eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzia³dowo"Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szko³y Podstawowej w Ruszkowie"



Og³oszenie z dnia 2025-12-05

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szko³y Podstawowej w Ruszkowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DZIA£DOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378025

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ksiê¿odworska 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³dowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agawasilewska81@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://dzialdowo.ug.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szko³y Podstawowej w Ruszkowie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b5b9bb3b-a9ca-42c8-a45d-ea3d50b6c72e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00580092

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00672064/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szko³y Podstawowej w Ruszkowie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5b9bb3b-a9ca-42c8-a45d-ea3d50b6c72e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Osobami uprawnionymi do komunikowania siê z wykonawcami s±:
W sprawach merytorycznych Pan Daniel £awicki, e-mail: gks@ugdzialdowo.pl
W sprawach proceduralnych Pani Agnieszka Wasilewska – e-mail: a.wasilewska@ugdzialdowo.pl
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
SZCZEGO£Y OPISANE W SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6) Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z wy³±czeniem sk³adania ofert.
7) Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie:
1. wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ;
2. wezwañ i zawiadomieñ;
3. dokumentów sk³adanych na wezwanie zamawiaj±cego (podmiotowych ¶rodków
dowodowych);
4. wyja¶nieñ sk³adanych na wezwanie zamawiaj±cego.
8) Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
9) W przypadku za³±czników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny)
- dodaje siê uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny)
lub
- dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnêtrzny).
10) Informacje, o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty inne ni¿ wymienione w pkt 7 sporz±dza w postaci elektronicznej i przekazuje jako za³±cznik do „Formularza do
komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do „Formularza do komunikacji”, w sposób umo¿liwiaj±cy ustalenie to¿samo¶ci osoby przekazuj±cej.
11) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia.
12) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
13) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

SZCZEGÓ£Y OPISANE W SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dzia³dowo, 13-200 Dzia³dowo, ul. Ksiê¿odworska 10, tel. (23) 697 07 00;
 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dzia³dowo jest Pani Magdalena Gujska, kontakt: adres e-mail: info@edpo.pl, telefon: 794-166-777. Funkcjê zastêpcy Inspektora danych pe³ni Pan Micha³ Cupia³, kontakt: adres e-mail: info@edpo.pl, telefon: 881-266-777;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Turza Wielka, na terenie dzia³ek o nr ew. 223/2; 224/3; 224/1; 230/1 w obrêbie 0027 Turza Wielka, gmina Dzia³dowo” prowadzonym w trybie podstawowym, a tak¿e w celu realizacji zadañ w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust.1 lit e RODO) i w celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO).
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty z którymi Administrator podpisa³ stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych, np. w zakresie us³ug IT.
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1-4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu :
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
− Z uwagi na fakt, ¿e zamówienie jest dofinansowane ze ¶rodków europejskich w ramach projektu umowa zawarta z wybranym wykonawc±, bêdzie podlega³a rozliczeniu, audytom i kontroli ze strony Komisji Europejskiej. Tym samym dane osobowe wykonawcy lub pracowników wykonawcy lub podwykonawców udostêpnione w celu wykonania umowy zostan± równie¿ udostêpnione Komisji Europejskiej, która stanie siê Administratorem otrzymanych danych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dzia³dowo, 13-200 Dzia³dowo, ul. Ksiê¿odworska 10, tel. (23) 697 07 00;
 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dzia³dowo jest Pani Magdalena Gujska, kontakt: adres e-mail: info@edpo.pl, telefon: 794-166-777. Funkcjê zastêpcy Inspektora danych pe³ni Pan Micha³ Cupia³, kontakt: adres e-mail: info@edpo.pl, telefon: 881-266-777;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Turza Wielka, na terenie dzia³ek o nr ew. 223/2; 224/3; 224/1; 230/1 w obrêbie 0027 Turza Wielka, gmina Dzia³dowo” prowadzonym w trybie podstawowym, a tak¿e w celu realizacji zadañ w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust.1 lit e RODO) i w celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO).
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty z którymi Administrator podpisa³ stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych, np. w zakresie us³ug IT.
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1-4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu :
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
− Z uwagi na fakt, ¿e zamówienie jest dofinansowane ze ¶rodków europejskich w ramach projektu umowa zawarta z wybranym wykonawc±, bêdzie podlega³a rozliczeniu, audytom i kontroli ze strony Komisji Europejskiej. Tym samym dane osobowe wykonawcy lub pracowników wykonawcy lub podwykonawców udostêpnione w celu wykonania umowy zostan± równie¿ udostêpnione Komisji Europejskiej, która stanie siê Administratorem otrzymanych danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FKZ.271.23.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych oraz konserwatorskich w budynku Szko³y Podstawowej w Ruszkowie, dz. nr 132/9 obrêb Ruszkowo, gm. Dzia³dowo.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45432110-8 - K³adzenie pod³óg

