Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00294697/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU INTERNATU WRAZ ZE WSKAZANYMI POMIESZCZENIAMI SZKOŁY W III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM IM. MARYNARKI WOJENNEJ RP W GDYNI PRZY UL. LEGIONÓW 27
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. MARYNARKI WOJENNEJ RP Z ODDZ. DWUJĘZYCZNYMI
1.3.) Oddział zamawiającego: IM. MARYNARKI WOJENNEJ RP W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192915495
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 27
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-405
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorotalubiewska@lo3.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lo3.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-083d8d35-17c5-4d16-9e71-a2fca16131fa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU INTERNATU WRAZ ZE WSKAZANYMI POMIESZCZENIAMI SZKOŁY W III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM IM. MARYNARKI WOJENNEJ RP W GDYNI PRZY UL. LEGIONÓW 272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-083d8d35-17c5-4d16-9e71-a2fca16131fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00287351/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU INTERNATU WRAZ ZE WSKAZANYMI POMIESZCZENIAMI SZKOŁY W III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM IM. MARYNARKI WOJENNEJ RP W GDYNI PRZY UL. LEGIONÓW 27
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IIILO.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W ŁĄCZNIKU obejmuje:1) Demontaż drzwi wraz z ościeżnicami, demontaż wszystkich zbędnych elementów zamocowanych w ścianach.
2) Zerwanie terakoty w korytarzu.
3) Odbicie na wysokość 1,4 m tynków na ścianach zewnętrznych z wywinięciem 0,5 m na ściany prostopadłe - pod tynki renowacyjne WTA.
4) Wykonanie w miejscu odbitych tynków tynków renowacyjnych WTA w systemie Remmers lub równorzędnym.
5) Zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach i sufitach w pomieszczeniach 1 i 4 - oprócz ścian z tynkiem WTA.
6) Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach z zeskrobaniem farby w pomieszczeniach 1 i 3 - oprócz ścian z tynkiem WTA.
7) Gruntowanie tynków j.w. preparatem gruntującym głębokopenetrującym.
8) Wykonanie gładzi z zaprawy renowacyjnej wapiennej na ścianach i sufitach w pomieszczeniach 1 i 4 - oprócz ścian z tynkiem WTA.
9) Malowanie ścian i sufitów farbą krzemianową otwartą dyfuzyjnie.
10) Malowanie rur c.o.
11) Montaż drzwi technicznych metalowych do pomieszczeń 2 i 3.
12) Montaż drzwi dwuskrzydłowych półpełnych szklonych szybą matową do pomieszczenia 4.
13) Wyrównanie posadzek przez frezowanie.
14) Gruntowanie posadzek preparatem głębokopenetrującym i wykonanie grubowarstwowej wylewki samopoziomującej.
15) Po ponownym gruntowaniu wykonanie posadzek z terakoty - gres techniczny.
16) Wykonanie nowej instalacji zasilającej do 7 szt. gniazd 230V w pomieszczeniu 4.
17) Wykonanie badania instalacji elektrycznej i dostarczenie stosownego protokołu Zamawiającemu.
18) Wywiezienie i utylizowanie gruzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Dokumentacja projektowa obejmująca:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 1 do wzoru umowy/Umowy z wyłączeniem Wymiany oświetlenia w pomieszczeniach internatu oraz wyznaczonych salach dydaktycznych
b) Przedmiary robót (pomocniczo-informacyjne) - Załącznik nr 2 do wzoru umowy/Umowy, z wyłączeniem Wymiany oświetlenia w pomieszczeniach internatu oraz wyznaczonych salach dydaktycznych;
stanowiąca integralną cześć wzoru umowy/Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 137509,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT ZESPOŁU POMIESZCZEŃ WSPÓLNYCH INTERNATU NR 40 I 41A obejmuje:1) Przebicie przejścia o wymiarach 1,0 x 2,05 m w ścianie między pomieszczeniami 41A a 41 z wykonaniem odpowiedniego nadproża.
2) Przygotowanie do malowania ścian i sufitu przez wygładzenie powierzchni tynku oraz likwidację nierówności i sfalowań przez szpachlowanie.
