański – na zgłoszenie telefoniczne przedstawiciela SOI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;
b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 57899,31 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
2) odpis lub informację z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru
w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzony nie wcześniej niż
3 miesiące przed złożeniem. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wg Załącznika nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1225404
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w podziale na 9 części.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie w roku kalendarzowym 2026
- "Zakup 12 kompletów umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sulęcinie."
- Usługa kominiarska z podziałem na 2 części.
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie Sp. z o.o. w 2026 r."
- "Montaż odnawialnych źródeł energii i modernizacja budynków SPZOZ w Sulęcinie w zakresie poprawy efektywności energetycznej "
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, zamgławiania oraz monitoringu szkodników zgodnego z systemem HACCP w obiektach administrowanych przez 45 WOG w podziale na 9 części.
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni i wykonywanie usług pomocniczych w zasobach mieszkaniowych i na terenach zewnętrznych BB TBS Sp. z o. o., w podziale na 5 części.
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PROWADZENIU MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW
- Usługi porządkowo-sanitarne w zasobach ZBM i TBS Sp. z o.o. - opróżnianie lokali z mienia, transport do magazynu lub innego lokalu (pełna nazwa postępowania w dokumentacji)
- Świadczenie usług polegających m.in. na dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
- Świadczenie usług sprzątania powierzchni biurowych w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach wraz z utrzymaniem czystości na terenie zewnętrznym przylegającym do budynków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





