Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług kafeteryjnych dla Pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-930
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@minrol.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rolnictwo
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rolnictwo, rozwój wsi, rynki rolne, rybołówstwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kafeteryjnych dla Pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ebd3a05-986f-42ee-830d-9b42f3aa3615
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00157362/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi kafeteryjne dla pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://minrol.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://minrol.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem 11
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem 23
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: BDG.wzp.23.2.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi kafeteryjnej dla pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usługi kafeteryjnej dla pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych uwzględniającej świadczenia w kategorii:
1) sport i rekreacja - usługa polegająca na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowych lub świadczenie usług w tym zakresie, w ramach miesięcznych abonamentów udostępnionych przez Wykonawcę dla pracowników MRiRW, osób towarzyszących, dzieci 16 do 26 roku życia, dzieci do lat 15;
2) kultura i oświata (w tym zakup książek) oraz sport i rekreacja - usługa zapewniająca dostęp do obiektów kulturalnooświatowych i sportowo- rekreacyjnych, wydarzeń sportowo- rekreacyjnych, realizowana poprzez jeden system kafeteryjny w szczególności na zakup: wejściówek do aquaparku, siłowni i klubów fitness, wejściówek dla dzieci na place zabaw, parki rozrywki, parki liniowe, sprzętu sportowego w sklepach internetowych oraz stacjonarnych, biletów do kina, teatrów, opery, operetki, biletów do muzeów, na wystawy, biletów na koncerty, biletów na imprezy sportowe (np. mecze), kursów
zainteresowań (np. kurs garncarski, fotografii, rysunku), kodów wartościowych (voucherów) wykorzystywanych na zakup książek, ebooków, audiobooków, sprzętu sportowego w sklepach internetowych i stacjonarnych;
3) Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (dalej: ZFŚS) –usługa zapewniająca dostęp do świadczeń z ZFŚS takich jak dopłata do wypoczynku lub „wczasy pod gruszą” pracownika, dopłata do wypoczynku dla dzieci pracownika, dopłata do aktywnych form wypoczynku dla pracownika, dopłata do działalności kulturalno-oświatowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie m.st. Warszawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba obiektów kulturalno-oświatowych na terenie m. st. Warszawy
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za wdrożenie, uruchomienie i udostępnienie platformy oraz cena brutto za jeden rok abonamentów miesięcznych za każde aktywne konto na platformie kafeteryjnej
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej2 usługi polegające na świadczeniu usług kafeteryjnych poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych, a wartość zamówienia brutto wyniosła minimum: 300 000,00 PLN (słownie złotych: trzysta tysięcy złotych 00/100).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający będzie żądał następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
5. Do oferty należy dołączyć:1) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie wynikające z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp uwzględniające, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy i złożenia (podpisania) w jego imieniu oferty wraz z załącznikami, o ile prawo to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów (w bazie KRS lub CEiDG). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
UWAGA:
W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych, wskazane przez wykonawcę dokumenty.
5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia i złożenia (podpisania) w ich imieniu oferty wraz z załącznikami (jeżeli dotyczy);
6) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa w przypadku, gdy wykonawca zastrzega określone informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami § 13 projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://minrol.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Informatyki Statystycznej
- 2025.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
- Zakup i dostarczenie samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - powtórka 2
- Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji systemu i instalacji BMS w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Sprzedaż w systemie bezgotówkowym paliw płynnych na potrzeby Akademii Wymiaru Sprawiedliwości
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.
- Nie wykluczajmy! Aktywna integracja społeczna w Mieście Łuków
- Świadczenie usług kafeteryjnych dla Pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci na rok 2026.
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno - sportowych na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





