Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513736/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM SP. z o.o. w Koninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
1.2.) Oddział zamawiającego: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310018543
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marii Dąbrowskiej 8
1.4.2.) Miejscowość: Konin
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.7.) Numer telefonu: 632428276
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.konin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525488
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00513736
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
1. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 3 do Specyfikacji.
2. SWZ oraz oferta złożona przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym są integralnymi częściami umowy.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność przedmiotu umowy z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi
w SWZ.
4. Roboty rozliczane są w złotych polskich(PLN)
5. Okres rękojmi za objętego przedmiotem umowy równy jest z okresem gwarancji jakości.
6. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca usunie bezpłatnie powstałe wady fizyczne.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady powstałe w okresie rękojmi i gwarancji, zgodnie z przepisami Kodeksu
Cywilnego oraz kartą gwarancji.
8. W przypadku gdy Wykonawca uchyla się od realizacji rękojmi lub gwarancji, Zamawiający ma prawo, po wezwaniu do jej
realizacji w określonym przez siebie terminie, powierzenia usunięcia wad innej osobie na koszt i niebezpieczeństwo
Wykonawcy.
9. Zamawiający jest zobowiązany powiadomić Wykonawcę o powstałych wadach i awariach przedmiotu umowy w ciągu 10
dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usunięcia wad w terminie zgodnym ze
złożoną ofertą od momentu zgłoszenia wady lub awarii. Za przystąpienie do usunięcia wad i awarii uznaje się rozpoczęcie
czynność naprawczych.
10. Zgłoszenie wady przedmiotu umowy lub jego awarii będzie następowało drogą elektroniczną na adres e-mail
Wykonawcy.
11. W razie zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia
wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie od umowy. W takim przypadku Wykonawca może żądać
wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
12. Odstąpienie od umowy i zmiany umowy mogą nastąpić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych.
Po zmianie:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
1. Warunki umowy (Projekt umowy) stanowią Załącznik Nr 4 do Specyfikacji.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następującym przypadku:
ZP-9/2023
/2023
2.1. Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby
niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi
prawnej:
a)o charakterze niezależnym od stron;
b)którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy;
c)którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu
należytej staranności;
d)której nie można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne
klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub
skażenia;
2.2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
2.3. Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie
będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i
sprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
2.4. Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności
spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami
organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w
chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji Umowy.
2.5. Zbycia lub nabycia w zarządzanie budynków i lokali będących własnością Miasta Konina.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w I półroczu 2026
- "Dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2026 rok"
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Koninie w I półroczu 2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2026
- "Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina".
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Koninie w 2026 roku
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży sanitarnej
- Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży elektrycznej
- 25/ZP/26 KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ PRZEGLĄD POMPOWNI INSTALACJI TRSYKACZOWEJ W 2026 ROKU
- Naprawa i konserwacja sprzętu kuchennego - gastronomicznego, chłodniczego, grzewczego, myjącego i polowego oraz badań rezystancji na potrzeby 43 WOG.
- Przegląd i konserwacja urządzeń i instalacji przeciw pożarowych w budynkach Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji piecyków na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





