eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › ¦wiadczenie obs³ugi prawnej dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach i powiatowych jednostek organizacyjnych



Og³oszenie z dnia 2023-12-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie obs³ugi prawnej dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach
i powiatowych jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Pabianicki

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Pabianicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057655

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Pi³sudskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 225 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 42 215 91 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.pabianice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie obs³ugi prawnej dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach
i powiatowych jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fee84a74-937f-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00539202

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00071789/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 ¦wiadczenie obs³ugi prawnej dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach i powiatowych jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
1.2. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
1.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
1.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
1.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
1.6. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
1.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
1.8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
• akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
• zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
Zalecenia dotycz±ce stosowanych formatów przekazywanych plików, kompresji danych, zasad dotycz±cych stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego okre¶lono w rozdziale XXV - Zalecenia Zamawiaj±cego SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Pabianicki z siedzib± w Pabianicach, przy ul. Pi³sudskiego 2, 95-200 Pabianice, tel.: 42 225 40 00 faks: 42 215 91 66, e-mail: powiat@powiat.pabianice.pl
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@powiat.pabianice.pl pod numerem telefonu 500 610 605;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.77.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie przez wykonawcê na rzecz Starostwa Powiatowego w Pabianicach i powiatowych jednostek organizacyjnych pomocy prawnej w zakresie prawa, w tym bie¿±ce doradztwo prawne, sporz±dzanie opinii prawnych, formu³owanie projektów umów, opracowywanie, opiniowanie i weryfikacja wewnêtrznych aktów prawnych oraz reprezentowanie Zamawiaj±cego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw. Przedmiot zamówienia winien byæ wykonany przez maksymalnie
3 osoby wskazane przez wykonawcê, które bêd± spe³niaæ wymagania okre¶lone w SWZ.
Zakres ¶wiadczonych us³ug obejmowaæ bêdzie sprawy cywilnoprawne, administracyjno-prawne, pracownicze i inne zagadnienia indywidualnie zlecane polegaj±ce a w szczególno¶ci na:
1) ¶wiadczeniu pomocy prawnej zgodnie z ustaw± z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1166 z pó¼n. zm.), b±d¼ odpowiednio ustaw±
z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.1184) lub ustaw±
z 5 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz.U. 2020 r., poz. 823),
2) opiniowanie pod wzglêdem formalno-prawnym umów i porozumieñ zawieranych przez Zamawiaj±cego,
3) przygotowaniu projektów wyst±pieñ do s±dów, organów ¶cigania i innych instytucji w zwi±zku z prowadzonymi postêpowaniami administracyjnymi, cywilnymi i karnymi,
4) sprawowaniu zastêpstwa procesowego w sprawach przed s±dami powszechnymi, Naczelnym S±dem Administracyjnym oraz przed innymi organami orzekaj±cymi w postêpowaniu administracyjnym, cywilnym i karnym,
5) uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiaj±cego naradach rokowaniach, których celem jest nawi±zanie, zmiana lub rozwi±zanie stosunku prawnego, w tym zw³aszcza umowy d³ugoterminowej lub nietypowej albo dotycz±cej przedmiotu o znacznej warto¶ci,
6) prowadzeniu lub uczestniczeniu w postêpowaniach pojednawczych i negocjacjach,
7) opiniowaniu projektów umów w tym projektów umów w zwi±zku z prowadzonymi postêpowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,
8) opiniowaniu projektów uchwa³ Rady, uchwa³ Zarz±du, zarz±dzeñ, postanowieñ wykonawczych, pism i innych dokumentów maj±cych wp³yw na funkcjonowanie Starostwa Powiatowego, Zarz±du Powiatu, Rady Powiatu w Pabianicach oraz powiatowych jednostek organizacyjnych,
9) sporz±dzeniu pisemnych opinii prawnych,
10) konsultacje prawnicze i udzielanie porad prawnych pracownikom Starostwa Powiatowego i powiatowych jednostek organizacyjnych, w zakresie wykonywanych przez nich zadañ,
11) udzielanie pisemnych opinii prawnych w sprawach dotycz±cych Zamawiaj±cego w terminach ka¿dorazowo ustalanych przez strony, jednak¿e nie d³u¿szym ni¿ piêæ dni kalendarzowych lecz nie krótszym ni¿ trzy dni kalendarzowe,
12) udzielanie porad prawnych radnym w zwi±zku z wykonywaniem przez nich mandatu radnego,
13) pomoc przy opracowywaniu nietypowych decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach obywateli,
14) opiniowaniu decyzji administracyjnych pod wzglêdem formalno-prawnym na ¿±danie zamawiaj±cego,
15) sporz±dzeniu i opiniowaniu pism kierowanych do s±du,
16) udzielaniu zamawiaj±cemu informacji o nowych regulacjach prawnych,
17) udzielaniu pomocy prawnej pracownikom zamawiaj±cego w zakresie wykonywanych przez nich zadañ,
18) ¶wiadczeniu pomocy prawnej organom powiatu,
19) nadzorowanie procedur zwi±zanych z przygotowaniem i prowadzeniem postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych,
20) informowanie Starosty a podczas jego nieobecno¶ci jego Zastêpcy o uchybieniach w dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybieñ,
21) nadzór prawny nad egzekucj± nale¿no¶ci Zamawiaj±cego.
2. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79100000-5 - Us³ugi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Us³ugi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Kryterium nr 1
CENA (C) – waga kryterium 30%;
W ramach tego kryterium Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 30 pkt.
1.2. Kryterium nr 2
DO¦WIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA (D) – waga kryterium 70%.
W ramach tego kryterium Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 70 pkt.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
2.1. Kryterium nr 1 – CENA
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 30.
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg podanego poni¿ej wzoru:
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 30%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2.2. Kryterium nr 2 – DO¦WIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Punkty zostan± przyznane za wskazanie w ofercie osób wykonuj±cych zamówienie wg
nastêpuj±cych zasad:
W Opisie do¶wiadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia do³±czonym do oferty musz± zostaæ wskazane 3 osoby, które bêd± wykonywa³y zamówienie. Wykaz mo¿e zawieraæ tylko osoby które zostan± przedstawione w wykazie osób sk³adanym na wezwanie zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu. W przypadku z³o¿enia lub konieczno¶ci uzupe³nienia, na pó¼niejszym etapie prowadzonego postêpowania Za³±cznika nr 6 do SWZ - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, przedstawione w nim osoby nie mog± mieæ do¶wiadczenia, które jest mniejsze od przedstawionego w ofercie, które stanowi podstawê do przyznania punktacji jako kryterium oceny ofert. W przypadku polepszenia parametru do¶wiadczenia, kryterium oceny ofert nie zostanie zmienione.
Koordynator:
Zamawiaj±cy przyzna po 1 punkcie za ka¿dy okres 12 miesiêcy do¶wiadczenia w sta³ej obs³udze prawnej na rzecz urzêdu obs³uguj±cego jednostkê samorz±du terytorialnego lub
2 punkty za ka¿dy okres 12 miesiêcy do¶wiadczenia w sta³ej obs³udze prawnej na rzecz urzêdu obs³uguj±cego jednostkê samorz±du powiatowego, lecz nie wiêcej ni¿ 20 punktów ³±cznie dla koordynatora.
Osoba ¶wiadcz±ca obs³ugê prawn±:
Zamawiaj±cy przyzna po 1 punkcie za ka¿dy okres 12 miesiêcy do¶wiadczenia w sta³ej obs³udze prawnej na rzecz urzêdu obs³uguj±cego jednostkê samorz±du terytorialnego lub
2 punkty za ka¿dy okres 12 miesiêcy do¶wiadczenia w sta³ej obs³udze prawnej na rzecz urzêdu obs³uguj±cego jednostkê samorz±du powiatowego lecz nie wiêcej ni¿ 12 punktów ³±cznie dla jednej osoby.
W sytuacji, gdy wykazana osoba naby³a do¶wiadczenie przez okres bêd±cy wielokrotno¶ci± 12 miesiêcy, zamawiaj±cy przyzna po 1 punkcie za ka¿de pe³ne 12 miesiêcy do¶wiadczenia w sta³ej obs³udze prawnej na rzecz urzêdu obs³uguj±cego jednostkê samorz±du terytorialnego lub samorz±du powiatowego.
Nie sumuje siê do¶wiadczenia w obs³udze prawnej na rzecz urzêdu obs³uguj±cego jednostkê samorz±du terytorialnego nabytego w tym samym okresie przy obs³udze prawnej kilku jednostek samorz±du terytorialnego.
