Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00468258/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.108.2025 Świadczenie kompleksowych usług z zakresu konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych – KPP Wadowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.108.2025 Świadczenie kompleksowych usług z zakresu konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych – KPP Wadowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0b475db-b021-41e4-a764-e821fb78083b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047728/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Usługa konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i central wentylacyjnych w budynku KPP w Wadowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00468258
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.108.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37567,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług w zakresie konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i urządzeń wentylacyjnych zainstalowanych w budynku KPP w Wadowicach.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 8 do SWZ, w którym:
a. podano dane dotyczące lokalizacji oraz parametry techniczne poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych dla danego zadania;
b. określono daty i częstotliwość realizacji poszczególnych prac.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości zamówienia w stosunku do ilości usług określonych w SWZ w przypadkach, gdyby odbiegały one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Jednocześnie, Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy w zakresie konserwacji na poziomie
min. 70 % wartości o której mowa w §11 ust. 2 w załączniku nr 4 – projekt umowy.
4) W ramach zamówionej usługi konserwacji urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności określonych w załączniku nr 8 do SWZ.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia bezawaryjnej pracy urządzeń w obiektach w okresie realizacji umowy.
6) Wykonawca będzie realizował konserwację i naprawy na zasadach określonych w załączniku nr 4 - projekt umowy.
7) Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia awarii przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
8) Wykonawca po otrzymaniu zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego ma obowiązek przybyć do obiektu, w którym znajduje się uszkodzone urządzenie i zdiagnozować przyczyny awarii w terminie:
a. 1 dnia roboczego w przypadku urządzeń kategorii I
b. 3 dni roboczych w przypadku pozostałych urządzeń.
9) Wykonawca zagwarantuje wykonanie naprawy przy użyciu części wysokiej jakości, gwarantujących prawidłową pracę urządzeń.
10) Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach realizacji umowy na okres minimum 12 miesięcy, jednak nie krócej niż zakłada to gwarancja producenta.
11) W przypadku urządzeń na gwarancji Wykonawca odpowiedzialny jest za wszystkie czynności mające na celu naprawę urządzenia np.: zgłoszenie faktu awarii u producenta urządzenia, rozliczenie naprawy gwarancyjnej, uzyskanie dokumentacji z wykonywanych napraw gwarancyjnych i przekazanie do Zamawiającego.
12) Za naprawy urządzeń będących na gwarancji Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów. Wykaz urządzeń będących na gwarancji zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
13) Zgodnie z Ustawa z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych Wykonawca raz do roku w ramach konserwacji dokona pomiaru ilości czynnika w urządzeniach zawierających fluorowane gazy cieplarniane w ilości powyżej 3 kg i dokona wpisu w karcie urządzenia w trybie bezpośredniego połączenia z rejestratorem CRO za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39930,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83437,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39930,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Sokół – SOKÓŁKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368641030
7.3.3) Ulica: Przytkowice 570
7.3.4) Miejscowość: Przytkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-141
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39930,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Produkcja 18 filmów do multimedialnego suplementu do podręczników szkolnych dotyczącego nauki o materiałach oraz 10 podcastów i 15 videocastów
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do 48 tytułów książek w wersji elektronicznej w roku 2026 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- 148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
- Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
- KP w Krynicy - remont dachu, elewacji i wybranych pomieszczeń
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis techniczny obiektów Muzeum Warszawy w zakresie klimatyzacji i wentylacji
- Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w 2026 r. w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach
- Przegląd urządzeń instalacji wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW w Poznaniu w roku 2026
- Wykonanie czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach SZOZnMiD w Poznaniu
- Obsługa techniczna wraz z konserwacją urządzeń instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynkach i obiektach zarządzanych przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie i Żelazowej Woli
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji branży sanitarnej w budynku Siedziby Biura i OT1 Transportowego Dozoru Technicznego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