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w poszczególnych czê¶ciach zamówienia.
17.2.Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cego kryterium:

Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena 60%
2 Gwarancja 40%

17.3. Punkty przyznawane za podane w pkt. 17.2. kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych wzorów:
Nr kryterium Wzór
1 C = (C min : Cx) x 60 pkt.
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
C min – minimalna cena brutto zaoferowana w przetargu,
Cx – cena brutto podana przez Wykonawcê, dla którego wynik jest obliczany.
2 G = (G x : G max) x 40 pkt.
gdzie:
G – liczba punktów przyznanych danej ofercie,
Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
G x – okres gwarancji jako¶ci podany przez Wykonawcê, dla którego wynik jest obliczany.
G max – maksymalny okres gwarancji jako¶ci – 60 miesiêcy.


17.4. Oferta z³o¿ona przez wykonawcê mo¿e otrzymaæ 100 pkt.
17.5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez wykonawcê wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onych przez niego ofert.
17.6. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie ka¿dego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
17.7.Kryterium ceny bêdzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym i przeliczone wed³ug w/w wzoru.
17.8. Kryterium okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia oceniany bêdzie na podstawie podanego w miesi±cach okresu gwarancji w formularzu ofertowym. Okres gwarancji wykonania nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. Wskazany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym okres gwarancji bêdzie jednocze¶nie wyznacznikiem d³ugo¶ci okresu rêkojmi. Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium "Gwarancja" otrzyma oferta z najd³u¿szym terminem gwarancji. Ilo¶æ punktów przyznana ofercie w kryterium "Gwarancja" zostanie okre¶lona zgodnie z w/w wzorem. Ocenie bêdzie podlega³ wyd³u¿ony termin gwarancji powy¿ej 24 miesiêcy. Je¿eli wykonawca podtrzyma termin gwarancji okre¶lony w SWZ, jako minimalny otrzyma 0 punktów. Je¶li Wykonawca w formularzu ofertowym nie poda okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjemnie minimalny okres gwarancji tj. 24 miesi±ce i Wykonawca otrzyma 0 pkt. Je¶li Wykonawca w formularzu ofertowym poda okres gwarancji wiêkszy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy zaakceptuje wiêkszy okres gwarancji, lecz Wykonawca otrzyma 40 pkt. za wskazany okres.
17.9. £±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium "Cena" i ilo¶æ punktów przyznanych w kryterium "Gwarancja".

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

21.1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wy³±cznie wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu:

21.1.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym

Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.

21.1.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.
21.1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa

Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu.