Oferta z przyznan± maksymaln± liczb± 44 pkt otrzyma maksymaln± liczbê punktów przewidzian± dla tego kryterium tzn. 70 pkt.
Oferta z przyznan± minimaln± liczb± 9 pkt otrzyma 0 punktów.
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg podanego poni¿ej wzoru:
Do¶wiadczenie (D) = Dof - Dmin x 100 pkt x 70 %
Dmax - Dmin
Gdzie:
D – liczba punktów oferty ocenianej
D of – warto¶æ parametru oferty ocenianej
D min – sta³a minimalna warto¶æ parametru – 9 pkt (za spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu)
Dmax – sta³a optymalna warto¶æ parametru – 44 (10*2+6*2*2)
cdn. w SEKCJI IX - POZOSTA£E INFORMACJE

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realziacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 70,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
4.1. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 (dwie) us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug w zakresie sta³ej obs³ugi prawnej na rzecz urzêdu obs³uguj±cego jednostkê samorz±du terytorialnego o warto¶ci co najmniej 150.000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie z³otych: sto piêædziesi±t tysiêcy 00/100).

Za sta³± obs³ugê prawn± zamawiaj±cy uzna realizowane us³ugi:
- na podstawie umowy trwaj±cej nie krócej ni¿ 12 miesiêcy. Zamawiaj±cy dopuszcza umowê, która nie zosta³a jeszcze zakoñczona, a zosta³a zawarta na min. 12 m-cy pod warunkiem ¿e warto¶æ wykonanych us³ug w ramach tej umowy wynosi co najmniej 150.000,00 brutto,
- w sytuacji, gdy Wykonawca na potwierdzenie spe³niania warunku wyka¿e us³ugi, ¶wiadczone przez okres w sumie odpowiadaj±cy 12-u miesi±com lub bêd±cy wielokrotno¶ci± 12 miesiêcy, wówczas ka¿dy 12-miesiêczny okres zostanie uznany za jedn± us³ugê, pod warunkiem, ¿e us³uga ¶wiadczona by³a w sposób ci±g³y, u jednego Zamawiaj±cego. Za ¶wiadczenie us³ugi w sposób ci±g³y Zamawiaj±cy uzna równie¿ jej wykonywanie na podstawie nastêpuj±cych po sobie umów, pomiêdzy którymi wystêpuje przerwa nie d³u¿sza ni¿ 7 dni kalendarzowych,
- przez „sta³± obs³ugê prawn±” zamawiaj±cy rozumie ¶wiadczenie us³ug prawnych w formie dy¿urów w siedzibie podmiotu na rzecz którego by³y ¶wiadczone, w wymiarze co najmniej 100 godzin ¶rednio miesiêcznie.
4.2 Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji
zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami,
do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca, na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej, wska¿e osoby, które musi mieæ dostêpne na etapie realizacji zamówienia, spe³niaj±ce nastêpuj±ce wymagania:
Minimum 3 (trzy) osoby w tym:
- jedna (1) osoba – koordynator - posiadaj±ca wykszta³cenie wy¿sze prawnicze
i uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listê radców prawnych
prowadzon± przez Okrêgow± Izbê Radców Prawnych lub listê
adwokatów prowadzon± przez Okrêgow± Radê Adwokack± - zgodnie z przepisami odpowiednio ustawy o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1166), ustawy Prawo o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1184), ustawy o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 823) oraz
co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe w ¶wiadczeniu sta³ej
obs³ugi prawnej na rzecz urzêdu obs³uguj±cego jednostkê samorz±du
terytorialnego.
- dwie (2) osoby, z których ka¿da spe³nia nastêpuj±ce wymagania:
posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub
adwokata, potwierdzone odpowiednim wpisem na listê radców prawnych prowadzon± przez Okrêgow± Izbê Radców Prawnych lub listê
adwokatów prowadzon± przez Okrêgow± Radê Adwokack± - zgodnie z przepisami odpowiednio ustawy o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1166), ustawy Prawo o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1184), ustawy o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 823) oraz co
najmniej 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe w ¶wiadczeniu sta³ej obs³ugi prawnej na rzecz urzêdu obs³uguj±cego jednostkê samorz±du
terytorialnego.
