Og³oszenie z dnia 2025-10-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY FIZYCZNEJ I DOZORU W BUDYNKACH NALE¯¡CYCH DO S¡DU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W DRAWSKU POMORSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322560
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@drawsko-pom.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.drawsko-pom.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
wymiar sprawiedliwo¶ci
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY FIZYCZNEJ I DOZORU W BUDYNKACH NALE¯¡CYCH DO S¡DU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-08f26895-0dbb-4050-a145-cb9cb16c4d49
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00491815
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00099314/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w Drawsku Pomorskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08f26895-0dbb-4050-a145-cb9cb16c4d493.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-08f26895-0dbb-4050-a145-cb9cb16c4d49
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zapewnionych przez Platformê e-Zamówienia, zwany dalej Platform±.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 18. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± u¿ytkownicy Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych i specyfiki po³±czenia:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2GB RAM, HDD;
- zainstalowany jeden z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04;
- zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza; Firefox 59.0 lub nowszy; Safari 11.1 lub nowsza; Edge 14.0 i nowsze;
b) Tablet/Telefon:
- Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2 GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3;
- przegl±darka Chrome 61 lub nowsza;
Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL, obs³ugi Java Script, oraz cookies;
Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- specyfikacja po³±czenia: formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2;
- format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
- oznaczenie czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy. Szczegó³owe zapisy w SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-08f26895-0dbb-4050-a145-cb9cb16c4d49
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z pkt 2 SWZ Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor S±du Rejonowego w Drawsku Pom z siedzib± przy ul. Z³ocienieckiej 5, 78-500 Drawsko Pom. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt mo¿liwy jest za po¶rednictwem adresu do korespondencji: S±d Rejonowy w Drawsku Pom, 78-500 Drawsko Pom, ul. Z³ocieniecka 5 lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iodo@drawsko-pom.sr.gov.pl. Dane osobowe przekazane przez oferenta/wykonawcê przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie PZP na rzecz S±du Rejonowego w Drawsku Pom, zawarcia umowy, jej realizacji i rozliczenia oraz w celu wype³nienia obowi±zku archiwizacji dokumentów. Obowi±zuj±ca procedura prowadzona jest na podstawie ustawy PZP(Dz.U.2024, poz.1320)
Przes³ankami legalizuj±cymi przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze okre¶lonych w przepisach krajowych lub unijnych odnosz±cych siê do zamówieñ publicznych, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych; po wybraniu wykonawcy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora, tj.: ewentualne ustalenie i dochodzenie roszczeñ lub obrona przed roszczeniami; potrzeba posiadania sta³ego kontaktu z osobami wskazanymi przez wykonawcê, odpowiedzialnymi za realizacjê umowy, przy czym z chwil± podjêcia przez tê osobê czynno¶ci w ramach wykonywania umowy, takich które podlegaj± obowi±zkowi udokumentowania, zmianie ulegnie przes³anka przetwarzania danych osobowych, któr± od tego momentu bêdzie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia. Odbiorcami danych osobowych otrzymanych od oferenta/wykonawcy mog± byæ organy ¶cigania (na ich uzasadniony wniosek), inni odbiorcy wy³±cznie uprawnieni do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych osobowych bêd± tak¿e osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-75 ustawy PZP oraz podmioty zapewniaj±ce na rzecz S±du Rejonowego w Drawsku Pom obs³ugê techniczn± i organizacyjn±, np. dostawcy oprogramowania do zarz±dzania systemami, podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê techniczn± oprogramowania.Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania dane osobowe ma prawo ograniczenia przetwarzania jej danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; - w zakresie w jakim dane osobowe przetwarzane s± w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO przys³uguje prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu - z przyczyn zwi±zanych ze szczególn± sytuacj± wobec przetwarzania danych osobowych.
Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych przez administratora narusza przepisy rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania dane osobowe nie przys³uguje prawo do: usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO; przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania na podstawie art. 21 RODO danych osobowych, w przypadku gdy podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe i wynika z przepisów, czyli jest warunkiem rozpatrzenia oferty. Obowi±zek podania przez oferenta/wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w ustawie PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez oferenta/wykonawcê decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO.Dane osobowe przekazane przez oferenta/wykonawcê nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
Dane osobowe przekazane przez oferenta/wykonawcê bêd± przetwarzane jedynie przez upowa¿nione do tego osoby.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.262.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony fizycznej i mienia w obiektach S±du Rejonowego w drawsku Pomorskim wraz z us³ug± dozoru. szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 2 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia publicznego
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ posiadanych na terenie Drawska Pomorskiego grup interwencyjnych wyposa¿onych w samochody - waga: 40%
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
1. posiada aktualn± koncesjê Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021r., poz. 1995 t. j.) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek ten jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia, tj. koncesjê MSWiA na prowadzon± dzia³alno¶æ gospodarcz± i zrealizuje us³ugi ochrony i mienia.
