Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne pranie pościeli i bielizny pościelowej na rzecz jednostek Zespołu Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 62 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Liliana.Wersolowska@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne pranie pościeli i bielizny pościelowej na rzecz jednostek Zespołu Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-619d3d3c-a69c-4e5a-95b4-7dcfdd669c09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035324/50/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.244 Sukcesywne pranie pościeli i bielizny pościelowej na rzecz jednostek Zespołu Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11983353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod nazwą platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1198335, przy czym Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami, wymienionej w pkt II.1. rozdziału 8 SWZ, e-mail:Liliana.Wersolowska@pw.edu.pl.
Dokładne informacje dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale 8 SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Powyższe wymagania zostały opisane w instrukcji dla wykonawców: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl .
2.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej rozporządzeniem KRI.
4.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf .
5.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
5.1. .zip;
5.2. .7Z;
6.Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w rozporządzeniu KRI, występują: .rar,.gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
7.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
8.W przypadku stosowania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
8.1.ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES;
8.2.pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;
8.3.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
9.Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i
kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
10.Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Zaleca się złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
11.Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip, zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
12.Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale 19. – Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.U.LW.70.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne pranie pościeli i bielizny pościelowej na rzecz jednostek Zespołu Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest w stanie oszacować dokładnej ilość odbieranej pościeli i bielizny pościelowej do prania i częstotliwości tej usługi i przewiduje możliwość wystąpienia opcji w terminie wykonywania usługi określonym w § 2 ust. 1 umowy z wynagrodzeniem określonym w § 4 ust. 1 umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładnie opisany jest w rozdziale 14 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia reklamacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 5 SWZ i spełniają warunki udziału w postępowaniu na zasadach określonych w rozdziale 6 SWZ, dotyczące:1.1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.3.sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1.3.1.warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC) na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 PLN i złoży dokumenty potwierdzające posiadanie powyższego ubezpieczenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy
warunek oceniony będzie łącznie;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
1.4.1.warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę z obszaru przedmiotu zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej 150 000,00 złotych brutto każda;
1.5.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 7 SWZ według formuły spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I.Zgodnie z rozdz.7SWZ Wyk, na podst.art.125 ust.1 ustawy Pzp, zob.jest, dołączyć do oferty, aktualne, na dzień składania ofert:
I.1.Ośw.Wykon.dot.spełn.war.w postęp.oraz braku podstaw wykl.z postęp.,sporządzone, zg.z zał. nr1a do formularza oferty; Informacje zawarte w oświadczeniu, wskazanym w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postęp.oraz spełnia war.udziału w postęp.; .
II. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.274ust.1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:
II.1.Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
II.2.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt II.2., pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
II.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: - dokładne informacje są zawarte w rozdziale 7 pkt II.2.SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Zgodnie z rozdz.7SWZ Wyk, na podst.art.125 ust.1 ustawy Pzp, zob.jest, dołączyć do oferty, aktualne, na dzień składania ofert:
I.1.Ośw.Wykon.dot.spełn.war.w postęp.oraz braku podstaw wykl.z postęp.,sporządzone, zg.z zał. nr1a do formularza oferty; Informacje zawarte w oświadczeniu, wskazanym w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postęp.oraz spełnia war.udziału w postęp.;
II. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.274ust1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień ich złożenia:
II.1.dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC), zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt 2.3.1. Jeśli nastąpi wykazanie spełnienia tego warunku na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, to Zamawiający uzna ten dokument potwierdzający spełnienie warunku przez podmiot udostępniający zasoby;
II.2.wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów w określających, czy te dostawy lub usługi zostały
wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzających ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, zgodnie z wymaganiami ujętymi w rozdziale 6 pkt 2.4.1.;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
I. Inne oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:I.1. Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną.
I.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie
wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
I.3.(jeżeli dotyczy)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia Oświadczenia w załączniku nr 1a, w części II, dotyczącej podwykonawców.
I.4.(jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z ofertą, także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1b do formularza oferty.
