Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00496444/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-26
- 2025/BZP 00496447/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku" – Postępowanie II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. STANISŁAWA STASZICA W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 57
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zstio.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2cc4253-cf36-4858-b478-0f148c166b661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku" – Postępowanie II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2cc4253-cf36-4858-b478-0f148c166b66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137528/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa wyposażenia meblowego (biurek i foteli, szafy, regały itp.) na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w ZSTiOzOI w Białymstoku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSTiOzOI.15.2025/BCU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108761,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Meble szkolne i biurowe.1) Przedmiotem Części 1 zamówienia jest dostawa, rozładunek, wniesienie, montaż, ustawienie i wypoziomowanie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli szkolnych
i biurowych, w następującym zakresie:
a) krzesło do sali warsztatowej – 30 sztuk,
b) krzesło do sali komputerowej – 15 sztuk,
c) fotel na kółkach do studia nagrań - 2 sztuki,
d) krzesło obrotowe do pokojów spotkań doradczych/ konsultingowych – 8 sztuk,
e) krzesło obrotowe tapicerowane do biura BCU, sali komputerowej, sali warsztatowej i pokojów spotkań doradczych – 7 sztuk,
f) szafa metalowa na sprzęt specjalistyczny ze studia nagrań i montażowni – 1 sztuka,
g) biurko z regulacją wysokości blatu i rozstawu nóg do sali komputerowej, dla nauczycieli i 1 pokoju spotkań doradczych/konsultingowych – 18 sztuk,
h) biurko z regulacją wysokości blatu i rozstawu nóg do sali warsztatowej – 15 sztuk,
i) biurko z regulacją wysokości blatu i rozstawu nóg do biura Branżowego Centrum Umiejętności z dziedziny Reklamy – 3 sztuki,
j) Komplet mebli do pokoju spotkań doradczych/ konsultingowych: regały i komoda na dokumenty i pomoce dydaktyczne – 1 komplet,
k) okrągły stół do pokoju spotkań doradczych/ konsultingowych – 2 sztuki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 88029,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Meble na wymiar.1) Przedmiotem Części 2 zamówienia jest dostawa, rozładunek, wniesienie, montaż, ustawienie i wypoziomowanie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych mebli na wymiar,
w następującym zakresie:
a) szafa dwuskrzydłowa do sali warsztatowej w ilości: 4 sztuki,
b) szafa trzyskrzydłowa do sali komputerowej w ilości: 1 sztuka,
c) szafa na dokumenty do biura Branżowego Centrum Umiejętności w dzie-dzinie Reklamy w ilości: 2 sztuki,
d) blat roboczy w montażowni przy studiu nagrań w ilości: 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 20731,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122987,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122987,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122987,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052117316
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122987,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25565,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25565,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25565,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052117316
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25565,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa podtlenku azotu
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Uczenie się przez całe życie jako odpowiedź na wyzwania rynku pracy - badanie postaw i barier osób biernych zawodowo w województwie podlaskim"
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.106.2025
- Dostawa cyfrowych urządzeń pomiarowych na potrzeby Wydziału Elektrycznego Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.107.2025
- Przebudowa fragmentu ulicy Fabrycznej w Białymstoku
- BZP.272.72.2025.AR Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Dostawa mebli biurowych, siedzisk, wieszaków i gablot do BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Marszewie oraz do Z S C K R w Marszewie
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu II.
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Wyposażenie Żłobka Miejskiego w Blachowni
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





