eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówŚwiadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Kustronia 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzeszow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sądy powszechne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebc605f0-325c-48c7-b27a-d6ab9f167bd8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076038/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób Towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebc605f0-325c-48c7-b27a-d6ab9f167bd8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ebc605f0-325c-48c7-b27a-d6ab9f167bd8

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w Postępowaniu, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, wniosków, zawiadomień odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem : https:ezamowienia.gov.pl
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami oraz wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi sporządzania i wysyłania korespondencji elektronicznej znajdują się w rozdziale XIII Specyfikacji Warunków Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pomocą Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB - dotyczy plików przesyłanych jako załącznik do jednego formularza.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@rzeszow.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem zamówienia publicznego (RODO) znajduje się w rozdziale XXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem zamówienia publicznego (RODO) znajduje się w rozdziale XXIV Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Zamawiającego jak również Osób Towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych na terenie Polski, a w szczególności na ternie województwa podkarpackiego. Świadczenie Usługi będzie się odbywało na podstawie imiennych kart dostępu bądź za pośrednictwem aplikacji.
2. Karty będą imienne i aktywne przez czas trwania umowy.
3. Ze względu na to, że korzystanie z obiektów sportowo-rekreacyjnych oparte jest na zasadzie dobrowolności Zamawiającemu w ramach zawartej umowy będzie przysługiwać prawo zgłaszania nowych uczestników gotowych korzystać z usług dostępu oraz uczestników rezygnujących, począwszy od nowego okresu rozliczeniowego (1 miesiąc kalendarzowy). Wykonawca ponosić będzie ryzyko zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników korzystających z usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych i nie będą mu z tego tytułu przysługiwały żadne roszczenia.
4. Możliwość skorzystania dla więcej niż jedna osoba towarzysząca dla danego pracownika.
Wymagania:
• różnorodna baza obiektów sportowo-rekreacyjnych (tj. baseny, siłownia, ścianki wspinaczkowe, korty do squash, sauna, grota solna itp.) – minimum 25 obiektów na terenie województwa podkarpackiego;
• możliwość udziału w zajęciach sportowo-rekreacyjnych takich jak aqua aerobic, joga, sztuki walki, rowery spinningowe, taniec, zajęcia fitness z elementami tańca, ćwiczenia ruchowe – zdrowy kręgosłup;
• powyższe usługi tj. baseny, siłownia, ścianki wspinaczkowe, sauna, joga, sztuki walki, zajęcia fitness są jedynie przykładowymi orientacyjnymi rodzajami usług; tym samym Wykonawca nie musi obligatoryjnie zapewnić dostępu do wszystkich wymienionych usług wskazanych w dwóch pierwszych punktach wymagań, jak również może zaoferować różne usługi sportowo rekreacyjne, które są udostępniane za pośrednictwem abonamentów danego Wykonawcy,
• dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych zarówno dla pracowników jak również ich dzieci oraz osoby towarzyszącej,
• możliwość korzystania przez dzieci pracowników zarówno z samych zajęć na basenie, jak również z zajęć na basenie połączonych z pozostałymi zajęciami sportowo-rekreacyjnymi;
• przez osobę towarzysząca należy rozumieć osobę fizyczną niepowiązaną formalnoprawnie z Nabywcą, wskazaną przez Pracownika jako uprawnionego do korzystania z karnetów sportowych. Zaprzestanie korzystania z karnetu sportowego jest równoznaczne z zakończeniem udziału w nim Osoby Towarzyszącej.
• przez dziecko należy rozumieć dziecko Pracownika do 15 roku życia, wskazane przez Pracownika jako uprawnione do korzystania z karnetów sportowych; zaprzestanie korzystanie z karnetu sportowego przez Pracownika jest równoznaczne z zakończeniem udziału w nim Dziecka Pracownika.
• koszt świadczenia usług sportowo-rekreacyjnych w przypadku zmiany liczby osób
z nich korzystających nie ulegnie zmianie.
• dowolny sposób weryfikacji i dostępu użytkowników do obiektów sportowo-rekreacyjnych,
• możliwość bezpłatnego zawieszenia dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych (korzystania z nich).