3) Gruntowanie i malowanie ścian ponad lamperią farbą lateksową odporną na szorowanie.
4) Malowanie sufitu w pomieszczeniu 41 farbą emulsyjną.
5) Wykonanie sufitu podwieszanego z płyt dekoracyjnych 60x60 cm na ruszcie metalowym w pomieszczeniu 41A.
6) Lakierowanie lamperii farbą ftalową.
7) W pomieszczeniu 41A umycie, odtłuszczenie, zagruntowanie i malowanie farbą epoksydową istniejącej glazury.
8) Malowanie ościeżnic drzwiowych i ścianki wejściowej.
9) Wymiana kratki wentylacyjnej w pomieszczeniu 41A.
10) Malowanie rur c.o.
11) Uzupełnienie posadzki z płytek terakotowych w wykonanym przejściu między pomieszczeniami 41A a 41.
12) Doprowadzenie w bruzdach ściennych nowej linii zasilającej (WLZ) z rozdzielni w holu głównym do rozdzielnicy w pomieszczeniu 41A.
13) Uszkodzone ściany doprowadzić do stanu pierwotnego.
14) Wykonanie badania instalacji elektrycznej i dostarczenie stosownego protokołu Zamawiającemu
15) Wywiezienie i utylizowanie gruzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Dokumentacja projektowa obejmująca:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 1 do wzoru umowy/Umowy z wyłączeniem Wymiany oświetlenia w pomieszczeniach internatu oraz wyznaczonych salach dydaktycznych
b) Przedmiary robót (pomocniczo-informacyjne) - Załącznik nr 2 do wzoru umowy/Umowy, z wyłączeniem Wymiany oświetlenia w pomieszczeniach internatu oraz wyznaczonych salach dydaktycznych;
stanowiąca integralną cześć wzoru umowy/Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 24337,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT SAL INFORMATYCZNYCH NR 29 I NR 30 obejmuje:1) Przygotowanie do malowania ścian przez wygładzenie powierzchni tynku oraz likwidację nierówności i sfalowań przez szpachlowanie.
2) Gruntowanie i malowanie ścian ponad lamperią farbą lateksową odporną na szorowanie.
3) Lakierowanie lamperii farbą ftalową.
4) Malowanie ościeżnic drzwiowych.
5) W sali 29 oczyszczenie z farby podokienników i montaż na podokiennikach nakładek renowacyjnych z PCV i zaślepek bocznych.
6) W sali 29 wymiana kratek wentylacyjnych.
7) W sali 29 wymiana rolet materiałowych na oknach.
8) W sali 29 przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej – przeniesienie istniejącego okablowania strukturalnego i elektrycznego na ściany oraz doprowadzenie nowego okablowania strukturalnego i elektrycznego do 6 nowych stanowisk komputerowych na wyspie na środku sali.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Dokumentacja projektowa obejmująca:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 1 do wzoru umowy/Umowy z wyłączeniem Wymiany oświetlenia w pomieszczeniach internatu oraz wyznaczonych salach dydaktycznych
b) Przedmiary robót (pomocniczo-informacyjne) - Załącznik nr 2 do wzoru umowy/Umowy, z wyłączeniem Wymiany oświetlenia w pomieszczeniach internatu oraz wyznaczonych salach dydaktycznych;
stanowiąca integralną cześć wzoru umowy/Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 28486,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT GABINETÓW PEDAGOGA I PSYCHOLOGA WRAZ Z PRZEDSIONKIEM oraz REMONT POKOJU NAUCZYCIELI WYCHOWANIA FIZYCZNEGOREMONT GABINETÓW PEDAGOGA I PSYCHOLOGA WRAZ Z PRZEDSIONKIEM obejmuje:
1) Zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach i sufitach w pom. 1,2,3, wyługowanie lamperii w pom. 1 i 2.
2) Zaślepienie płytą g-k na ruszcie metalowym otworu drzwiowego z pom. 2 na korytarz.
3) Gruntowanie ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowych.
4) Gruntowanie i malowanie ścian ponad lamperią farbą lateksową odporną na szorowanie.
5) Lakierowanie lamperii w pom. 1 farbą ftalową.