2. posiada pozwolenie radiowe Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na u¿ywanie radiowych urz±dzeñ nadawczo-odbiorczych pracuj±cych w sieci radiokomunikacji ruchomej l±dowej typu dyspozytorskiego, obejmuj±cej swym zasiêgiem miasto Drawsko Pomorskie i gminê Drawsko Pomorskie – wyszczególnione w warunkach wykorzystania czêstotliwo¶ci;
3. posiada pozwolenie radiowe Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej na u¿ywanie radiowych urz±dzeñ nadawczo-odbiorczych pracuj±cych w sieci typu monitorowanie systemów alarmowych, obejmuj±cej swym zasiêgiem miasto Drawsko Pomorskie i gminê Drawsko Pomorskie – wyszczególnione w warunkach wykorzystania czêstotliwo¶ci.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
d) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
1. wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat (przed up³ywem terminu sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – wykona³, lub aktualnie wykonuje nale¿ycie minimum dwie us³ugi ochrony osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej* (realizowane na podstawie zawartej jednej umowy) o warto¶ci minimum 300 000,00 z³ brutto ka¿da (trzysta tysiêcy z³otych), realizowane w ramach jednej umowy trwaj±cej minimum 12 miesiêcy. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
*Budynek u¿yteczno¶ci publicznej - budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki i opieki zdrowotnej, opieki spo³ecznej i socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, ¶wiadczenia s³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostêpny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków jakimi powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022r., poz. 1225 ze. zm.)
posiada na terenie miasta Drawsko Pomorskie minimum 2 grupy interwencyjne – wyposa¿one w samochody, funkcjonuj±ce tak, aby mog³y podj±æ dzia³ania na obiektach objêtych ochron± elektroniczn± i udzieliæ wsparcia pracownikom ochrony bezpo¶rednio realizuj±cym zamówienie w czasie do 10 minut (grupy w sk³adzie 2 pracowników ochrony posiadaj±cych licencje, wyposa¿onych w broñ paln±, ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, ¶rodki ³±czno¶ci radiowej);
posiada bezpo¶rednie ³±cze radiowe na w³asnej wydzielonej czêstotliwo¶ci ze Zintegrowanym Systemem Ratowniczym w Drawsku Pomorskim.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zgodnie z SWZ5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
26. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, powinno zostaæ przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców. Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa mo¿e byæ zmieniona w przypadkach okre¶lonych w art. 455. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 8 do umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-06
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY FIZYCZNEJ I DOZORU W BUDYNKACH NALE¯¡CYCH DO S¡DU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- "Zakup i dostawa sprzêtu biurowego na potrzeby projektu BRAN¯OWE CENTRUM UMIEJÊTNO¦CI W DZIEDZINIE TURYSTYKA"
- Dostawa materia³ów, wyposa¿enia i sprzêtu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na rok 2025 na terenie gminy Drawsko Pomorskie
- "Codzienny dowóz uczestników do Powiatowego Zak³adu Aktywno¶ci Zawodowej w Mielenku Drawskim"
- ¦wiadczenie us³ug doradztwa specjalistycznego psychologicznego dla uczestników projektu "Kompleksowe wsparcie na rzecz rodziny w powiecie drawskim".
- Budowa kancelarii dla czterech le¶nictw
wiêcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w budynku oraz ¶wiadczenie us³ug monitoringu dla 5 obiektów Warszawskiego Laboratorium Innowacji Spo³ecznych "Synergia"
- "Ca³odobowa ochrona osób i mienia na rzecz S±du Rejonowego w Ja¶le oraz Prokuratury Rejonowej w Ja¶le przy ul. Armii Krajowej 3 w roku 2026"
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia Gdañskiego Uniwersytetu Medycznego
- Us³uga ochrony osób, mienia i obiektów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- ¦wiadczenie us³ug ochroniarskich polegaj±cych na dozorowaniu obiektów i mienia Oddzia³u GDDKiA w Kielcach w podziale na 2 czê¶ci.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony osób i obiektów SPZOZ w Hajnówce
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





