Og³oszenie z dnia 2025-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
TP-41/25 ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Strza³owska 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://onkologia.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TP-41/25 ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-58554198-fe45-42bc-9d56-c4af85166116
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00523190
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00008469/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 ¦wiadczenie asysty technicznej oprogramowania Simple ERP (przez okres 3 lat).
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12064193.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1206419
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy ZAMAWIAJ¡CYM, a WYKONAWCAMI odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej, która jest dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/
Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie Zakupowej: 1206419
2. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy Zakupowej (przycisk „wszystkie postêpowania”).
3. ZAMAWIAJ¡CY informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla WYKONAWCÓW" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4. WYKONAWCA, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej ani logowania.
6. Komunikacja miêdzy ZAMAWIAJ¡CYM a WYKONAWCAMI odbywaæ siê bêdzie poprzez Platformê Zakupow± w szczególno¶ci w poni¿szym zakresie:
a. przesy³ania ZAMAWIAJ¡CEMU wniosków o wyja¶nianie tre¶ci SWZ,
b. przesy³ania odpowiedzi na wezwanie ZAMAWIAJ¡CEGO do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych,
c. przesy³ania odpowiedzi na wezwanie ZAMAWIAJ¡CEGO do z³o¿enia/ poprawienia/ uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
d. przesy³ania odpowiedzi na wezwanie ZAMAWIAJ¡CEGO do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
e. przesy³ania odpowiedzi na wezwanie ZAMAWIAJ¡CEGO do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych,
f. przes³ania odpowiedzi na inne wezwania ZAMAWIAJ¡CEGO wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych,
g. przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ WYKONAWCY,
7. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do ZAMAWIAJ¡CEGO. po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do ZAMAWIAJ¡CEGO. Nie dotyczy sk³adania ofert.
8. Uwaga! WYKONAWCA niezalogowany korzystaj±cy z “Wy¶lij wiadomo¶æ
do ZAMAWIAJ¡CEGO”, po klikniêciu przycisku Wy¶lij, otrzyma na adres mailowy, podany w polu Twój adres e-mail, wiadomo¶æ mailow± zawieraj±c± kod uwierzytelniaj±cy. Kod nale¿y wpisaæ w polu Kod Uwierzytelniaj±cy, a nastêpnie potwierdziæ przyciskiem Wy¶lij. Nastêpnie WYKONAWCA otrzyma potwierdzenie wys³ania wiadomo¶ci. Kod uwierzytelniaj±cy jest aktywny przez 30 minut od wygenerowania lub do momentu wygenerowania kolejnego kodu.
9. ZAMAWIAJ¡CY bêdzie przekazywa³ WYKONAWCOM informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl Dokumenty zamówienia, bezpo¶rednio zwi±zane z niniejszym postêpowaniem, odpowiedzi na wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, informacje, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, ZAMAWIAJ¡CY bêdzie zamieszcza³ na Platformie Zakupowej w sekcji „Komunikaty” Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny WYKONAWCA, bêdzie przekazywana do tego wykonawcy, w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej, w wiadomo¶ci prywatnej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, ZAMAWIAJ¡CY przedk³ada, poni¿ej, informacjê dotycz±c± danych osobowych osób dzia³aj±cych w imieniu WYKONAWCY na etapie przygotowania i z³o¿enia oferty, oraz na etapie realizacji zamówienia:
1) administratorem danych osobowych jest Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie ul. Strza³owska 22; 71-730 Szczecin,
2) inspektorem ochrony danych osobowych u ZAMAWIAJ¡CEGO jest Jacek Motylewski, kontakt: adres e-mail iod@onkologia.szczecin.pl , nr telefonu 91 42 51 410 wewn. 621,
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego TP-41/25 – ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP,
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 oraz art. 18 Ustawy,
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób zaanga¿owanych w przygotowanie i realizacjê zamówienia jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy,
7) decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) osoby dzia³aj±ce w imieniu WYKONAWCY maj± prawo:
do dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych,
do sprostowania lub uzupe³nienia ich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym zg³oszenie takiego ¿±dania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania,
do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) osobom dzia³aj±cym w imieniu WYKONAWCY nie przys³uguje prawo:
do usuniêcia danych osobowych,
do przenoszenia danych osobowych,
do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
ZAMAWIAJ¡CY przypomina o obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± ZAMAWIAJ¡CEMU w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które ZAMAWIAJ¡CY pozyska od WYKONAWCY bior±cego udzia³ w postêpowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-41/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP, szczegó³owo okre¶lona
w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
2. Miejsce realizacji us³ugi: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strza³owskiej 22.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usuniêcia awarii
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przyst±pienia serwisu do realizacji us³ug dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji WYKONAWCY, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiIDG).Powy¿sze dotyczy odpowiednio podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, WYKONAWCÓW wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu WYKONAWCY jest umocowana do jego reprezentowania. WYKONAWCA nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów rejestrowych, je¿eli ZAMAWIAJ¡CY mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile WYKONAWCA wska¿e w formularzu oferty dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (np. NIP, nr KRS).
Powy¿sze dotyczy odpowiednio podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, WYKONAWCÓW wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wype³niony Za³±cznik nr 1 do SWZ – Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. Brak do³±czenia do oferty ww. za³±cznika spowoduje odrzucenie oferty na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP.
