Ogłoszenie z dnia 2025-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00416374/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniami inwestycyjnymi planowanymi przez Uzdrowisko Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uzdrowiskowa 54
1.5.2.) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ogrodnik-bielsko.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gozdroj/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniami inwestycyjnymi planowanymi przez Uzdrowisko Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1be45e77-742f-4b9f-8b24-57ab9be601b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549722
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00099980/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniami inwestycyjnymi planowanymi przez Uzdrowisko Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.382.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 334000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniami inwestycyjnymi planowanymi przez Uzdrowisko Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju”.
Planowane inwestycje to:
1.1. Modernizacja jednego skrzydła budynku Szpitala dla dzieci „Stokrotka” - I etap;
1.2. Modernizacja oraz przebudowa łazienek w budynku szpitala reumatologiczno-rehabilitacyjnego;
1.3. Budowa kabla zasilającego do pawilonu „Wrzos” i Kuchni;
1.4. Dobudowa windy w pawilonie „Limba”;
1.5. Budowa drogi ppoż przy pawilonie „Limba”;
1.6. Inwentaryzacja i modernizacja sieci kanalizacyjnych deszczowych, wodociągowych i energetycznych na terenie Uzdrowiska;
1.7. Modernizacja łazienek w pawilonie „Limba”;
1.8. Dostawa i montaż wyposażenie dla pawilonu Wrzos;
1.9. Modernizacja i remont budynku administracji (obiekt zabytkowy);
1.10. Modernizacja stacji transformatorowej;
1.11. Kompleksowy remont Szpitala „Stokrotka”;
1.12. Kompleksowy remont pawilonu „Limba”;
1.13. Przebudowa kotłowni gazowej w ramach zadania „Projektu przebudowy zabytkowego Pawilonu Wrzos zlokalizowanego na terenie Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. przy ul. Uzdrowiskowej 52, Goczałkowice-Zdrój”;
Przedmiot zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane, ustawie Kodeks cywilny i ustawie Prawo zamówień publicznych. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usług nadzoru zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno – budowlanymi, przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM INŻYNIERSKI "PROMIS" SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522325314
7.3.3) Ulica: Stoisława 2
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-223
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Sosnowiec
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 877 polegająca na budowie mostu w km 37 + 638 na rz. Wisłok (...) w m. Dąbrówki"
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: Remont zabytkowych kapliczek z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
- Pełnienie Nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 60 przy ul. Zbaraskiej 3"
- Inwestycje w gospodarkę wodno-ściekową w Gminie Rajgród
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





