eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa usług wsparcia technicznego, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa usług wsparcia technicznego, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120592230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-150

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 37 69 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcp.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa usług wsparcia technicznego, sprzętu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4df8b858-233a-479c-8361-033f5bb0d948

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078930/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (Zakup usług wsparcia dla serwera, wkładek SFP+, przełączników sieciowych oraz licencji do automatyzacji.)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Pomoc Techniczna Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4df8b858-233a-479c-8361-033f5bb0d948

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Podstawowym narzędziem komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami jest platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści
dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani nie wymaga logowania. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
U. UE.L.
z 2016 r. Nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE. L. z 2018 r. Nr 127, str. 2.), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości (dalej: MCP) z siedzibą w Krakowie,
ul. Armii Krajowej 16, 30-150 Kraków;
2. we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Małopolskie Centrum
Przedsiębiorczości i w celu realizacji swoich praw mogą się Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych
dostępnym pod adresem e-mail: dane_osobowe@mcp.malopolska.pl , pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Małopolskiego
Centrum Przedsiębiorczości lub osobiście w siedzibie MCP;
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Zakup i dostawa 14 szt. komputerów przenośnych na potrzeby Małopolskiego
Centrum Przedsiębiorczości”, prowadzonym w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie artykułu 275
punkt 1 ustawy Pzp, znak referencyjny: ZO.271.6.2025;
4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej: „ustawa Pzp” oraz uprawnione
organy kontrolne;
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy lub zgodnie z okresem archiwizacji określonym w art. 82 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr
2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji i
Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na
potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na
rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej; (Dz. U. UE. L. z 2021 r. Nr 231, z późn. zm.) - w przypadku zamówień
współfinansowanych ze środków unijnych, w zależności od tego, który z tych okresów nastąpi później;
6. obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
8. posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZO.271.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 35368,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kontynuacji wsparcia technicznego producenta dla serwera Dell
PowerEdge R740 (ProSupport and Next Business Day On-Site Service) oraz Keep Your Hard Drive będącego w
infrastrukturze Zamawiającego.
2. Zakres zamówienia został opisany w załączniku nr 1 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 21700,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i wagą procentową: Cena - 100%.
Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone według wzoru:
K=Cmin/Co x 100
gdzie:
K - liczba punktów w kryterium ceny
Cmin. - najniższa cena spośród złożonych ofert
Co - cena oferty rozpatrywanej
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Cena wynosi 100 punktów.
Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup 8 szt. wkładek światłowodowych SFP+ 10 Gb/s, single-mode przeznaczonych do pracy
w przełącznikach sieciowych Dell EMC Networking S4112F oraz Dell Networking N1548, znajdujących się w infrastrukturze
Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 920,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt.
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi:
a. Cena - 60%
b. Okres gwarancji – 40%
Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone według wzoru:
K1=Cmin/Co x 100 x 60
gdzie:
K1 - liczba punktów w kryterium ceny,
Cmin. - najniższa cena spośród złożonych ofert,
Co - cena oferty rozpatrywanej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Cena wynosi 60 punktów.
Punkty w kryterium „Okres gwarancji” będą przyznane w zgodnie z tabelą zawartą w rozdziale 18 SWZ pkt. 4.2.
Za deklarowany okres gwarancji (K2) wynoszący 12 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Za deklarowany okres gwarancji (K2) wynoszący 24 miesiące, Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Za deklarowany okres gwarancji (K2) wynoszący 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 pkt.

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Warunki gwarancji wynosi 40 punktów.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się będzie ogólną punktacją, obliczoną jako suma punktów osiągniętych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów na podstawie następującego wzoru:
K = K1 + K2, gdzie:
K - liczba punktów przyznanych ofercie.
K1 - liczba punktów w uzyskanych w kryterium „Cena”.
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja przełącznika sieciowego z 48 portami 1GbE, 4 portami 10GbE SFP+ oraz
3-letnią gwarancją typu Next Business Day (NBD). Zamawiający posiada infrastrukturę sieciową zbudowaną w oparciu o
przełączniki Dell z OS6 i OS10.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt.
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi:
a. Cena - 60%
b. Okres gwarancji – 40%
Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone według wzoru:
K1=Cmin/Co x 100 x 60
gdzie:
K1 - liczba punktów w kryterium ceny,
Cmin. - najniższa cena spośród złożonych ofert,
Co - cena oferty rozpatrywanej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Cena wynosi 60 punktów.
Punkty w kryterium „Okres gwarancji” będą przyznane w zgodnie z tabelą zawartą w rozdziale 18 SWZ pkt. 4.2.
Za deklarowany okres gwarancji (K2) wynoszący 12 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Za deklarowany okres gwarancji (K2) wynoszący 24 miesiące, Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Za deklarowany okres gwarancji (K2) wynoszący 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 40 pkt.

