eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoPrzebudowa budynków Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynków Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 14

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: tel. +48 62 7822491

1.5.8.) Numer faksu: +48 62 3322023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piwkepno@wiw.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.piwkepno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cc222cb-136b-44b4-abcb-099957bbd6a8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynków Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cc222cb-136b-44b4-abcb-099957bbd6a8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00251028/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256736

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AF.26.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. " Przebudowa budynków Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie". Przebudowa podyktowana jest niewystarczającym metrażem dla działalności placówki oraz nieprzystosowaniem budynku do obsługi osób niepełnosprawnych. W chwili obecnej projektowana rozbudowa w stanie surowym zamkniętym z wykonanymi instalacjami wod kan i elektrycznymi, które ulegały zakryciu;
Bieżąca inwestycja dotyczy wykonania II etapu inwestycji tj
- robót wykończeniowo – montażowych wewnątrz części projektowanej;
- robót elewacyjnych części projektowanej;
- robót budowlanych polegających na połączeniu obu części budynku (poprzez projektowane przekucie na obu poziomach) z wykonaniem nowych ścianek działowych w części istniejącej obiektu;
- robót wykończeniowo – montażowych i instalacyjnych w części istniejącej budynku;
- wykonaniu nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej;
- montażu oświetlenia zewnętrznego;
- montażu stacji ładowania pojazdów;
- wymiany kabla zasilającego elektroenergetycznego oraz przewodu wody zimnej zasilającego pomieszczenia garażowe;
- wykonanie czyszczenia istniejących wpustów drogowych;
- wymiana wykładzin PVC we wszystkich pomieszczeniach części starej budynku oraz klatki schodowej;
- remont łazienek i pomieszczenia technicznego w starej części - wymiana okładzin ceramicznych na ścianach i podłogach oraz wymiana wyposażenia tych pomieszczeń;
Projektowaną rozbudowę zaprojektowano jako budynek niepodpiwniczony dwu kondygnacyjny. Konstrukcja główna budynku w technologii tradycyjnej z elementami żelbetowymi słupowo-ryglowymi wraz ze ścianami konstrukcyjnymi murowanymi z pustaków ceramicznych gr 24cm oraz ze ścianami z bloczków betonowych poziomu "zero" gr 24cm. Budynek posadowiony na ławach fundamentowych żelbetowych. Schody wewnętrzne zaprojektowano jako żelbetowe monolityczne. Stropy żelbetowe prefabrykowane z płyt sprężonych typu HC ( SP ).
Nad parterem projektuje się stropy HC (SP) 200 natomiast nad I piętrem stropy HC (SP) 200. Lokalnie, gdzie jest brak możliwości zastosowania stropów HC (SP) projektuje się stropy monolityczne żelbetowe wylewane na budowie zbrojone krzyżowo i jednokierunkowo. Ściany działowe wykonane w systemie ścian szkieletowych z GK z wypełnieniem z wełny mineralnej oraz ścian murowanych z betonu komórkowego. Stolarka okienna PVC z zestawem trój szybowym. Stropodach płaski ze spadkami wykonanymi w warstwie izolacji cieplnej zabezpieczony membraną PVC. Na etapie pierwszym planuje się wykonanie wewnętrznych instalacji pod posadzkowych i podtynkowych. Instalacje c.o. wyprowadzone z istniejącej kotłowni w części istniejącej budynku.
UWAGA! Wszystkie prace budowlane muszą być prowadzone wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałki w godzinach 7-18, wtorki - piątki w godzinach 7:00–15:00, z zachowaniem należytego porządku oraz minimalizacją uciążliwości dla funkcjonowania Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kępnie, w szczególności dla pracowników Zamawiającego.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE OBIEKTU:
Kubatura
Kubatura brutto budynku po rozbudowie 2270,00 [m3]
Kubatura projektowanej rozbudowy 1300,00 [m3]
Zestawienie powierzchni
Zestawienie powierzchni
• Powierzchnia zabudowy projektowanej 172,00 [m2]
• Powierzchnia zabudowy istniejącej 495,00 [m2]
• Powierzchnia użytkowa budynku projektowana 260,80 [m2]
Wysokość, długość, szerokość, średnica
Wymiary zewnętrzne
• Elewacja frontowa po rozbudowie 23,45 [m]
• Elewacja boczna po rozbudowie 15,10[m]
• Wysokość budynku (mierzona od poziomu terenu przed głównym wejściem do kalenicy) 9,50 [m]

Liczba kondygnacji
Liczba kondygnacji podziemnych proj. 0
Liczba kondygnacji nadziemnych proj. 2
Zamówieniem objęte są również:
- wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia i projektem budowlanym, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót,
- pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic,
- wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
- przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp.
- zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy,
- inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w umowie, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SWZ. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie prowadzanej inwestycji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawców.
Wykonawca winien przewidzieć wykonanie i utrzymanie na swój koszt zabezpieczenia (np. ogrodzenia) terenu wykonywanych robót, ich odpowiedniego oznakowania, wykonania i utrzymania tymczasowych dróg dojazdowych do placu budowy, zapewnienia bezpiecznych dojść do budynków, zorganizowania zaplecza budowy i jego zlikwidowanie po zakończeniu budowy, ochrony znajdującego się na terenie budowy mienia, a także zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy.
UWAGA! Przedmiar robót budowlanych jest dokumentem podrzędnym w stosunku do projektu budowlanego. Oznacza to, że roboty opisane w projekcie budowlanym wchodzą w zakres zamówienia podstawowego, nawet jeżeli nie zostały ujęte w projekcie wykonawczym i przedmiarze robót budowlanych.
Szczegółowe zapisy dotyczące równoważności zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1655977,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1801791,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1655977,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD KĘPNO ANDRZEJ POŁOMSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250295102

7.3.3) Ulica: ul. Kępińska 36, Myjomice

7.3.4) Miejscowość: Kępno

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja wentylacji Usługi Instalacyjne- Henryk Kalina
Instalacje elektryczne i teletechniczne - ELEKTROBUD- Jarosław Mielcarek


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1655977,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.