eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku izby wytrzeźwień w Zielonej Górze - etap I



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku izby wytrzeźwień w Zielonej Górze – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Wytrzeźwień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000595074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racula - Im. Rodła 6

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-004

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@izbawytrzezwien.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iw.bipzielonagora.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e97fe5c-9c83-428e-bb89-9f4f4dfde7c1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku izby wytrzeźwień w Zielonej Górze – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e97fe5c-9c83-428e-bb89-9f4f4dfde7c1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00501663/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i modernizacja Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501681

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IW.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 322028,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wraz z rozbudową istniejącego budynku izby wytrzeźwień w Zielonej Górze – etap I.
2. Inwestycja realizowana będzie na terenie Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze, ul. Racula - Im. Rodła 6 66-004 Zielona Góra, jedn. ewid.: 086201_1 Zielona Góra, obr. ewid. 0044 Zielona Góra-Miasto, działka nr 404/4
3. Projekt przewiduje prace – obejmujące etap I inwestycji. Zamawiający wymaga w szczególności wykonania pełnego zakresu prac określonych przedmiarze robót w punktach:

Roboty przygotowawcze – usunięcie kolizji, przebudowa przyłączy
- 1.1 - Roboty związane z przeniesieniem blaszanego magazynka (kolizja z planowanym uzbrojeniem podziemnym)
- 1.2 Roboty instalacyjne związane z przebudową kanalizacji deszczowej
- 1.3 Roboty związane z przebudową przyłącza wodociągowego.
- 1.4 Roboty instalacyjne - przebudowa przyłącza gazowego - przeniesienie.
- 1.5 Zewnętrzne czyszczenie ściany istniejącego budynku w miejscu dobudowy.
- 1.6 Roboty w zakresie usuwania gruzu

Stan zerowy
- 2.1 Roboty ziemne
- 2.2 Roboty konstrukcyjne - ŁAWY ( F1 ), STOPY (ST1 - szt. 3 )
- 2.3 Ściany fundamentowe.

Kondygnacja nadziemna
- 3.1 Konstrukcja parteru - ściany, wieńce
- 3.2 Roboty murarskie (kominy wentylacyjne ) szt. 3.
- 3.3 Ścianki działowe

Izolacja termiczna ścian
- 4.1 Roboty izolacyjne - ściany.
- 4.2 Roboty izolacyjne ściany fundamentowej i cokołu płyta XPS

4. Zamawiający załączył pełną dokumentację projektową zamierzenia inwestycyjnego w celu zapoznania wykonawców z zamierzeniem budowlanym i umożliwiającym wykonanie robót budowlanych w sposób umożliwiający ich kontynuowanie zgodnie z dokumentacją projektową w dalszych etapach.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia – Dokumentacja projektowa stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga: na potrzeby prowadzenia niniejszego postępowania, z uwagi na brak wystarczającej ilości zapewnionych środków finansowych Zamawiający ogranicza wykonanie zadania w zakresie wskazanym powyżej.
Załączony przedmiar (pomocniczy, nie wymaga się jego wypełnienia jako załącznik do oferty) zawiera także pozycje dotyczące robót, których nie należy wyceniać na potrzeby niniejszego postępowania, o czym należy pamiętać przy kalkulacji oferty.
Wykonawca wykona przedmiot umowy w stanie wolnym od wad i usterek oraz dostarczy wszelką dokumentację wbudowanych materiałów, potwierdzeń dokonania prac zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi dla danego typu obiektów.
Zamówienie należy wykonać w warunkach obiektu czynnego. Prace wpływające na funkcjonowanie Zamawiającego należy uzgodnić z Zamawiającym i uzyskać akceptację na ich wykonanie (pory dnia i dni).
Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji jakości 36 miesięcy, liczonego od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru (uwaga: kryterium oceny ofert o wadze 40%).
6. We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i załącznikach do SWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary i funkcjonalności. W przedmiotowym postępowaniu równoważność polegać ma w szczególności na zapewnieniu prawidłowej realizacji celu, w tym w szczególności żywotności użytych materiałów i rozwiązań.
Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy i usługi spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane jako wybór elementów opisanych w SWZ.
9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335526,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335526,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335526,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY MACIEJ JAKUBOSZCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231302912

7.3.4) Miejscowość: Kopanica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335526,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.