I.5.(jeżeli dotyczy) Oświadczenie podwykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 1c do formularza oferty.
I.6. (jeżeli dotyczy) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza oferty.
I.7.(jeżeli dotyczy) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązkowo składają Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi /roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
I.8.Oświadczenie dotyczące stosowanych środków piorących jakich Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.
I.9.Wykaz środków piorących jakich Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określone są w punkcie III rozdziału 7 SWZ.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
4.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w rozdziale 2 oddziale 3 ustawy Pzp.
5.Oświadczenia i dokumenty, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, w tym oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i żaden z podmiotów udostępniających zasoby nie może podlegać wykluczeniu.
6.Dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w
rozdziale 6 SWZ.
7.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy i podmiot(y) udostępniający zasoby i zobowiązanie tych podmiotów, składane wraz z ofertą.
8.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw/usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w wykazie wykonanych dostaw/usług zobowiązany jest podać jedynie te dostawy/usługi, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
9.Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawcę(ów) i podmioty udostępniających zasoby jest umieszczony w pkt I i II rozdziału 7.
10.Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej kopię umowy spółki cywilnej.
11.Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wszelkie zmiany postanowień umownych mogą być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Pzp i z zastrzeżeniem przewidzianych umową wyjątków - wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.2.Strony ustalają, iż dokonanie na podstawie art. 455 ustawy Pzp zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty może nastąpić w następujących przypadkach:
1)w zakresie przedmiotu umowy, w tym sposobu jego wykonania oraz terminów przewidzianych na realizację zobowiązań umownych – w przypadku wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy;
2)gdy zaistnieje potrzeba korekty zamówienia, w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy, polegającej na: zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości zamówionych usług, z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona kwota maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy oraz ilość usług nie zostanie zmniejszona poniżej poziomu określonego przez Zamawiającego w §4 ust. 2 umowy;
3)dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy o maksimum 6 miesięcy za zgodą Wykonawcy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości przedmiotu umowy do wyczerpania tej wartości;
4)w zakresie określonych w umowie terminów przewidzianych na wykonanie zobowiązań umownych – w przypadku wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonanie części lub całości zobowiązań umownych lub spowoduje, że ich wykonanie będzie musiało nastąpić z opóźnieniem;
5)zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem Podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż Podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części przedmiotu umowy oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
6)zmiany Podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych Podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia Podwykonawców do wykonywania przedmiotu umowy;
7)zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkach określonych w zał. nr 8 do SWZ, § 7 ust 3;
8)zaistnienia siły wyższej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z rozdziałem 12 pkt 1 SWZ Wykonawca składa ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami sporządzonymi zgodnie z treścią rozdziału 9 przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1198335 .
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana witryn, demontaż wiatrołapu (...)w lokalu użytkowym nr U-2 przy ul. Z. Modzelewskiego 71 w Warszawie,(...)będącym w zarządzie ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.9.2025
- Dostawa wysokowydajnych stacji roboczych oraz akcesoriów komputerowych
- "Wdroż.projektu SOR(zatwierdz.nr NI-D-I.8022.1.275.2025.JW) na dw.nr 788 od km 0+000 do km 19+900,na ter.gm.Raszyn, pow. pruszkowski oraz gm.Lesznowola, gm.Tarczyn,pow.piaseczyński."-nr postęp.258/25
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 5 części
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na drogach krajowych woj. mazowieckiego z podziałem na 3 zadania: 1: DK50 w m. Budki Petrykowskie 2: DK50 w m. Ruszki 3: DK92 w m. Seroki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w 2026 roku
- Sukcesywne pranie pościeli i bielizny pościelowej na rzecz jednostek Zespołu Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o.
- Sukcesywny odbiór ścieków i osadów dostarczanych przez samochody asenizacyjne Zakładu Komunalnego w Jasienicy, w punkcie zlewnym oczyszczalni ścieków, w obrocie bezgotówkowym
- Usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz wywozu nieczystości ciekłych z Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





