eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦lesin › Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie



Og³oszenie z dnia 2022-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla kot³owni
Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311095480

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko¶cielna 46

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦lesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 632704137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekr@dps.powiat.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dps.powiat.konin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla kot³owni
Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6a118b4d-753e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00479065

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00352938/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a118b4d-753e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a118b4d-753e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a118b4d-753e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-6a118b4d-753e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
10. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
 w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
 jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 ze zm.) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
12. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
ci±g dalszy w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich informacji oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych), informujê, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie (adres: ul. Ko¶cielna 46, 62-561 ¦lesin, tel. kontaktowy 63 27 04 137) w imieniu którego dzia³a Dyrektor tego Domu. 2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych (IODO): tel. kontaktowy 602 215 969 (w godzinach pracy DPS), adres poczty elektronicznej: janiakaneta@onet.eu
3. Przetwarzanie danych u Administratora nastêpuje w celu realizacji zadañ Domu wynikaj±cych z przepisów:
• Ustawa z dnia 12 marca 2004r. o pomocy spo³ecznej oraz wydane na jej podstawie przepisy wykonawcze (w tym rozporz±dzenie Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 23 sierpnia 2012r. w sprawie domów pomocy spo³ecznej),
• Ustawa z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego oraz wydane na jej podstawie przepisy wykonawcze,
• Kodeks pracy oraz wydane na jego podstawie przepisy wykonawcze,
• Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz±dowych oraz wydane na jej podstawie przepisy wykonawcze,
• Statutu oraz Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie,
• Innych przepisów prawa, które reguluj± dzia³anie Placówki. Wszelkie dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane s± w postaci papierowej i/lub elektronicznej. Administrator zapewnia w³a¶ciwe zabezpieczenie techniczne i informatyczne pozyskanych danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-AGA.3601.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 627000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2024 r. dla kot³owni olejowej Domu Pomocy Spo³ecznej w ¦lesinie, ul. Ko¶cielna 46, 62-561 ¦lesin w ilo¶ci 110 000 litrów (110 m3). £±czna wielko¶æ zbiorników 12.000 litrów (4x3.000 litrów, za¶ jedno tankowanie oko³o 10.000 litrów). Zamawiaj±cy przewiduje 12 dostaw w okresie trwanie umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie przyjêtych kryteriów ocen.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Okre¶lono w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

6.5 Oferty sk³adane wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.):
6.6 Dostawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
6.7 Dostawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
6.10Do oferty wspólnej Dostawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
6.11Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
6.12Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Dostawców powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ.
6.13Sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Dostawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
b) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy sk³ada pe³nomocnik Dostawców w imieniu wszystkich Dostawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
c) kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Dostawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do reprezentowania tych Dostawców.
6.14Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Dostawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy, czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalne s± istotne zmiany postanowieñ Umowy, o których mowa w art. 454 Ustawy.
2. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, z wyj±tkiem waloryzacji ceny na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie oraz szacunkowej ilo¶ci oleju, która uzale¿niona jest od zu¿ycia.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) zaistnienia w trakcie realizacji Umowy okoliczno¶ci, których Dostawca nie móg³ przewidzieæ na etapie z³o¿enia oferty i by³y one niezale¿ne od niego (np. zaprzestanie produkcji danego asortymentu Produktu, modyfikacja/zmiana parametrów Produktu itp.), co skutkowa³oby brakiem mo¿liwo¶ci dalszej realizacji Umowy na dotychczasowych warunkach. W takim przypadku Dostawca bêdzie zobowi±zany do zaproponowania Zamawiaj±cemu Towaru równowa¿nego, tj. Towaru o co najmniej takich samych cechach, co dany Produkt okre¶lony w ofercie Dostawcy. Dostawca rozpocznie dostawy nowego Produktu pod warunkiem zmiany Umowy, na niezmienionych zasadach oraz bez podwy¿szenia cen jednostkowych netto;
2) zmniejszenia zakresu realizacji Umowy, je¿eli realizacja Umowy stanie siê niemo¿liwa ze wzglêdu na wycofanie ze sprzeda¿y przez producenta Produktu okre¶lonego w za³±czniku SWZ i braku mo¿liwo¶ci zast±pienia przez Dostawcê wycofanego Produktu Produktem równowa¿nym. W takim przypadku Zamawiaj±cy ma równie¿ prawo zmniejszyæ proporcjonalnie kwotê przeznaczon± na realizacjê Umowy;
3) zmiany i/lub ustalenia nowych miejsc dostaw Produktów ze wzglêdu na zmiany organizacyjne u Zamawiaj±cego. Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z powy¿szego uprawnienia nie bêdzie prowadzi³o do zmiany cen jednostkowych netto okre¶lonych w Umowie. Zmiana ta bêdzie dokonana w formie jednostronnego, pisemnego lub elektronicznego powiadomienia Dostawcy przez Zamawiaj±cego;
4) zmiany i/lub ustalenia nowych osób uprawnionych do realizacji Umowy. Zmiana osób zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie bêdzie traktowane jako zmiana Umowy i nie bêdzie wymaga³o sporz±dzania aneksu do Umowy;
5) zmiany i/lub ustalenia nowych osób uprawnionych do odbioru dostarczonych przez Dostawcê Produktów, wymienionych w umowie. Zmiana osób, zostanie dokonana w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, co nie bêdzie traktowane jako zmiana Umowy i nie bêdzie wymaga³o sporz±dzania aneksu do Umowy;
6) zmiany sposobu fakturowania ze wzglêdu na zmiany organizacyjne u Zamawiaj±cego;
7) wyst±pienia zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w zakresie maj±cym istotny wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy;
8) zmiany numeru rachunku bankowego Dostawcy;
9) wyst±pienia si³y wy¿szej, która uniemo¿liwi wykonywanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
10) zmian organizacyjnych Stron umowy, np. zmiana reprezentacji, nazwy, siedziby, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
11) zmian cen jednostkowych brutto oraz ca³kowitego wynagrodzenia brutto przewidzianego dla Dostawcy, w przypadku zmian unormowañ prawnych powszechnie obowi±zuj±cych, maj±cych wp³yw na cenê przedmiotu zamówienia, np. zmiana ustawowej stawki podatku VAT;
12) w innych sytuacjach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia niniejszej umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o to zamówienie lub na wynik postêpowania.
4. Wszelkie zmiany, aneksy, uzupe³nienia jak równie¿ wypowiedzenie niniejszej umowy winno byæ dokonane pod rygorem niewa¿no¶ci na pi¶mie.
5. Niezale¿nie od postanowieñ ust. 2, zmiana Umowy mo¿e zostaæ dokonana w sytuacjach przewidzianych w Ustawie.
6. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2, z wyj±tkiem zmian okre¶lonych w pkt 4 i 5 wymaga aneksu do Umowy, podpisanego przez upowa¿nionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem niewa¿no¶ci.
- ci±g dalszy we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a118b4d-753e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.