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Warunki gwarancji wynosi 40 punktów.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty kierował się będzie ogólną punktacją, obliczoną jako suma punktów osiągniętych przez Wykonawcę w każdym z kryteriów na podstawie następującego wzoru:
K = K1 + K2, gdzie:
K - liczba punktów przyznanych ofercie.
K1 - liczba punktów w uzyskanych w kryterium „Cena”.
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania w postaci subskrypcji do automatyzacji procesów o parametrach nie gorszych lub równoważnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 4748,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i wagami procentowymi: Cena - 100%.
Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone według wzoru:
K=Cmin/Co x 100
gdzie:
K - liczba punktów w kryterium ceny
Cmin. - najniższa cena spośród złożonych ofert
Co - cena oferty rozpatrywanej
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Cena wynosi 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do
oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr
3 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Część pierwsza postępowania – Zakup i dostawa usług wsparcia dla serwera DELL.
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Część druga postępowania – Zakup i dostawa wkładek SFP+ o parametrach nie gorszych lub równoważnych.
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych urządzeń z wymaganiami OPZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
• Oświadczenie Wykonawcy wraz z uzasadnieniem potwierdzającym możliwość zaprogramowania urządzenia do pracy z
przełącznikami DELL (np. specyfikację techniczną, kartę katalogową, listę kompatybilnych modeli lub inny dokument
równoważny).
Część trzecia postępowania – Zakup i dostawa przełącznika sieciowego o parametrach nie gorszych lub równoważnych.
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego urządzenia z wymaganiami OPZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) Deklarację zgodności CE dla oferowanego urządzenia (np. wydruk, informacja zawarta w dokumentacji technicznej,
oświadczenie producenta lub dokument równoważny),
b) Potwierdzenie spełniania wymagań środowiskowych – zgodności z dyrektywą RoHS (np. wydruk, informacja zawarta w
dokumentacji technicznej, oświadczenie producenta lub dokument równoważny).
Część czwarta postępowania – Zakup i dostawa oprogramowania w postaci subskrypcji do automatyzacji procesów.
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Część pierwsza postępowania – Zakup i dostawa usług wsparcia dla serwera DELL.
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Część druga postępowania – Zakup i dostawa wkładek SFP+ o parametrach nie gorszych lub równoważnych.
Oświadczenie Wykonawcy wraz z uzasadnieniem potwierdzającym możliwość zaprogramowania urządzenia do pracy z.przełącznikami DELL (np. specyfikację techniczną, kartę katalogową, listę kompatybilnych modeli lub inny dokument
równoważny).
Część trzecia postępowania – Zakup i dostawa przełącznika sieciowego o parametrach nie gorszych lub równoważnych.
a) Deklarację zgodności CE dla oferowanego urządzenia (np. wydruk, informacja zawarta w dokumentacji technicznej,
oświadczenie producenta lub dokument równoważny),
b) Potwierdzenie spełniania wymagań środowiskowych – zgodności z dyrektywą RoHS (np. wydruk, informacja zawarta w
dokumentacji technicznej, oświadczenie producenta lub dokument równoważny).
Część czwarta postępowania – Zakup i dostawa oprogramowania w postaci subskrypcji do automatyzacji procesów.
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum) a także, gdy
wykonawca polega na zdolnościach lub zasobach innych podmiotów, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w ust. 1 składa:
a. każdy z wykonawców (każdy wspólnik, każdy członek konsorcjum) - art. 125 ust. 4 Pzp,
b. każdy podmiot udostępniający wykonawcy zdolności lub zasoby - art. 125 ust. 5 Pzp.
Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w
sprawie zamówienia publicznego - wzór umowy zawarty jest w załączniku numer 4 do SWZ.
2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp. Ponadto dopuszcza się zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych
w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.