Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454832/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00497542/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00509503/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00605927/01 - Wynik z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja elewacji budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie (ETAP 2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI W WARSZAWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142679734
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 28
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-024
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 840 59 94
1.4.8.) Numer faksu: 22 201 29 55
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478135
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00454832
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u
Zamawiającego. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych u Zamawiającego.
Zamawiający wyznacza następujące terminy wizji lokalnych oraz możliwości sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia: 29.08.2024 r. godz. 12.00; 05.09.2024 r. godz. 12.00.
Wniosek o możliwość uczestniczenia w wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów należy przesłać na adres e-mail: k.kulik@mzn.pl.
Każdy Wykonawca po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu dokumentów otrzyma dokument potwierdzający dokonanie tych czynności. Dokument ten należy dołączyć do oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia zatrudnione były na umowę o pracę.
Po zmianie:
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u
Zamawiającego. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych u Zamawiającego.
Zamawiający wyznacza następujące terminy wizji lokalnych oraz możliwości sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia: 29.08.2024 r. godz. 12.00; 05.09.2024 r. godz. 12.00.
Wniosek o możliwość uczestniczenia w wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów należy przesłać na adres e-mail: k.kulik@mzn.pl. Każdy Wykonawca po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu dokumentów otrzyma dokument potwierdzający dokonanie tych czynności. Dokument ten należy dołączyć do oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia zatrudnione były na umowę o pracę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-16 10:00
Po zmianie:
2024-09-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-16 10:30
Po zmianie:
2024-09-19 10:30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgruźliczego (...) postępowanie uzupełniające)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- Wykonanie, dostawa i montaż podnośnika dla osób z niepełnosprawnościami w pawilonie A Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów
- "Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Ruszkowie"
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