Przez „sta³± obs³ugê prawn±” zamawiaj±cy rozumie ¶wiadczenie us³ug prawnych w formie dy¿urów w siedzibie podmiotu na rzecz którego by³y ¶wiadczone.
Uwaga: W przypadku wykazania przez Wykonawcê do¶wiadczenia w zakresie us³ugi wykonywanej (bêd±cej w trakcie realizacji), Zamawiaj±cy uwzglêdni to do¶wiadczenie w zakresie tej us³ugi, je¿eli do up³ywu terminu sk³adania ofert us³uga wymieniona w warunku udzia³u w postêpowaniu by³a ¶wiadczona przez okres co najmniej 12 miesiêcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1.1., 1.2. i 1.3. – zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1. wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania, warto¶ci i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie us³ugami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Do oferty wykonawca powinien do³±czyæ opis do¶wiadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi±cy za³±cznik do formularza oferty.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (propozycjê tre¶ci zobowi±zania innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ).
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w Rozdziale X pkt 4 ppkt 4.1. niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem niewa¿no¶ci, wymagaj± formy pisemnej z uwzglêdnieniem tre¶ci art. 455 ustawy - Prawo Zamówieñ Publicznych.
2. Wprowadzenie zmian do umowy mo¿e nast±piæ na wniosek wykonawcy lub zamawiaj±cego.
3. Wszelkie zmiany i uzupe³niania umowy wymagaj± uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci, musz± byæ dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron, z zastrze¿eniem punktu 11.
4. Zmiana numeru rachunku bankowego Zamawiaj±cego i Wykonawcy wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy.
5. W przypadku ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych pe³nomocnika uniemo¿liwiaj±cych ¶wiadczenie przez niego obs³ugi prawnej, bêd±cej przedmiotem umowy, a tak¿e wtedy, gdy zmiana pe³nomocnika stanie siê konieczna z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (w szczególno¶ci utrata uprawnieñ przez pe³nomocnika, wyjazd s³u¿bowy), których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ now± osobê, która bêdzie ¶wiadczy³a pomoc prawn±, bêd±c± przedmiotem umowy i przejmie obowi±zki zastêpowanego pe³nomocnika, do akceptacji Zamawiaj±cego. Wskazana przez Wykonawcê osoba musi spe³niaæ wymagania wskazane w pkt poni¿ej.
6. Wskazana przez Wykonawcê osoba, o której mowa w pkt 5 i pkt 7 musi spe³niaæ wymagania postawione w SWZ, w szczególno¶ci musi posiadaæ do¶wiadczenie, które nie mo¿e byæ mniejsze ni¿ do¶wiadczenie pe³nomocnika, którego zastêpuje, a które stanowi³o podstawê oceny ofert.
7. Zmawiaj±cy mo¿e wyst±piæ do Wykonawcy o zmianê pe³nomocnika bez podania przyczyny, a Wykonawca bêdzie zobowi±zany w terminie 30 dni wskazaæ Zamawiaj±cemu now± osobê do akceptacji, która bêdzie spe³nia³a wymagania wskazane w pkt 6.
8. Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje siê poni¿sze zmiany postanowieñ umowy:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia z uwagi na okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie wszczêcia postêpowania,
2) zmiany Przedmiotu Zamówienia z uwagi na:
a) zmianê sposobu ¶wiadczenia us³ugi,
b) wyst±pienie si³y wy¿szej - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
3) zmiany zakresu wykonania zamówienia i/lub sposobu ¶wiadczenia us³ugi w przypadku:
a) okoliczno¶ci, których zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ przed wszczêciem
niniejszego postêpowania,
b) zmian organizacyjnych w jednostce, w której niniejszy Przedmiot zamówienia jest wykonywany,
c) zmian wynikaj±cych z procedur wewnêtrznych zamawiaj±cego,
d) konieczno¶ci dostosowania postanowieñ umowy do zmiany przepisów prawa w zwi±zku z wyst±pieniem zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.
4) zmiany wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± ogólnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.
5) zmianê tre¶ci umowy;
a) w sytuacji wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
b) zmianê tre¶ci umowy na skutek poprawienia omy³ek pisarskich.
