Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00386770/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/243-220/2025 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania (meble oraz krzesła i fotele).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23b5b54a-669a-49fc-942e-2435c2d4b3f61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/243-220/2025 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania (meble oraz krzesła i fotele).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23b5b54a-669a-49fc-942e-2435c2d4b3f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/49/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.87 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 PWr.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadania 1 będzie realizowane na potrzeby projektu „Utworzenie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych i Medycyny Translacyjnej integrującego ośrodki kliniczne Dolnego Śląska (CWBKiMT)” w ramach Działania 4.2. Rozwój sieci Centrów Wsparcia Badań Klinicznych z Rządowego Planu Rozwoju Sektora Biomedycznego na lata 2022-2031.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/243-220/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234015 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania.Nr zadania Nazwa i KOD CPV
Zadanie 1 Zadanie 1 - dostawa i montaż wyposażenia meblowego w pom. nr 0.24a-024i oraz w pom. 0.22 w bud. C13 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanym przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23-25 we Wrocławiu
Zadania 1 będzie realizowane na potrzeby projektu „Utworzenie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych i Medycyny Translacyjnej integrującego ośrodki kliniczne Dolnego Śląska (CWBKiMT)” w ramach Działania 4.2. Rozwój sieci Centrów Wsparcia Badań Klinicznych z Rządowego Planu Rozwoju Sektora Biomedycznego na lata 2022-2031, finansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w ramach zawartej z Agencją Badań Medycznych umowy nr 2024/ABM/4/KPO.
2. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23-25 we Wrocławiu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1 - 3.2 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Termin realizacji Umowy dla zadania nr 1 i 2:
- rozpoczęcie - dzień zawarcia umowy, przy czym jeśli chodzi o rozpoczęcie montażu wyposażenia to Zamawiający nie wcześniej niż 15.12.2025r. oraz nie później niż 31.01.2026r., poinformuje Wykonawcę (w formie zgłoszenia), z minimum 14-dniowym wyprzedzeniem o terminie udostępnienia pomieszczeń do montażu wyposażenia dla poszczególnych zadań,
- zakończenie zamówienia podstawowego danego zadania: do 2 tygodni od dnia protokolarnego udostępnienia pomieszczeń, o którym mowa powyżej, lecz nie później niż do 14.02.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 151447,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania.Nr zadania Nazwa i KOD CPV
Zadanie 2 Zadanie 2: dostawa i montaż wyposażenia meblowego w pom. nr 1.26 oraz 1.26a-1.26d w bud. C13 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanym przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23-25 we Wrocławiu
2. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23-25 we Wrocławiu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1 - 3.2 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Termin realizacji Umowy dla zadania nr 1 i 2:
- rozpoczęcie - dzień zawarcia umowy, przy czym jeśli chodzi o rozpoczęcie montażu wyposażenia to Zamawiający nie wcześniej niż 15.12.2025r. oraz nie później niż 31.01.2026r., poinformuje Wykonawcę (w formie zgłoszenia), z minimum 14-dniowym wyprzedzeniem o terminie udostępnienia pomieszczeń do montażu wyposażenia dla poszczególnych zadań,
- zakończenie zamówienia podstawowego danego zadania: do 2 tygodni od dnia protokolarnego udostępnienia pomieszczeń, o którym mowa powyżej, lecz nie później niż do 14.02.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 82567,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134943,3 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170490,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134943,3 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OFFICE CREATIVE GROUP Mariusz Antoniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241810890
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFFICE CREATIVE GROUP Mariusz Antoniewicz
jakie przetargi wygrała firma
OFFICE CREATIVE GROUP Mariusz Antoniewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134943,3 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64968,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77908,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64968,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OFFICE CREATIVE GROUP Mariusz Antoniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241810890
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFFICE CREATIVE GROUP Mariusz Antoniewicz
jakie przetargi wygrała firma
OFFICE CREATIVE GROUP Mariusz Antoniewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64968,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Zagospodarowanie terenów zieleni objętych zarządem ZZK we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Tęczowej 33 we Wrocławiu
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Nr 2 CKU w Kluczborku
- Wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Górznie.
- "Dostawa i montaż wyposażenia w budynku DPS w Zdziarach" - II raz
- ZK-DZP.262.114.2025 - Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Nowoczesny programista i informatyk w Grabskim"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