Zamawiający przewiduje dofinansowanie dla Pracowników, które procentowo będzie się znajdować w odpowiednim przedziale od 50% do 30%.
Zamawiający nie przekazuje danych osobowych innych niż imię i nazwisko użytkownika w celu realizacji przedmiotu zamówienia gdyż nie jest osobą do tego uprawnioną. Dane osobowe takie jak numer telefonu, adres mailowy bądź adres do korespondencji lub inne jeżeli będą wymagane Wykonawca powinien uzyskać od Pracownika w momencie rejestracji lub aktywacji danego karnetu sportowego.
Umowa będzie obejmowała okres od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
Liczba chętnych na skorzystanie z tego rodzaju usług na chwilę obecną wynosi około 250 osób. Są to zarówno pracownicy naszej instytucji, jak również uprawnione osoby towarzyszące oraz dzieci pracowników.
Liczba uczestników w zależności od danego miesiąca może ulec zmianie. Od stycznia 2023 r. liczba ta stopniowo wzrasta.
Prosimy o przedstawienie pełnej oferty cenowej wraz z wyszczególnieniem kosztów dla poszczególnych grup uczestników:
• pełny miesięczny koszt za jednego pracownika przy dostępie nieograniczonym w miesiącu,
• pełny miesięczny koszt za jedną osobę towarzyszącą przy dostępie nieograniczonym w miesiącu,
• pełny miesięczny koszt za jedno dziecko pracownika korzystające jedynie z zajęć na basenie przy dostępie nieograniczonym w miesiącu,
• pełny miesięczny koszt za jedno dziecko pracownika korzystające z zajęć na basenie połączonych z pozostałymi zajęciami sportowo-rekreacyjnymi przy dostępnie nieograniczonym i przy 10 wejściach w miesiącu.
3) Zamawiający określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo w projekcie umowy, Załącznik nr 3 do SWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod CPV
92000000-1 - usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
92610000-0 - usługi świadczone przez ośrodki sportowe,
92330000-3 - usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
92600000-7 - usługi sportowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne

92600000-7 - Usługi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość skorzystania przez osoby dodatkowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ,

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2.1. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ.
3. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, ponieważ Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określił warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa Wykonawcę do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pozostałe wymagania zawiera SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,
dołączone do oferty i powinno zawierać:
2.1 Dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania wraz z informacją, którego postępowania o udzielenie zamówienia dotyczy;
2.2 Wyszczególnienie wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
3.1. Żaden z nich nie może polegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
3.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X (załącznik Nr 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w ofercie podają adresy wszystkich Wykonawców, ze wskazaniem, który z Wykonawców wyznaczony jest jako pełnomocnik.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz w ust. 2-6 niniejszej umowy z wyłączeniem takich zmian, których wprowadzenie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a które to zmiany nie zostały wymienione jako możliwe do wprowadzenia na podstawie art. 455 ustawy Pzp lub nie zostały przewidziane w ust. 2 niniejszej umowy.
2. Zmiana może polegać na: 1) ograniczeniu liczby obiektów, ilości lub rodzaju zajęć sportowych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy - w przypadku zaistnienia okoliczności, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie złożenia oferty. W przypadku wprowadzenia ograniczeń, o których mowa w zdaniu pierwszym, odpowiednio ceny jednostkowe, wskazane w § 4 ust. 2 zostaną obniżone. Nowe jednostkowe ceny obowiązujące w okresie ograniczenia liczby obiektów, ilości lub rodzaju zajęć sportowych, zostaną wyliczone wg wzoru: W’ = W1*Oo/OR + w2*(0R-00)/OR
W1= LU*Cjkx’
W2 =Lu*Cjk
gdzie: W’ - miesięczne wynagrodzenie za świadczenie usług w przypadku ograniczenia liczby obiektów, ilości lub rodzaju zajęć sportowych w stosunku do pierwotnie wymienionych w załączniku nr 1 do umowy
W1 - wynagrodzenie należne za świadczenie usług w okresie ograniczonej liczby obiektów, ilości lub rodzaju zajęć sportowych, W2 - wynagrodzenie należne za świadczenie usług w zakresie pierwotnie określonym w załączniku nr 1 do umowy. LU - faktyczna ilość Użytkowników, którym zapewniono dostęp do usług w danym okresie rozliczeniowym, z listy Użytkowników przekazanej Wykonawcy przez Zamawiającego / zgłoszonych przez Zamawiającego poprzez stronę internetową Wykonawcy. OO- długość okresu obowiązywania ograniczenia liczby obiektów, ilości lub rodzaju zajęć sportowych. OP — długość miesięcznego okresu rozliczeniowego.
OR – długość miesięcznego okresu rozliczeniowego.
2) czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w przypadku ustanowienia obowiązujących na terenie RP ograniczeń, nakazów i zakazów, w związku z wystąpieniem stanu epidemii, na skutek których, niemożliwym będzie kontynuowanie świadczenia usług sportowo-rekreacyjnych.
Wynagrodzenie należne wykonawcy za świadczenie usług zostanie naliczone proporcjonalnie do długości tego okresu rozliczeniowego w stosunku do miesięcznego okresu rozliczeniowego, na zasadach określonych w umowie.
3) przedłużeniu okresu obowiązywania umowy określonego w § 5 ust. 1 umowy - w przypadku czasowego zawieszenia wykonywania umowy, o którym mowa w pkt 2) odpowiednio o okres zawieszenia lub sumę okresów zawieszenia, które będą miały miejsce w okresie pierwszych 30 miesięcy obowiązywania umowy, nie dłużej jednak niż o kolejne 12 miesięcy. W przypadku wyczerpania kwoty określonej w § 4 ust. 1, umowa ulega natychmiastowemu rozwiązaniu.
Pozostałe warunki zawarte są w projektowanych postanowieniach umownych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.