eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoDostawa urządzeń, montaż i uruchomienie systemu interkomowego w obiekcie Teatru im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń, montaż i uruchomienie systemu interkomowego w obiekcie Teatru im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 9

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@teatr.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-323cfbec-f8f0-4bcd-9438-36cd6e68ac82

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń, montaż i uruchomienie systemu interkomowego w obiekcie Teatru im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-323cfbec-f8f0-4bcd-9438-36cd6e68ac82

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049761/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa urządzeń, montaż i uruchomienie systemu interkomowego w obiekcie Teatru im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2025/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń, montaż i uruchomienie systemu interkomowego w obiekcie Teatru im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie.
Na przedmiot zamówienia składają się w szczególności:
 dostawa sprzętu,
 montaż, wdrożenie i konfiguracja, strojenie sprzętu i oprogramowania,
 szkolenie pracowników,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej, zgodnie ze specyfikacją i opisem funkcjonalności zawartym w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 7 do SWZ.
Zamówienie dofinansowane z dotacji „Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych innych jed-nostek sektora finansów publicznych.” – dla zadania „Rozbudowa budynku Teatru”. REALIZACJA zadania inwestycyjnego ujętego w WPF.
Uwaga:
Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania w tym postępowaniu dotyczy tylko zakresu oznaczonego literą „b”.
2) Dostawa i montaż systemu odbędzie się do instalacji, która zrealizowana będzie w ramach odrębnej umowy z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu dotyczącym inwesty-cji pn.: „Budowa wewnętrznej linii zasilającej nn 0,4kV – W.L.Z. dla sceny kameralnej Teatru im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru”.
3) Lista urządzeń wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia określa główne składowe systemu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, zamontowania i uruchomienia kompletnego i w pełni funkcjonalnego systemu oraz dostarczenia wszystkich niezbędnych urządzeń i akcesoriów do jego stworzenia.
4) Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia wchodzące w skład systemu muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nie używane, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone prawem polskim i UE, dopuszczone do użytkowania, potwierdzone stosownymi atestami i certyfikatami.
5) Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym (załączniki nr 1a do SWZ).
Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SWZ podać w Formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie nr 5 dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, typ lub model). Brak nazwy producenta, typu lub modelu (niewypełnienie kolumny nr 5 w Formularzu asortymentowo-cenowym danych jednoznacznie identyfi-kujących zaoferowany towar), skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SWZ.
6) Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie realizacji
zamówienia określają:
a) Załącznik nr 7 do SWZ – Projekt techniczny na który składają się (Projekt technologiczny, Opis techniczny, Rysunki, Przedmiar, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót).
b) Załącznik nr 8 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
7) Rozwiązania równoważne:
a) Zamawiający w specyfikacji technicznej poprzez zastosowanie zapisów „minimalny”, „maksymalny”, „nie mniejszy”, „nie większy” itp. oraz przez podanie dopuszczalnej tolerancji, opisał wymogi techniczne stawiane poszczególnym urządzeniom, systemom i materiałom. Dotrzymanie wyspecyfikowanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i ilościowych jest w świetle przyjętych założeń jakościowych istotne, aby uzyskać zakładany efekt techniczny, funkcjonalny i artystyczny. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio urządzenie - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami technicznymi, funkcjonalnymi lub eksploatacyjnymi nie gorszymi od wymaganych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia.
b) W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w ofercie poprzez załączenie do oferty wykazu zawierającego co najmniej nazwę urządzenia, typu lub model oraz producenta zaproponowanego urządzenia oraz złożenia szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych, stosownych dokumentów uwiarygodniających te urządzenia.
Przedmiotowe środki dowodowe: W przypadku zastosowania urządzeń lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci oficjalnych kart katalogowych producenta oferowanych wyrobów. Pod pojęciem oficjalne karty katalogowe Zamawiający rozumie karty katalogowe, instrukcje techniczne wydane przez producenta lub pochodzące z oficjalnej strony internetowej producenta potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych na dzień składania ofert. Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń, kart technicznych itp. opracowanych przez Wykonawcę. W przypadku braku danych potwierdzających postawione przez Zamawiającego wymagania, na oficjalnych kartach katalogowych, Zamawiający dopuszcza jako środek dowodowy oświadczenie złożone i podpisane przez osoby upoważnione ze strony producenta. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający wezwie do ich złożenia/uzupełnienia.
c) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne” – Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z tym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający wezwie do ich złożenia/uzupełnienia.

8) Wymagania związane z realizacją zamówienia:

1. )Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od dnia
podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (wykona-nej dostawy i uruchomienia systemu). Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 6 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 8 do SWZ.

2.)Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy na warunkach wskazanych w § 7 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550652,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550652,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550652,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Audio Plus Sp. z 0.0.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118 135 77 68

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 100

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550652,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.