eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudna › UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI EKSPLOATACYJNEJ MASZYN, URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I AUTOMATYKI NA OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKiM RUDNA



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI EKSPLOATACYJNEJ MASZYN, URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I AUTOMATYKI NA OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKiM RUDNA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004058203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zwycięstwa 5

1.5.2.) Miejscowość: Rudna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 746 70 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkim@zgkim.rudna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.rudna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ ; http://zgkim.rudna.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UTRZYMANIE W SPRAWNOŚCI EKSPLOATACYJNEJ MASZYN, URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I AUTOMATYKI NA OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGKiM RUDNA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdd5dfd6-6fd9-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030821/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej maszyn, urządzeń elektrycznych i automatyki na obiektach administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465713/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WWK.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej maszyn, urządzeń elektrycznych i automatyki na obiektach administrowanych przez ZGKiM Rudna, tj:
- oczyszczalniach ścieków – 7 obiektów,
- pompowniach ścieków – 99 obiektów,
- hydroforniach (AKSUW, APS)- 11 obiektów,
- studniach głębinowych – 15 obiektów.
2.2. Wykonanie Przedmiotu Zamówienia, o którym mowa w pkt 2.1. obejmuje:
1. Prowadzenie regularnych przeglądów i konserwacji maszyn, urządzeń elektrycznych i automatyki oraz utrzymanie całodobowej sprawności technicznej i dyspozycyjności tych urządzeń.
2. Zapewnienie części zapasowych, materiałów niezbędnych do ciągłego utrzymania maszyn i urządzeń elektrycznych w ruchu technologicznym
3. Zapewnienie własnego transportu, niezbędnego sprzętu i narzędzi.
4. Zapewnienie do obsługi minimum dwóch osób.
5. Zapewnienie całodobowej dyspozycyjności do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia.
6. Przystąpienie do usuwania usterek w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 2 godziny od chwili zgłoszenia i ( niezależnie od sezonu) usunięcie ich nie później niż w ciągu 6 godzin.
7. Zlecanie wszelkich napraw wynikających z umów gwarancyjnych do firm udzielających gwarancji.
8. Prowadzenie zapisów ruchowych w książce eksploatacji, sporządzanie protokołów montażu i uruchomienia urządzeń oraz protokołów z badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów (art. 62 ust.1 pkt.2 Prawo Budowlane).
9. Wykonywanie serwisu i napraw z najwyższą starannością zgodnie z przepisami BHP, ppoż. i sanitarnymi.
10. Utrzymanie ładu i porządku w pomieszczeniach, w których znajdują się maszyny i urządzenia elektryczne, zgodnie z przepisami BHP, ppoż. i sanitarnymi.
2.3. Zakres prac:
2.3.1. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1. Utrzymanie w pełnej sprawności mechanicznej, elektrycznej i automatyki ciągu technologicznego oczyszczalni ścieków, w szczególności procesu natleniania (sprawność mechaniczna i elektryczna dmuchaw jest niezbędna). Ponadto w harmonogramie oczyszczenia ścieków biorą udział inne urządzenia takie jak, zasuwy (oznaczenia zamknięte/otwarta), krata, pompy, dlatego wymagana będzie dbałość o prawidłowe nastawy i wartości zabezpieczeń, oraz utrzymanie w sprawności sygnalizacji optycznej i akustycznej.
2. Utrzymanie w pełnej sprawności mechanicznej, elektrycznej oraz automatyki procesu przepompowywania ścieków do oczyszczalni ścieków. W szczególności utrzymanie w pełnej sprawności zainstalowanych pomp ściekowych, poprzez pomiary prądów pomp, nastawy wyłączników silnikowych zgodnie z znamionowym prądem danej pompy, utrzymanie odpowiednich poziomów pompowania ścieków za pomocą sond pływakowych MAC3 (gruszki), sprawnej sygnalizacji optycznej i akustycznej.
UWAGA: w pompowniach ścieków przed podjęciem jakichkolwiek prac, należy przewietrzyć studnię zgodnie z wytycznymi BHP. Wymóg- pracę muszą wykonywać co najmniej 2 osoby.
3. Utrzymanie w ciągłym ruchu procesu wydobycia wody. W szczególności dbałość o prawidłowe nastawy zwarciowe, przeciążeniowe według wartości znamionowych pomp, sprawność sond konduktometrycznych [ suchobieg, prawidłowe poziomy wg DTR].
4. W hydroforniach wymagana będzie szczególna uwaga na sondy konduktometryczne SCK, sondy zwieszakowe SW [ poziomy, rdza, kamień] oraz sprawność czujników od suchobiegu pomp sieciowych i głębinowych. Wymagana będzie dbałość o prawidłowe nastawy zwarciowe jak i przeciążeniowe dla poszczególnych pomp oraz sprawną sygnalizację optyczną i akustyczną.
2.4. Ważne informacje dodatkowe:
1) Za części zapasowe i materiały niezbędne do ciągłego utrzymania maszyn i urządzeń elektrycznych w ruchu technologicznym Zamawiający zwróci Wykonawcy koszty zakupu udokumentowane przez odpowiednie faktury zakupu bez jakichkolwiek dodatkowych narzutów lub kosztów, w kwocie nie wyższej od cen katalogowych obowiązujących u danego sprzedawcy i po ich uzgodnieniu z Zamawiającym przed dokonaniem zakupu.
Zwrot kosztów zakupu części i materiałów nastąpi po przedłożeniu faktury w terminie ustalonym w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE LESZEK BACHURSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390311250

7.3.3) Ulica: NAROCZYCE 18

7.3.4) Miejscowość: NAROCZYCE

7.3.5) Kod pocztowy: 59-305

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.