Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bydgoskie Obiekty Sportowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384871421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 23
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-231
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bosbydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bosbydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie obiektami hotelowymi i sportowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w 2026 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dafda150-8c8f-464c-aa12-4e88a9379747
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12147143.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (w dalszej części "Platforma" pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1214714.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Dokumenty i oświadczenia winny być składane w języku polskim 2.Wymagania dot. wykorzystania Platformy zakupowej: 1)Komunikacja, w tym przesyłanie a)pytań do treści SWZ b)odpowiedzi na wezwania Zamawiającego c)wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy d)odwołań i innych, odbywa się przy użyciu Platformy za pośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”. Powyższe nie dotyczy składania ofert. 2)Komunikacja przez „wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Limit: do 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej łącznej wielkości 500 MB 3.Zgodnie z Rozp. PRM z 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj. 1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s 2)komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu „cookies" 3)wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli 4)zainstalowany program obsługujący format plików .pdf 5)szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3 4.Na stronie Platformy dostępne są: 1)https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin 2)https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 5.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozp. PRM z 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452) oraz zgodnie z Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020r. w spawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415) 6.Dokumenty w wersji elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest sporządzać w jednym z formatów zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozp. RM z 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych tj. wykazem formatów danych oraz standardów zapewniających dostęp do zasobów informacji udostępnianych za pomocą systemów teleinformatycznych używanych do realizacji zadań publicznych (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2247). Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) 7.W sytuacjach awaryjnych dopuszcza się komunikację za pomocą poczty elektronicznej - email: zamowienia@bosbydgoszcz.pl ale oferta może być złożona wyłącznie za pomocą Platformy Zaleca się oznaczenie korespondencji numerem postępowania 8.Oferta wraz z zał. muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym 9.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać postanowienia Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku 10.Z uwagi na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku, Zamawiający zaleca w miarę możliwości przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES 11.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (SWZ). Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale
XXXIX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (SWZ). Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale
XXXIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 2630.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych w 2026 roku w zakresie i warunkach określonych w SWZ wraz z załącznikami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.2. W ramach prawa opcji Zamawiający zakłada możliwość:
1) zwiększenia ilości asortymentu pralniczego. W związku ze zwiększeniem ilości asortymentu pralniczego Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia Zamawiającego w dodatkowe wózki/kosze na brudny asortyment pralniczy oraz w razie konieczności worki poliestrowe do asortymentu pralniczego restauracyjnego.
2) zwiększenia rodzaju asortymentu pralniczego, przez co rozumie się asortyment wymagający specjalnych warunków prania, odrębnych niż standardowo przyjęty dla asortymentu określonego w przedmiotowej umowy.
3. Łączna wartość realizacji usług w ramach prawa opcji wynosić będzie do 40% wartości zawartej umowy (o której mowa w § 5 ust. 1 niniejszej umowy).
4. Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy Strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
5. Usługi objęte prawem opcji będą realizowane na rzecz Hotelu Zawisza lub Przystani Bydgoszcz lub innych obiektów wskazanych przez Zamawiającego na terenie Bydgoszczy. W przypadku konieczności realizacji umowy poza Bydgoszcz, wraz z uruchomieniem prawa opcji dopuszcza się ustalenie odrębnych warunków odbioru i dostawy asortymentu pralniczego.
6. Przesłanki uprawniające do skorzystania z prawa opcji:
1) Konieczność świadczenia usług pralniczych w innych obiektach wskazanych przez Zamawiającego,
2) Konieczność zachowania ciągłości usługi, także w związku z nierozstrzygniętym postępowaniem na wybór kolejnego usługodawcy,
3) Konieczność zwiększenia ilości asortymentu,
4) Konieczność zwiększenia rodzaju asortymentu.
7. Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
8. Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres usług objętych opcją), przy czym Wykonawca jest zobowiązany do jego wykonania. Przez pisemne zlecenie należy rozumieć także zlecenie przesłane drogą elektroniczną.
9. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego.
10. Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w § 5 ust. 1 niniejszej umowy oraz rzeczywiste ilości zrealizowane w ramach opcji, z zastrzeżeniem ust. 10.
11. W przypadku gdy prawo opcji dotyczy asortymentu, o którym mowa w § 9 ust. 2 pkt 2 umowy ceną zakupu opcji jest cena jednostkowa wynikająca z cennika Wykonawcy obowiązującego z w dniu uruchomienia opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi w oparciu o kryterium ceny (C) - cena 100%. O wyborze oferty zdecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. LP=C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w swz.
2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający, w oparciu o art. 112 uPzp, wymaga wykazania spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca, składający ofertę, musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania co najmniej jednego zamówienia trwającego nieprzerwanie przez co najmniej 6 miesięcy o wartości minimum 200 000,00 zł brutto, polegającego na świadczeniu kompleksowej usługi pralniczej. Przez kompleksową usługę pralniczą należy rozumieć co najmniej odbiór i pranie asortymentu pralniczego. Przedmiotowe zamówienie winno zostać ukończone w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert i trwać nieprzerwanie maksymalnie przez 12 miesięcy.
W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia świadczenia usługi (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
UWAGA:
W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej określony w ust. 2 musi spełniać odpowiednio ten Wykonawca, który będzie zamówienie realizował.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do złożenia dokumentów.
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wypełniony załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie składa:
a) Wykonawca,
b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie (dot. każdego członka konsorcjum oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej),
c) podmiot udostępniający zasoby, czyli podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XXI.2. SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (pkt XV. SWZ) oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp (pkt XVI. SWZ).
2) *Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Pełnomocnictwo składają:
a) Wykonawca, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych;
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.
3) *zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na które Wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XXI.2. SWZ (jeżeli dotyczy).
Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik nr 5 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) *oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Do oferty należy załączyć wszytkie dokumenty i oświadczenia wskazane w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki umowy (w tym rodzaj, zakres i warunki zmian umowy) zostały zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy z tego względu, że Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do SWZ we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-25 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1214714
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-25 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty rozpoczęcia świadczenia usługi, nie dłużej niż do 31 grudnia 2026 r.2. Planowany termin rozpoczęcia świadczenia usługi nastąpi od dnia 01.01.2026 r.
3. PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA ART. 7 UST.1 USTAWY Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO (T.J. DZ. U. Z 2025 R. POZ. 514, dalej ustawa sankcyjna)
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy, z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. Dz. U. z 2025 r., poz. 644) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej,
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 120, 295 i 1598 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
4. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wymienionych w pkt 1)-3).
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały określone w w pkt XXVI SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- ŚWIADCZENIE USŁUG CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY
- (78-25) Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek
- Dostawa części elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Przebudowa infrastruktury kardiologicznej w Klinice Kardiologii i Kardiochirurgii - prace budowlane wraz z zakupem i montażem wyposażenia oraz częściowym zakupem i montażem sprzętu medycznego
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Smoleńskiej 62/1, Smoleńskiej 80/6 oraz Przemysłowej 6/7 w Bydgoszczy
- WZPiFP-131-25 Dostawa pakietów do zabezpieczenia śladów na miejscu przestępstw o charakterze seksualnym.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe usługi pralnicze w podziale na 2 części
- "USŁUGA PRANIA, DEZYNFEKCJI BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ WRAZ Z NAJMEM BIELIZNY SZPITALNEJ I NAKŁADEK PŁASKICH - MOPÓW"
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 DO 30.06.2026
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w 2026 roku
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2026 roku
- Sukcesywne pranie pościeli i bielizny pościelowej na rzecz jednostek Zespołu Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





