eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSZP/243-220/2025 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania (meble oraz krzesła i fotele).



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/243-220/2025 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania (meble oraz krzesła i fotele).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23b5b54a-669a-49fc-942e-2435c2d4b3f6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/243-220/2025 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania (meble oraz krzesła i fotele).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23b5b54a-669a-49fc-942e-2435c2d4b3f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/49/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.87 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 PWr.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadania 1 będzie realizowane na potrzeby projektu „Utworzenie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych i Medycyny Translacyjnej integrującego ośrodki kliniczne Dolnego Śląska (CWBKiMT)” w ramach Działania 4.2. Rozwój sieci Centrów Wsparcia Badań Klinicznych z Rządowego Planu Rozwoju Sektora Biomedycznego na lata 2022-2031.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/243-220/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234015 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania.

Nr zadania Nazwa i KOD CPV
Zadanie 1 Zadanie 1 - dostawa i montaż wyposażenia meblowego w pom. nr 0.24a-024i oraz w pom. 0.22 w bud. C13 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanym przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23-25 we Wrocławiu

Zadania 1 będzie realizowane na potrzeby projektu „Utworzenie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych i Medycyny Translacyjnej integrującego ośrodki kliniczne Dolnego Śląska (CWBKiMT)” w ramach Działania 4.2. Rozwój sieci Centrów Wsparcia Badań Klinicznych z Rządowego Planu Rozwoju Sektora Biomedycznego na lata 2022-2031, finansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w ramach zawartej z Agencją Badań Medycznych umowy nr 2024/ABM/4/KPO.
2. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23-25 we Wrocławiu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1 - 3.2 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Termin realizacji Umowy dla zadania nr 1 i 2:
- rozpoczęcie - dzień zawarcia umowy, przy czym jeśli chodzi o rozpoczęcie montażu wyposażenia to Zamawiający nie wcześniej niż 15.12.2025r. oraz nie później niż 31.01.2026r., poinformuje Wykonawcę (w formie zgłoszenia), z minimum 14-dniowym wyprzedzeniem o terminie udostępnienia pomieszczeń do montażu wyposażenia dla poszczególnych zadań,
- zakończenie zamówienia podstawowego danego zadania: do 2 tygodni od dnia protokolarnego udostępnienia pomieszczeń, o którym mowa powyżej, lecz nie później niż do 14.02.2026 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 151447,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego ruchomego w budynku C13 Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania.

Nr zadania Nazwa i KOD CPV

Zadanie 2 Zadanie 2: dostawa i montaż wyposażenia meblowego w pom. nr 1.26 oraz 1.26a-1.26d w bud. C13 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanym przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23-25 we Wrocławiu

2. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23-25 we Wrocławiu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1 - 3.2 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Termin realizacji Umowy dla zadania nr 1 i 2:
- rozpoczęcie - dzień zawarcia umowy, przy czym jeśli chodzi o rozpoczęcie montażu wyposażenia to Zamawiający nie wcześniej niż 15.12.2025r. oraz nie później niż 31.01.2026r., poinformuje Wykonawcę (w formie zgłoszenia), z minimum 14-dniowym wyprzedzeniem o terminie udostępnienia pomieszczeń do montażu wyposażenia dla poszczególnych zadań,
- zakończenie zamówienia podstawowego danego zadania: do 2 tygodni od dnia protokolarnego udostępnienia pomieszczeń, o którym mowa powyżej, lecz nie później niż do 14.02.2026 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 82567,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134943,3 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170490,3 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134943,3 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OFFICE CREATIVE GROUP Mariusz Antoniewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241810890

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134943,3 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64968,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77908,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64968,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OFFICE CREATIVE GROUP Mariusz Antoniewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241810890

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64968,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.