6) Malowanie sufitów farbą emulsyjną.
7) Malowanie ościeżnic drzwiowych.
8) W pomieszczeniu 3 oczyszczenie z farby podokiennika i montaż na podokienniku nakładki renowacyjnej z PCV i zaślepek bocznych.
9) Wykonanie i montaż w pomieszczeniu 2 ażurowej ścianki wykonanej z pionowych paneli z płyty meblowej oddzielającej optycznie kącik z umywalką od reszty pomieszczenia.
10) Demontaż umywalki, rozkucie obudowy pionu i przeróbka instalacji wod.- kan. w celu umożliwienia montażu umywalki na ścianie z zaślepionym otworem drzwiowym i montaż umywalki w pokoju nauczycieli wychowania fizycznego sąsiadującym z pomieszczeniem 2. Wstawienie trójnika w pion kanalizacyjny oraz trójnika w pion z.w. Na nowym odejściu wodociągowym zamontowanie zaworu odcinającego i drzwiczek zaworowych. Wyprowadzenie instalacji wodnej i kanalizacyjnej do pokoju nauczycieli wychowania fizycznego. Montaż przepływowego podgrzewacza wody z odzysku w nowym miejscu. Odtworzenia zabudowy pionu, zamurowanie i otynkowanie bruzd.
11) Montaż umywalki 50 na szafce meblowej.
12) Wykonanie fartucha z glazury przy umywalce.
13) W pomieszczeniu 1 wymiana oprawy świetlówkowej z blachy stalowej 2x36W, z kloszem z tworzyw sztucznych na oprawę liniową LED 1200 2x36W
REMONT POKOJU NAUCZYCIELI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO obejmuje:
1) Przygotowanie do malowania ścian i sufitu przez wygładzenie powierzchni
2) tynku oraz likwidację nierówności i sfalowań przez szpachlowanie.
3) Gruntowanie i malowanie ścian farbą lateksową odporną na szorowanie.
4) Malowanie sufitu farbą emulsyjną.
5) Malowanie ościeżnic drzwiowych.
6) Malowanie podokiennika farbą ftalową.
7) Montaż baterii umywalkowej z przepływowym podgrzewaczem wody.
8) Montaż umywalki 50 na szafce meblowej.
9) Wykonanie fartucha z glazury przy umywalce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Dokumentacja projektowa obejmująca:
a) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 1 do wzoru umowy/Umowy z wyłączeniem Wymiany oświetlenia w pomieszczeniach internatu oraz wyznaczonych salach dydaktycznych
b) Przedmiary robót (pomocniczo-informacyjne) - Załącznik nr 2 do wzoru umowy/Umowy, z wyłączeniem Wymiany oświetlenia w pomieszczeniach internatu oraz wyznaczonych salach dydaktycznych;
stanowiąca integralną cześć wzoru umowy/Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 22642,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- ZAKUP WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO I NIEMEDYCZNEGO DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODODDZIAŁEM REHABILITACJI PULMONOLOGICZNEJ SZPITALI POMORSKICH W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Przeprowadzenie badań EFL obiektów infrastruktury lotniskowej w rejonie odpowiedzialności RZI Gdynia. Lotnisko EPOK Oksywie. Lotnisko EPMB Malbork. Lotnisko EPPG Pruszcz Gdański.
- Relokacja serwerowni IM
- Zamówienie w postępowaniu w trybie podstawowym na dostawę urządzeń do inżynierii odwrotnej z instalacją i szkoleniem
- Dostawa 2 sztuk kabla światłowodowo-elektrycznego wraz z hybrydowymi złączami podwodnymi II
- CZĘŚĆ I - dostawa wraz z montażem bieżni elektrycznych i orbitreka CZĘŚĆ II - dostawa wraz z montażem sprzętu i wyposażenia sportowego CZĘŚĆ III - dostawa wraz z montażem tablicy wyników
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja schodów zewnętrznych budynku Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Remont wieży antenowej w m. Lelkowo
- Modernizacja kuchni centralnej, pomieszczeń socjalnych i stołówki II
- Remont budynku biurowego na terenie bazy ZRiKD przy ul. Powązkowskiej 93 w Warszawie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.