Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454832/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00497542/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00509503/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00605927/01 - Wynik z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja elewacji budynku przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie (ETAP 2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI W WARSZAWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142679734
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 28
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-024
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 22 840 59 94
1.4.8.) Numer faksu: 22 201 29 55
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478135
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00454832
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u
Zamawiającego. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych u Zamawiającego.
Zamawiający wyznacza następujące terminy wizji lokalnych oraz możliwości sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia: 29.08.2024 r. godz. 12.00; 05.09.2024 r. godz. 12.00.
Wniosek o możliwość uczestniczenia w wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów należy przesłać na adres e-mail: k.kulik@mzn.pl.
Każdy Wykonawca po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu dokumentów otrzyma dokument potwierdzający dokonanie tych czynności. Dokument ten należy dołączyć do oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia zatrudnione były na umowę o pracę.
Po zmianie:
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u
Zamawiającego. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych u Zamawiającego.
Zamawiający wyznacza następujące terminy wizji lokalnych oraz możliwości sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia: 29.08.2024 r. godz. 12.00; 05.09.2024 r. godz. 12.00.
Wniosek o możliwość uczestniczenia w wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów należy przesłać na adres e-mail: k.kulik@mzn.pl. Każdy Wykonawca po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu dokumentów otrzyma dokument potwierdzający dokonanie tych czynności. Dokument ten należy dołączyć do oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia zatrudnione były na umowę o pracę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-16 10:00
Po zmianie:
2024-09-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-16 10:30
Po zmianie:
2024-09-19 10:30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Biała
- Budowa żłobka w Siennie
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.