eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wilczaRemont dróg gminnych zwi±zanych z usuwaniem skutków klêsk ¿ywio³owych na terenie Gminy ¦wilcza w 2025 r.



Og³oszenie z dnia 2025-11-19

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych zwi±zanych z usuwaniem skutków klêsk ¿ywio³owych na terenie Gminy ¦wilcza w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wilcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦wilcza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wilcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych zwi±zanych z usuwaniem skutków klêsk ¿ywio³owych na terenie Gminy ¦wilcza w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fb8db081-2021-43dd-89d2-1d1a9b0557b2

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00543442

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie ofert (w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy, inne dokumenty sk³adaj±ce
siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób przewidziany w
sekcjiIII.3.6. og³oszenia. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog±
elektroniczn± za o¶rednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja
VIII.8.2og³oszenia) 2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy
sk³adania ofert): 1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl; lub poprzez
Platformê, dostêpn± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferty(w tym pe³nomocnictwa,
o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty
sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie
i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania
informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza 2) Zamawiaj±cy
informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, wielko¶ci przesy³anych plików, odbierania
dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynno¶ci podejmowanych w
niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców”
na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertê
sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; 4)
w celu z³o¿enia oferty nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z
instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod
adresem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) je¿eli
dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj±
informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu
utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”;6)
do oferty nale¿y do³±czyæ dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku
archiwum(ZIP);7) oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert;8) Wykonawca po
up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty;9)
dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikaj±c opcjê Postêpowania.2. Sposób
komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)1) w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci
sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1) odbywa siê elektronicznie za
po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformê, dostêpn± pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza 2) we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z
niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub
numerem referencyjnym nadanym przez zamawiaj±cego;3) adres poczty elektronicznej do
komunikacji Wykonawców z Zamawiaj±cym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl;4) za datê przekazania
o¶wiadczeñ ,wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz informacji (innych ni¿
wskazanych w ust. 1) przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie - https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub
wp³yniêcia na ww. adres poczty elektronicznej;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wilcza,
36-072 ¦wilcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17
8670157, email: ug.swilcza@intertele.pl; inspektorem ochrony danych osobowych u
zamawiaj±cego jak wy¿ej jest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod-kontakt@swilcza.com.pl; -Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn.: Remont dróg gminnych zwi±zanych z usuwaniem skutków klêsk ¿ywio³owych na terenie Gminy ¦wilcza w 2025 r., numer referencyjny: RGI.271.43.2025, prowadzonym w trybie
podstawowym; - odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty,
którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024
r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; -
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane,
zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; - posiada Pani/Pan:– na podstawie art.
15 RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;– na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o
których mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu:– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo dousuniêcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO; - w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez
zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; - Zamawiaj±cy
udostêpnia dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze
¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich
wniesienie; - przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: sekcja III 3.15 og³oszenia: * Wyja¶nienie: W
przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub
daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyja¶nienie: Skorzystanie
przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym
mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; *** Wyja¶nienie: Prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.43.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych zwi±zanych z usuwaniem skutków klêsk ¿ywio³owych na terenie Gminy ¦wilcza w 2025 r. w zakresie:
1) remont drogi gminnej nr 137015 R w miejscowo¶ci B³êdowa Zg³obieñska w km 0+528 – 0+874,
2) remont drogi gminnej nr 108768 R w miejscowo¶ci B³êdowa Zg³obieñska w km 0+750 – 0+800; 1+235 – 1+285; 1+710 – 1+760,
3) remont drogi gminnej nr 137203 R w miejscowo¶ci D±browa w km 0+118 – 0+533,
