eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI GWARANCYJNEJ, SERWISOWEJ I POWDROŻENIOWEJ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO (ZSI) SIMPLE.ERP ORAZ WDROŻENIE FUNKCJONALNOŚCI KSEF W SYSTEMIE SIMPLE.ERP.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI GWARANCYJNEJ, SERWISOWEJ I POWDROŻENIOWEJ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO (ZSI) SIMPLE.ERP ORAZ WDROŻENIE FUNKCJONALNOŚCI KSEF W SYSTEMIE SIMPLE.ERP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Technologii Paliw i Energii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000025945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@itpe.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itpe.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf09a80f-e45b-4e78-b3ea-b787e9c4c5aa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i prace rozwojowe.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI GWARANCYJNEJ, SERWISOWEJ I POWDROŻENIOWEJ ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO (ZSI) SIMPLE.ERP ORAZ WDROŻENIE FUNKCJONALNOŚCI KSEF W SYSTEMIE SIMPLE.ERP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf09a80f-e45b-4e78-b3ea-b787e9c4c5aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00401635

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/itpe/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki gwarancyjnej, serwisowej i powdrożeniowej zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI) SIMPLE.ERP oraz wdrożenie funkcjonalności KSeF w systemie SIMPLE.ERP szczegółowo opisanego w załączniku nr 3 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opiekę gwarancyjną, opiekę serwisową i powdrożeniową, które obejmują moduły wymienione poniżej, co do których Zamawiający posiada bezterminowe licencje oraz nabędzie nową licencję dla funkcjonalności KSeF
w czasie trwania umowy:
 ERP.BUD – Zarządanie Projektami,
 ERP.ePIT – Podpis Elektroniczny,
 ERP.eSPRAWOZDANIA – Elektroniczna Wysyłka Sprawozdań,
 ERP.eZLA – Ezwolnienia,
 ERP.FK – Finanse Księgowość,
 ERP.FKRM – Rozliczenia Międzyokresowe,
 ERP.HRPPK – Rozliczenia Międzyokresowe Zakupy Sprzedaż,
 ERP.HRUMCP – Umowy Cywilno-Prawne,
 ERP.INFO – Info,
 ERP.JPK – Jednolity Plik Kontrolny,
 ERP.MT – Majątek Trwały,
 ERP.OBD – Obieg Dokumentów w Obrocie Towarowym,
 ERP.OT – Obrót Towarowy,
 ERP.PER – Personel,
 ERP.RAPORT – Serwer Raportów Personel,
 ERP.SPR_VAT – Sprawdzenie VAT,
 ERP.KSeF – obsługa KSeF;
b) opiekę gwarancyjną, opiekę serwisową i powdrożeniową dla modułów dodatkowych i rozwiązań dedykowanych zaimplementowanych u Zamawiającego;
c) opiekę gwarancyjną, opiekę serwisową i powdrożeniową dla aplikacji mobilnych m-ewidencja i m-pracownik;
d) przeprowadzenie prac wdrożeniowych dla funkcjonalności KSeF wraz z dostarczeniem licencji (bezterminowej) i klucza licencyjnego oraz opiekę serwisową na czas trwania umowy dla ww. funkcjonalności. Prace wdrożeniowe wraz z dostarczeniem licencji i klucza licencyjnego zostaną zrealizowane nie później niż do dnia 31.12.2025 r. Wykonanie ww. zakresu zamówienia zostanie potwierdzone przez Zamawiającego podpisaniem protokołu odbioru prac, który będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury. Funkcjonalność KSeF powinna umożliwiać Zamawiającemu prawidłową obsługę Krajowego Systemu e-Faktur (dalej w dokumencie zwaną KSeF), zgodnie z wymaganiami ustaw i rozporządzeń Ministerstwa Finansów.
e) Prawo opcji: Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zakresu zamówienia na usługi opieki powdrożeniowej ponad pakiet godzin przewidziany w ramach zamówienia podstawowego - Prawo-opcji - w maksymalnym wymiarze 50 roboczogodzin.
3. Sposób realizacji oraz zasady odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w Istotnych postanowieniach, które zostaną wprowadzone do umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, że usługa oraz dostarczony moduł KSeF spełnia wszystkie wymagania funkcjonalne, techniczne i licencyjne określone w załączniku nr 3 do SWZ.
5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej.
6. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne tym opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego moduł KSeF będzie kompatybilny z oprogramowaniem SIMPLE.ERP i spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.
7. W przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami (Wymagane minimalne parametry techniczne) produktu wymienionego w specyfikacji (specyfikacje techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości etc).
8. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach (cechach, parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji.
9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenie określonej w ofercie.
10. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48517000-5 pakiety oprogramowania informatycznego;
72000000-5 usługi informatyczne: konsultacje, opracowanie oprogramowania, internetowe i wsparcie; 72253200-5 usługi w zakresie wsparcia systemu.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie
z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.
13. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy PZP.
14. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248706,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248706,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248706,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 012642634

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248706,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2027-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.