Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
            Usługi
            Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SPZOZ w Hajnówce    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozhajnowka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SPZOZ w Hajnówce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7608fd7-c03f-4146-b310-8da8ff13bf17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025312/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/492553/slug/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.	Wymagania techniczne:
1)	Internet min. 4/1 Mb/s,
2)	komputer PC/Mac: min. 8 GB RAM, procesor Intel i4 4GHz, Windows 7 / Mac OS X 10.4 / Linux lub nowszy,
3)	aktualna przeglądarka (dla IE min. wersja 11),
4)	obsługa JavaScript,
5)	oprogramowanie do otwierania plików (.pdf, .doc, .xls itd.).
7.	System wykorzystuje szyfrowanie TLS i kodowanie UTF-8, czas operacji opiera się o czas serwera i zapisywany jest z dokładnością do 0,01 sekundy. Pliki są widoczne dla Zamawiającego dopiero po terminie składania ofert.
8.	Maksymalny rozmiar pliku: 100 MB. Dopuszczalne formaty: .xml, .pdf, .doc(x), .xls(x), .zip. Do-kumenty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
9.	Złożenie dokumentu następuje w chwili jego zapisania w Systemie. Czas serwera synchronizo-wany jest z GUM. Potwierdzeniem jest widoczna data i godzina (hh:mm:ss).
10.	W przypadku awarii Systemu dopuszcza się komunikację na adres: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl (z wyłączeniem ofert).
11.	Korzystanie z Systemu jest bezpłatne. Wykonawca akceptuje Regulamin dostępny pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@spzozhajnowka.pl
D. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Dane przetwarzamy w celach związanych z:
1.	Obsługą korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
2.	Realizacją umów z kontrahentami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3.	Realizacją postępowań o zamówienia publiczne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4.	Dochodzeniem roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2025/TP/US/OCH/28
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            3.1	Posterunek stacjonarno–obchodowy  – Szpital im. Włodzimierza Mantiuka przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9 w Hajnówce - termin realizacji zamówienia od 02 grudnia 2025 r. do 
02 grudnia 2026 r. (zejście z posterunku 02.12.2026 r. o godz. 7:00)
a)	obsada - jeden pracownik ochrony, przy czym dopuszcza się pracowników nielicencjonowanych, 
b)	godziny pracy: 
•	w dni robocze poniedziałek-piątek od godz. 15:00 do 7:00 dnia następnego (16 h),
•	soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy - całodobowo (24h),
c)	wykorzystanie patrolu interwencyjnego w razie potrzeby 24 h,
d)	zakaz podwykonawstwa w zakresie realizacji usługi bezpośredniej ochrony fizycznej.
4.	Wykonawca musi posiadać grupę interwencyjną. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do obiektu Szpitala przy ul. Dowgirda 9 w Hajnówce  wynosi od 9 minut do 15 minut – według deklaracji Wykonawcy w ofercie.        
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej do siedziby SPZOZ w Hajnówce na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający wymaga udowodnienia posiadania przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2 p.z.p. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie minimalnej zdolności ekonomicznej/finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia poprzez wykazanie, że posiada on odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę w wysokości 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)	Aktualne zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru działalności regulowanej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
2)	aktualne ważnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną wartość nie mniejszą niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt).            
                                5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)	Aktualne zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru działalności regulowanej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
2)	aktualne ważnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną wartość nie mniejszą niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt).            
    5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 z zachowaniem zasad, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w następujących przypadkach:
1) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
2) w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiana osoby reprezentującej, zmiany adresowe, zmiany w nazwie firmy, itp., przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do zmian podmiotowych,
3) w przypadku zmiany godzin pracy, obowiązujących w obiektach Zamawiającego objętych niniejszą umową, dopuszcza się zmianę przedmiotu umowy poprzez zmianę godzin rozpoczęcia i zakończenia usług.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https:// https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- OdbieranietransportizagospodarowanieodpadówkomunalnychznieruchomościnaktórychzamieszkująmieszkańcyorazznieruchomościwczęścizamieszkałychawczęściniezamieszkałychwGminieHajnówkaorazPSZOKna2026r.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SPZOZ w Hajnówce
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych II
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody oraz Chloratora mobilnego do dezynfekcji sieci
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynku oraz świadczenie usług monitoringu dla 5 obiektów Warszawskiego Laboratorium Innowacji Społecznych "Synergia"
- "Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Jaśle oraz Prokuratury Rejonowej w Jaśle przy ul. Armii Krajowej 3 w roku 2026"
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Usługa ochrony osób, mienia i obiektów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- Świadczenie usług ochroniarskich polegających na dozorowaniu obiektów i mienia Oddziału GDDKiA w Kielcach w podziale na 2 części.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SPZOZ w Hajnówce
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