4) remont drogi gminnej nr 137201 R w miejscowo¶ci D±browa w km 0+148 – 1+162,
5) remont drogi gminnej nr 137517 R w miejscowo¶ci Trzciana w km 0+317 – 0+917,
6) remont drogi gminnej nr 137519 R w miejscowo¶ci Trzciana w km 0+134 – 0+770,
7) remont drogi gminnej na dz. nr ew. 2753/3 w miejscowo¶ci Trzciana w km 0+000 – 0+210,
8) remont drogi gminnej nr 108757 R w miejscowo¶ci Trzciana w km 1+092 – 1+304; 2+531 – 3+196,
9) remont drogi gminnej nr 137306 R w miejscowo¶ci Woliczka w km 0+072 – 0+102; 0+364 – 0+722.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia okre¶la Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ (Za³±cznik nr 2 do SWZ);
2) szczegó³owe wyliczenie ceny oferty - kosztorys ofertowy skrócony zawieraj±cy opis robót, ilo¶æ, jednostkê miary, cenê jednostkow± netto, warto¶æ pozycji netto, podsumowanie dzia³ów zgodnie z przedmiarami robót ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warto¶æ netto, podatek VAT, cenê brutto do ca³o¶ci kosztorysu.
Wykonawca dokona wyceny robót na podstawie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiaru robót.
W ofercie nale¿y podaæ cenê kosztorysow± netto, podatek VAT w %, podatek VAT w z³otych polskich, cenê brutto w z³otych polskich. Cena kosztorysowa brutto jest konieczna do porównania z³o¿onych ofert – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do niniejszej SWZ.
3) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, w
zakresie:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy;
2) zmian osobowych;
3) materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania
przedmiotu umowy;
4) pozosta³ych zmian:
a) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT; dopuszcza siê mo¿liwo¶æ sporz±dzenia aneksu do umowy uwzglêdniaj±cego zmianê
warto¶ci wynagrodzenia umowy z tego tytu³u;
b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy;
c) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. Wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy
zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty,
które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami;
d) wprowadzenie robót dodatkowych;
e) zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia;
f) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urz±dzeñ wywo³ane przez wy³adowania atmosferyczne lub inne czynniki
zewnêtrzne, zgony i niemo¿liwe do przewidzenia wydarzenia), które bêd± mia³y w p³yw na tre¶æ zawartej umowê i termin
realizacji;
g) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych / technologicznych lub
materia³owych ni¿ wskazane w dokumentacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
h) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np. powoduje skrócenie lub wyd³u¿enie terminu
realizacji umowy, zmniejszenie warto¶ci zamówienia);
5) realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne do jego
wykonania;
6) wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy Pzp tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania
zamówienia przez wykonawcê.
6) Wynagrodzenie Wykonawcy na zasadach okre¶lonych w umowie oraz w tre¶ci art. 439 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych podlegaæ bêdzie waloryzacji prowadz±cej do dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego
Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy, podlegaæ bêdzie zmianie (wzrostowi albo obni¿eniu) na podstawie wska¼nika cen
towarów i us³ug konsumpcyjnych, ogó³em w oparciu o Informacjê sygnaln± GUS, publikowan± przez Prezesa G³ównego
Urzêdu Statystycznego raz na kwarta³ (dalej: „wska¼nik GUS”) zgodnie z zapisami umowy.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce zakresu i rodzaju zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Do sekcji III.3.6.2) og³oszenia: Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie
dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za pomoc± poczty elektronicznej,
na wskazany w pkt 2.2 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi
byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy; Dodatkowe informacje:
1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust. 1,
je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedn± ofertê.
3. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
4. Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla siê od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zamawiaj±cy mo¿e
dokonaæ ponownego badania i oceny ofert spo¶ród ofert pozosta³ych w postêpowaniu wykonawców oraz wybraæ
najkorzystniejsz± ofertê albo uniewa¿niæ postêpowanie.
5. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7
ust. 1 tej¿e ustawy. Szczegó³owe informacje zawiera Rozdzia³ IX pkt 4 SWZ.
7. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci i nie wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub
sprawdzeniu dokumentów.
8. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu, w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty
ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
9. Termin realizacji zamówienia wynosi: do 23 grudnia 2025 r.
Uzasadnienie terminu realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia do dnia 23 grudnia 2025 r. Ustalenie tego terminu wynika z konieczno¶ci rozliczenia otrzymanej dotacji. Wszelkie wydatki kwalifikowalne musz± zostaæ poniesione oraz udokumentowane do koñca roku bud¿etowego 2025, w tym równie¿ musi zostaæ zakoñczona rzeczowa realizacja zadania objêtego niniejszym postêpowaniem.
10.Zamawiaj±cy informuje, ¿e realizacja zamówienia jest uzale¿niona od uzyskania dotacji celowej udzielanej z rezerw celowych bud¿etu pañstwa, przeznaczonych na przeciwdzia³anie skutkom klêsk ¿ywio³owych lub ich usuwanie.
Na podstawie art. 310 Pzp Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do uniewa¿nienia postêpowania, je¿eli ¶rodki publiczne przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zostan± mu przyznane, w tym równie¿ w przypadku cofniêcia wcze¶niej przyznanego dofinansowania z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.