9. Zgodnie z postanowieniami art. 439 ustawy PZP, zamawiaj±cy przewiduje zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy okre¶lonego w § 4 ust. 1 umowy (ceny brutto), w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia (wzrost jak i ich obni¿enie) na zasadach okre¶lonych poni¿ej:
a) Zmiany wynagrodzenia dokonuje siê na podstawie wniosku z³o¿onego przez jedn± ze stron umowy nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy,
cdn w SEKCJI IX - POZOSTA£E INFORMACJE

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

cd SEKCJA IV 4.3.1.) Sposób oceny ofert
3. Zamawiaj±cy zsumuje punkty otrzymane przez wykonawcê w kryteriach nr 1 i nr 2. Jako najkorzystniejsz± zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwiêksz± liczbê punktów:
O = C + D
O – ogólna liczba punktów oferty
C – liczba punktów za kryterium cena
D – liczba punktów za kryterium do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.
4. Maksymalna liczba punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
cd SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
b) Zmiana wynagrodzenia przys³uguje w przypadku gdy z komunikatów Prezesa
G³ównego Urzêdu Statystycznego (dalej jako „Prezes GUS”) og³aszanych po zawarciu umowy i dotycz±cych czterech nastêpuj±cych po sobie kwarta³ów wynika, ¿e suma og³aszanych warto¶ci zmian cen towarów i us³ug konsumpcyjnych wynosi wiêcej ni¿ 15 %,
c) Wniosek o zmianê mo¿e dotyczyæ wy³±cznie wynagrodzenia pozosta³ego do
zrealizowania i odbioru po dniu z³o¿enia wniosku,
d) Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do wniosku o zmianê wynagrodzenia pisemne zestawienie kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia (zarówno przed jak i po zmianie),
e) Ustalone wynagrodzenie bêdzie waloryzowane jednokrotnie o warto¶æ wska¼nika cen towarów i us³ug, publikowanego w komunikacie Prezesa GUS. Warto¶æ zmiany (WZ) wynagrodzenia okre¶lona zostanie na podstawie wzoru a nastêpnie powiêkszona
o podatek VAT nale¿ny:
WZ = W x F%, przy czym:
W - wynagrodzenie netto za us³ugi niezrealizowane,
F - ¶rednia arytmetyczna czterech nastêpuj±cych po sobie warto¶ci zmian cen towarów i us³ug konsumpcyjnych wynikaj±cych z komunikatów Prezesa GUS.
f) Zwaloryzowana stawka wynagrodzenia znajduje zastosowanie pocz±wszy
od kolejnego miesi±ca kalendarzowego, nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym zawarto aneks do umowy,
g) Zamawiaj±cy posiada uprawnienie do sk³adania pytañ, ¿±dania dodatkowych
wyja¶nieñ i dokumentacji,
h) Maksymalna wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia nie mo¿e przekroczyæ 10%
wynagrodzenia brutto wskazanego w § 4 ust. 1 umowy.
i) Je¶li okres czasu liczony od terminu sk³adania ofert do dnia zawarcia umowy wynosi ponad 180 dni, w celu ustalenia zmiany wynagrodzenia stosuje siê odpowiednio
postanowienia pkt. 9 pkt od a) do h) powy¿ej, z zastrze¿eniem, ¿e:
- wniosek o zmianê wynagrodzenia mo¿e zostaæ z³o¿ony nie wcze¶niej ni¿
po up³ywie 6 miesiêcy od up³ywu terminu sk³adania ofert,
- zmiana wynagrodzenia przys³uguje w przypadku gdy z komunikatów Prezesa GUS og³aszanych po terminie sk³adania ofert i dotycz±cych czterech nastêpuj±cych po sobie kwarta³ów wynika, ¿e suma og³aszanych warto¶ci zmian cen towarów i us³ug konsumpcyjnych wynosi wiêcej ni¿ 15%.
10. Zamawiaj±cy po otrzymaniu informacji wskazanych w pkt. 9 dokona ich sprawdzenia
i podejmie decyzjê, co do ewentualnego podniesienia wysoko¶ci wynagrodzenia.
11. Zmiany nie stanowi± zmiany umowy, modyfikacje jej postanowieñ wprowadzone przez Zamawiaj±cego w zakresie:
a) zmiany klasyfikacji bud¿etowej,
b) zmiany przedstawiciela Zamawiaj±cego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.