Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00127620/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00135995/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00141462/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Gmina Białośliwie stawia na edukację włączającą”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. WIKTORA KAJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000266241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 4 Stycznia 8
1.5.2.) Miejscowość: Białośliwie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-340
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 287 50 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpbialosliwie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpbialosliwie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f35c912f-d3a4-4d54-83d5-fb9115fcd2f41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Gmina Białośliwie stawia na edukację włączającą”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f35c912f-d3a4-4d54-83d5-fb9115fcd2f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114278/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Gmina Białośliwie stawia na edukację włączającą”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zakup sprzętów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Gmina Białośliwie stawia na edukację włączającą” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127620
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPB.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Wiktora Kaji w Białośliwiu w ramach projektu „Gmina Białośliwie stawia na edukację włączającą” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)” wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu (jeśli jest wymagany), wypakowania sprzętu i sprawdzenia jego funkcjonalności (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).2. Zamówienia obejmuje następujące części:
1) CZĘŚĆ I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH;
3. Szczegółowy opis, wielkości i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 41437,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Wiktora Kaji w Białośliwiu w ramach projektu „Gmina Białośliwie stawia na edukację włączającą” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)” wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu (jeśli jest wymagany), wypakowania sprzętu i sprawdzenia jego funkcjonalności (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).2. Zamówienia obejmuje następujące części:
2) CZĘŚĆ II DOSTAWA WIRTUALNEGO LABORATORIUM;
3. Szczegółowy opis, wielkości i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 31178,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Wiktora Kaji w Białośliwiu w ramach projektu „Gmina Białośliwie stawia na edukację włączającą” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)” wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu (jeśli jest wymagany), wypakowania sprzętu i sprawdzenia jego funkcjonalności (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).2. Zamówienia obejmuje następujące części:
3) CZĘŚĆ III DOSTAWA SPRZĘTU ICT;
3. Szczegółowy opis, wielkości i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 19698,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętów, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Wiktora Kaji w Białośliwiu w ramach projektu „Gmina Białośliwie stawia na edukację włączającą” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)” wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu (jeśli jest wymagany), wypakowania sprzętu i sprawdzenia jego funkcjonalności (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne).2. Zamówienia obejmuje następujące części:
4) CZĘŚĆ IV WYPOSAŻENIE PRACOWNI.
3. Szczegółowy opis, wielkości i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 47586,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35532,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52289,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35532,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 193036672
7.3.3) Ulica: ul. Starowiejska 4
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35532,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22693,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22693,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22693,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Spółka Jawna Zdzisław Pająk Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610023173
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22693,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45962,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45962,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45962,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45962,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego: urządzenie Biofeedback + dodatkowe wyposażenie, dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach, projekt Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz agregatu prądotwórczego w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju - Część I
- "Zakup i dostawa mebli do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Dostawa sprzętu komputerowego: jednostek centralnych, monitorów, laptopa oraz drukarki do Starostwa Powiatowego w Bełchatowie.
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.