4. Wype³niony formularz ofertowy – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. O¶wiadczenie WYKONAWCY o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Uwaga: O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z WYKONAWCÓW. W takim przypadku O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z WYKONAWCÓW wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu,
Podmiot udostêpniaj±cy zasoby, w przypadku, gdy WYKONAWCA polega na zdolno¶ciach lub sytuacji takiego podmiotu. W takim wypadku O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby WYKONAWCY.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. ZAMAWIAJ¡CY, dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian, które bêd± dla niego korzystne lub bêd± wynika³y z jego mo¿liwo¶ci p³atniczych, wzglêdnie bêd± dokonane w interesie publicznym albo wa¿nym interesie ZAMAWIAJ¡CEGO, a tak¿e zmian zwi±zanych ze zmianami stanu prawnego w trakcie obowi±zywania umowy, a tak¿e w sytuacjach, o których mowa w § 3 Umowy.2. ZAMAWIAJ¡CY dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, w tym terminów po¶rednich, gdy ich wykonanie w terminach okre¶lonych umow± jest niemo¿liwe z powodu wyst±pienia zdarzeñ losowych maj±cych charakter si³y wy¿szej, które uzasadniaj± wprowadzenie zmian do umowy; takich jak: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, pandemie, epidemie, trzêsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrol± którejkolwiek ze stron i którym ¿adna ze stron nie mog³a zapobiec, przy czym zmiany mog± byæ dokonane w zakresie: wyd³u¿enia terminu realizacji o umowny czas wyst±pienia zdarzenia i ewentualnie usuwania jego skutków.
3. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje zmianê umowy w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na zasoby którego WYKONAWCA powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy PZP, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu pod warunkiem ¿e WYKONAWCA wyka¿e ZAMAWIAJ¡CEMU, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub WYKONAWCA samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na zasoby którego WYKONAWCA powo³ywa³ siê w trakcie prowadzonego postêpowania oraz brak jest podstaw do wykluczenia proponowanego podwykonawcy (zmiana niewymagaj±ca sporz±dzania aneksu).
4. ZAMAWIAJ¡CY dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów dotycz±cych Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Strony zgodnie postanawiaj±, ¿e w przypadku wej¶cia w ¿ycie przepisów ustawowych lub wykonawczych dotycz±cych obowi±zku wystawiania i przesy³ania faktur w Krajowym Systemie e-Faktur (KSeF), Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w zakresie dotycz±cym zasad wystawiania, przekazywania i rozliczania faktur, w tym w szczególno¶ci: sposobu wystawiania faktur i faktur koryguj±cych, sposobu dorêczania faktur ZAMAWIAJ¡CEMU, momentu uznania faktury za dorêczon±, zasad liczenia terminu p³atno¶ci, trybu i sposobu sk³adania reklamacji dotycz±cych faktur, zasad technicznego przesy³ania faktur za pomoc± KSeF lub powi±zanych systemów (np. PEF). Zmiana Umowy bêdzie mog³a zostaæ dokonana wy³±cznie w zakresie niezbêdnym do zapewnienia zgodno¶ci Umowy z obowi±zuj±cymi przepisami prawa wprowadzaj±cymi lub modyfikuj±cymi funkcjonowanie KSeF oraz aktami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Zmiany mog± obejmowaæ dostosowanie brzmienia postanowieñ dotycz±cych fakturowania, dorêczeñ faktur oraz terminów p³atno¶ci, w tym w szczególno¶ci wprowadzenie zapisów przewiduj±cych w szczególno¶ci:
1) wystawianie faktur zgodnie z przepisami dotycz±cymi KSeF,
2) uznanie daty nadania numeru KSeF za datê dorêczenia faktury,
3) ustalenie terminu p³atno¶ci liczonego od dnia dorêczenia faktury w rozumieniu przepisów KSeF,
4) okre¶lenie sposobu postêpowania w przypadku w±tpliwo¶ci co do prawid³owo¶ci wystawionej faktury, w tym wskazanie numeru KSeF ID faktury w reklamacji,
5) ewentualne uregulowanie wspó³dzia³ania systemu PEF i KSeF.
5. Zmiany i uzupe³nienia umowy pod rygorem niewa¿no¶ci mog± nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnej w postaci aneksów, podpisanych przez obie strony.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 Ustawy: zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, formalno-organizacyjn±, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami, adresów email.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-17 07:10
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1206419
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 07:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-05
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ¦wiadczenie us³ug przygotowywania i dowozu posi³ków dla osób wskazanych przez Centrum Us³ug Spo³ecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleñ specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespo³u Szkó³ Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - ch³odni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (miêso, wêdliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zak³adu Us³ug Komunalnych w Szczecinie (w podziale na czê¶ci)
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga rocznego wsparcia producenta dla urz±dzeñ i oprogramowania - 3 czê¶ci
- Dostawa i wdro¿enie oprogramowania systemów cyberbezpieczeñstwa w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d Gmina Kro¶nice"
- TP-41/25 ¦wiadczenie us³ugi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP.
- "Dostawê, wdro¿enie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorz±d - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeñstwa w Gminie O¿arów"
- Wsparcie techniczne dla obs³ugi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro w okresie od 01.12.2025 r. do 30.11.2026 r.
- Dostawa, monta¿ oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarz±dzania sieci± i systemu monitorowania bezpieczeñstwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleñ dla personelu
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