21.1.4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa


a) Wykonawca posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych przy obiekcie wpisanym do ewidencji zabytków o warto¶ci min. 500 000,00 z³ brutto, które swoim zakresem obejmowa³o:
- wymianê zabytkowej stolarki okiennej i drzwiowej;
- wymianê/remont pokrycia dachowego;

b) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, do¶wiadczeniu i wyksztalceniu niezbêdnym do wykonania zamówienia publicznego tj. dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia nastêpuj±ce osoby:

- Kierownika budowy – 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ lub inne wa¿ne uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie obejmuj±cym przedmiot zamówienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Osoba, która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury (zgodnie z art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami).
Osoba wyka¿e i¿ w okresie ostatnich 5-ciu latach pe³ni³a funkcjê kierownika budowy/robót co najmniej przy jednej budowie przy zabytku nieruchomym, której zakres prac obejmowa³:
- wymianê/remont pokrycia dachowego,
- wymianê zabytkowej stolarki okiennej,

- Kierownika robót bran¿y sanitarnej, 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub inne wa¿ne uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie obejmuj±cym przedmiot zamówienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

- Kierownika robót bran¿y elektrycznej, 1 osobê posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub inne wa¿ne uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie obejmuj±cym przedmiot zamówienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.



Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy zastrzega, ¿e warunek ten nie podlega sumowaniu.

Wykonawcy z innych pañstw cz³onkowskich mog± spe³niæ niniejszy warunek posiadaj±c równowa¿ne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: . Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
4. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

22.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:

Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

22.2 W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SZCZEGÓ£Y OPISANE W SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: . Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
4. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

22.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:

Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

22.2 W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SZCZEGÓ£Y OPISANE W SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.
3. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
4. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), które Wykonawca zastrze¿e, jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.
5. Do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) Formularz ofertowy,
b) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
c) Pe³nomocnictwo do sk³adania o¶wiadczeñ w imieniu wykonawcy w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu potwierdzonej przez mocodawcê lub notariusza,
d) Wykaz czê¶ci zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani,
e) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
f) Zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.

6. Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, wskazanych w Rozdziale 22 o¶wiadczeñ lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

30.1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³. (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych),
30.2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas gdy przed up³ywem terminu sk³adania ofert kwota wniesionego wadium bêdzie uznana na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Zaleca siê, aby kopiê dowodu wniesienia wadium w postaci elektronicznej za³±czyæ do oferty.
30.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 55 1020 3541 0000 5602 0309 4943;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.)
30.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastêpuje na zasadach okre¶lonych w art. 98 Ustawy.
30.5. Wadium wnoszone w innej ni¿ pieni±dzu formie musi posiadaæ wa¿no¶æ co najmniej do koñca terminu zwi±zania wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±.
30.6. W przypadku kiedy wadium jest wnoszone w pieni±dzu, nale¿y je wp³aciæ przelewem z dopiskiem: „Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szko³y Podstawowej w Ruszkowie”.
30.7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o którym mowa w ust. 30.3 pkt. b - d, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
30.8 W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja musi byæ bezwarunkowa, nieodwo³alna i p³atna na pierwsze ¿±danie. Musi byæ wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib (Wykonawcy, Zamawiaj±cego, banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji).
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego
Zamawiaj±cy wymaga, by w tre¶ci gwarancji jako Wykonawcê wskazaæ nazwy wszystkich
cz³onków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, ¿e dzia³aj± oni jako podmiot wspólny.

2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±;
3) kwotê gwarancji;
4) termin wa¿no¶ci gwarancji (nie krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±);
5) zobowi±zanie (o¶wiadczenie) gwaranta do: „zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w przypadku, gdy:
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
- Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, odmówi³ podpisania umowy
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia / konsorcjum, spó³ka cywilna/ musz± ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu (lub reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy). Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez mocodawcê lub notariusza. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej musi precyzowaæ zakres umocowania i wskazywaæ pe³nomocnika. Musi te¿ wyliczaæ wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie i ka¿dy z nich musi podpisaæ siê pod tym dokumentem.
4. Oferta musi byæ podpisana w sposób, który prawnie zobowi±zuje wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
7. Zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.

Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.

W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
SZCZEGÓ£Y OPISANE W SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ Projekt umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-22 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na zadnie bêd±ce przedmiotem niniejszej umowy zosta³y przyznane ¶rodki finansowe- dofinansowanie z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków
Numer projektu: RPOZ/2022/7941/PolskiLad,
Beneficjent Gmina Dzia³dowo,
Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szko³y Podstawowej w Ruszkowie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.